Nuoret naiset houkuttaa

mitenkä olis?

Mistäkö mahtaa johtua se, että monet viiskymmppiset miehet tuntevat (seksuaalista) vetoa parikymmisiä naisia kohtaan? Sitä kuitenkin paheksutaan, mutta onko kuitenkaan luonnotonta?

OIisko vähän sama juttu, kuin ns. puumanaisilla, jotka jahtaavat nuoria miehiä ja heidän viriliteettiään?

Jos nuoret miehet sallitaan varttuneille naisille, niin miksei nuoria naisia sitten ikämiehille?

63

3011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonto määrää

      Luonto on järjestänyt niin, että urospuoliset olennot tuntevat sukupuolensa mukaista vetoa lajinsa naaraisiin, jotka ovat lisääntymiskykyisiä. Naisten kohdalla tämä houkuttelevuuden raja kulkee kummallisen tarkkaan hedelmällisen iän kohdalla. Veikkaan, etteivät miehet edes tietoisesti ajattele asiaa, se on vain geeneihin koodattuna. Ikääntyneistä naisista ei ole suvun jatkajiksi; siksi mitä nuorempi nainen on, sitä todennäköisempi on hänen potentiaalinen hedelmällisyytensä.

      • Gentleman...

        Nuori nainen näkee vanhemmassa miehessä itsevarman, päättäväisen, vapautuneen tyypin, joka uskaltaa elää elämäänsä oman linjansa mukaan ilman, että tarvitsee roikkua kaveriporukan säännöissä ja levottomana koko ajan kokeilla kaverien kanssa sitä sun tätä. Vanhempi mies on jo omien periaatteidensa varassa.

        Vanhempi mies myös tajuaa olevansa itseään nuorempien auktoriteettien yläpuolellaan taitojensa, tietojensa ja elämänkokemuksensa pohjalta. Tämän takia esim. työpaikalla nuori nainen ihastuu pitkään firmassa olleeseen mieheen, joka ei enää ole pomojen pompoteltavissa eikä pelkää sanoa asioita suoraan esimiehilleen, toisin kuin uudet, parikymppiset nuorukaiset.

        Tottakai nuori nainen myös tiedostaa, että usein vanhempi mies on seksuaalisesti paljon kokeneempi ja taitavampi kuin nuoret, ja jos vanhempi vaikuttaa älykkäältä ja charmantilta mieheltä, on odotettavissa, että tämä hallitsee myös fyysisisen nautinnon salaisuudet ja voi tarjota jotain suunnattomasti enemmän kuin nuori mies.


      • Sivistynyt
        Gentleman... kirjoitti:

        Nuori nainen näkee vanhemmassa miehessä itsevarman, päättäväisen, vapautuneen tyypin, joka uskaltaa elää elämäänsä oman linjansa mukaan ilman, että tarvitsee roikkua kaveriporukan säännöissä ja levottomana koko ajan kokeilla kaverien kanssa sitä sun tätä. Vanhempi mies on jo omien periaatteidensa varassa.

        Vanhempi mies myös tajuaa olevansa itseään nuorempien auktoriteettien yläpuolellaan taitojensa, tietojensa ja elämänkokemuksensa pohjalta. Tämän takia esim. työpaikalla nuori nainen ihastuu pitkään firmassa olleeseen mieheen, joka ei enää ole pomojen pompoteltavissa eikä pelkää sanoa asioita suoraan esimiehilleen, toisin kuin uudet, parikymppiset nuorukaiset.

        Tottakai nuori nainen myös tiedostaa, että usein vanhempi mies on seksuaalisesti paljon kokeneempi ja taitavampi kuin nuoret, ja jos vanhempi vaikuttaa älykkäältä ja charmantilta mieheltä, on odotettavissa, että tämä hallitsee myös fyysisisen nautinnon salaisuudet ja voi tarjota jotain suunnattomasti enemmän kuin nuori mies.

