Margaret Weis - Tracy Hickman: Mustamiekka, osat 1-4.
Kannattaako ostaa, onko aikuiseen makuun? Kirjakerhon lehdessä oli tosta sarjasta hyvä tarjous. Voiko verrata esim Belgarionin taruun, onko yhtä tasokasta fastasiaa?
Kiitos etukäteen mielipiteistä!
mustamiekka-sarja
5
1161
Vastaukset
- Dawndragon
No minä tykkäsin, mutta en sitten tiedä siitä aikuisesta mausta. Tosin neljännen osan olisi ehkä voinut jättää kirjoittamatta.
Belgarionin taru ja Mustamiekka ovat niin erilaisia, että vertaaminen on vaikeaa. Belgarionin taru on hyvää perus perus fantasiaa ja Mustamiekka aika pitkälti täysin erilainen. Mustamiekasta pidän ehkä enemmän. Tosin siitä on KAUAN kun luin Belgarionista, joten muisti ei välttämättä palvele kovin hyvin.
Jos on hyvä tarjous niin osta. - Calmar
Mustamiekka sarja on alkuunsa tosi hidasta ja tylsää mutta osassa 2 alkaa jo tapahtua. Osa 3 on hyvä ja neljäs on tehty ihan rahastusmielessä. Ei mitenkään verrattavissa Belgarionin taruun, paljon synkempää ja väkivaltaisempaa.
- millis
toi "synkempää ja väkivaltaisempaa" auttoi mua tekemään päätöksen. Naissukupuolen edustajana luen mieluummin tuossa suhteessa kevyempää tekstiä, ja saa olla huumoriakin mukana. En siis tilaa kirjapakettia vaikka tarjous onkin tosi hyvä (kaikki neljä kirjaa alle 30 euroa ja joku novellipokkari kaupanpäälle postikulut)
- Melinare
millis kirjoitti:
toi "synkempää ja väkivaltaisempaa" auttoi mua tekemään päätöksen. Naissukupuolen edustajana luen mieluummin tuossa suhteessa kevyempää tekstiä, ja saa olla huumoriakin mukana. En siis tilaa kirjapakettia vaikka tarjous onkin tosi hyvä (kaikki neljä kirjaa alle 30 euroa ja joku novellipokkari kaupanpäälle postikulut)
Hmm...synkempää ehkä, mutta väkivaltaisempaa,ei ei. Olen lukenut kirjat jo monta kertaa ja edelleen pidän. Näin naisen näkökulmasta :)
- M@k3
Lopussa lyöty ihan läskiksi, potentiaalia olisi ollut paljon parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679