        Asiaa puhut. Meilläkin on firmassa nuori sisälähetti jota onnistuin naimaan pikku joulujuhlissa sairastuvassa. Tein kaiken taiteen sääntöjen mukaan nuollen ensin tytön pillun kosteaksi.Sitten lerputin vielä tehotipan pillun pieniin hetuloihin.
        Nyt onkin sitten tyttö aina vonkumassa sexiä. Kerran viikossa sitten lukkiudumme saiarstupaan tunniksi ja uusin pikkujoulu juhlissa tehdyt temput. Homma ei todellakaan pelkästään karvojen pöllyttelyä...


    • Kaiva kuvetta

      Saahan niitä nuoria naisia. Rahalla. Paljon pitää yleensä olla.

      • Kroisos pennonen

        Paljonko sitä rahhaa pitäisi olla?


      • Anonyymi

        Säälin miehiä jotka eivät saa suhteita muuten kun rahan voimalla, itselleni sellaisesta jäisi aika tyhjä olo


    • JOO ihan sairaasti pitaa olla rahaa jos meinaa saara nuoren naisen?
      Z Lasteni aiti apaut 20v nuorempi kuin mina ja nyt nykyinen vaimoke apaut 30v nuorempi mut yli 25v . siis mis menee raja?

    • Sopivan ikäinen.

      Olen kai sitten poikkeus. Uros.

      Koskaan en ole tuntenut vetoa itseäni huomattavasti nuorempiin naisiin.
      Nuorten avonaisia kaula-aukkojakin katselen paheksuvasti lipan alta.

      Vanhemmat daamit näytelköön, niitä voi vilkaista :)

      About raja on kulkenut -10 10 omaan ikääni nähden. Niin ovat olleet parisuhteenikin.

      Kai siinä on mukana jotain henkistäkin meininkiä. Alkaisin tuntea itseni irstaaksi isoisäksi tai jotakin?

      • suoritus-ikä

        Täälläkin on kai sitten poikkeus. Minä nimittäin katson kyllä kaikkia kauniita ja seksyjä naisia "sillä silmällä", ikään katsomatta! Joka aamu ohitan erään tosi söpön nuoren naisen joka odottaa kaiketi työmatkakyytiään, ikää luultavasti 25 , ei paljon yli. Mutta häntä ihailisi paljon pidempään kuin mitä sivulle vilkaisulta ehtii.

        Ja sitten se leggins-muoti, aaah! Nuoria hoikkia kauniita naisia ei kerta kaikkiaan voi olla katsomatta! Eivätkö he pukeudukin sen vuoksi että heitä ihailtaisiin? No ei ehkä minun 50 ikäisten taholta, mutta katsoa saan varmaan minäkin!

        En odotakaan pääseväni juttusille itseäni 30 vuotta nuorempien naisten kanssa, mitäpä heidän kanssaan osaisin tehdä, saatikka mistä jutella? Mutta katsoa sentään saan ja nauttia näkemästäni!


      • urosmies..

        Et ainakaan ainoa poikkeus. Toki nuori, kaunis ja hyvävartaloinen nainen on ilo näin vanhemmankin miehen silmälle, mutta seksuaalinen vetovoima edellyttää muutakin. Jotain sellaista, mitä löytyy kypsemmiltä naisilta.

        Onhan se henkinen meininki tärkeä, ja vaikea sitä on kuvitella nuoren naisen kanssa, joka ikänsä puolesta voisi olla oma lapsi.


    • kaikki saavat osansa

      Sehän menisi hyvin, jos luontovetoiset hommat hoitais nuorempien kanssa ja henkisen osuuden taas ikäistensä seurassa. Kaikki voittaisivat eli win win.

      • Sopivan ikäinen.

        Kyllä molemmat osuudet on hoitunut noin ikäisteni kanssa, joten seksinkään vuoksi ei ole tarvinnut kovin nuoria haikailla.


    • nuorempaan

      No, jokainen tekee mitä parhaaksi näkee, mutta jos luonto vetää nuorempiin, niin miksi pitäisi väkisin etsiä onneaan ikäisistään? Toisaalta, voihan sitä sopivaan viiskymppiseenkin törmätä, jonka kanssa seksikin toimisi. Mutta en nyt kuitenkaan ole kovinkaan vakuuttunut kahden keski-iän ylittäneen ihmisen seksuaalisesti virittyneestä kohtaamisesta, vaikka onhan niitä poikkeuksiakin.

      • Anonyymi

        En minä kyllä pitäisi siitä että oma tyttäreni olisi jonkun vanhan äijän kanssa joka kohentaa itseään hakeutumaan nuoren seuraa. . Usein näillä äijillä on saman ikäisiä lapsiakin. Silti en ole ikärasisti mitenkään, mutta jos esim tyttäreni menisi yhteen 25 vuotta vanhemman miehen kanssa niin en haluaoisi että tytöstä tulisi omaishoitaja nuorella iällä.
        Sittenhän on pareja jotka todella ovat löytäneet toisensa ikään katsomatta joten heille voi vaan toivottaa onnea tulevaisuudessa. Se on siis eri asia kun se että käytetään nuoria ihmisiä hyväksi omien tarpeittensa vuoksi.


    • hyviä ovat!

      Pääkaupunkiseudulla on tarjolla
      opiskelijaneitosia. Keskitason ra-
      vintoloista löytyy. Ja ravintolat löy-
      dät kysymällä paikalliselta taksilta.
      Satasella ei ulkonäkö haittaa.

    • 50+10

      No ei kai se ole ihme, jos 50 miehet kuolaavat nuorten naisten perään !
      Näin on aina ollut ja tulee olemaan .
      Kukapa voisi vastustaa nuorta kimmoisaa ihoa ja kirkkaita silmiä.

      Itse olen onnellinen, että miehet eivät enää perääni viheltele.
      Saa kulkea kaikessa rauhassa ja se sänkyelämä ... öööh.. :/
      En voi sietää äheltävää miestä, jonka mieskunto on nolla ja luulee
      vielä olevansa varsinainen uros !

      Äheltää ja äheltää eikä mitään tapahdu ... uuuh .. !! :(

      • kokemusta on.

        joo kantsisko katsella peiliin,
        tapahtuuko siellä allakaan mitään, entä ennen äheltämistä,
        pitää nääs osata virittää.
        jos vastapanona on liikkumaton lillukka, meneehän se äheltämiseksi.


      • Anonyymi

        JOS NÄMÄ VALHEET EI LOPU NIIN MÄÄ KOHTA TUUN TÄÄLTÄ!!!!!!!!!!


    • mitäkä mies

      Kyllä silmä lepää nuorehkoissa hyvän näköisissä naisissa..Ja saakai sitä haaveilla,mutta todellisuudessa kun nuori nainen tarjoutuu kanssakäymiseen tai suhteeseen,on kyseessä jonkin edun tavoittelu..Turha luulla että meissä nähdään yhtään mitään,vain lompakko..jos sitäkään..

    • Vaki=kallis!

      Aina irtosuhteet ovat halvempia,
      kuin vakituiset. Miettikääs mitä
      maksaa vakimuijan ruoka kuussa?

    • Anna kaikkien ukkojen kukkia, eiku...

      Siitä vaan, mun puolesta ihan vapaasti. Saat tykätä mistä haluat. Pahintahan sellainen olisi, jos olisi suhteessa jonkun kanssa ja kuitenkin haikailisi muuta. Soisin jokaiselle sitä, että saa olla jonkun ykkönen. Näinhän ei aina käy, mutta jos tämä oli nyt valintakyssäri, niin tällaisen kohtalon langettaisin ihmiskunnalle.

    • - ern -

      Sinulle Vaki=kallis !

      Vai suret sinä " vakimuijan " ruokakuluja ! Salli mun nauraa :)

      Kyllä 50 naiset elättävät itsensä, siinä sivussa vielä miehen,
      muksut ja jopa lastenlapset, vävyn/miniän .

      Melko usein miehen rahat ovat hänen ja muijan rahat yhteisiä .
      Niin jotta kyllä niistä " miehen harrastusrahoista " varmaan
      joskus jää joku roponen myös siihen iki-ihanaan " irtonumeroon ".

      Joten paas töpinäx !! Jotta tulee kevyempi olo ! :D

    • Ei kai sitä paheksuta jos yli viiskymppiset miehet tuntevat vetoa kakskymppisiin! Tavanomaista se on ollut kautta aikain ja hyväksyttyä! Vanhempi mies kun tuo taloudellisen turvan siinä sivussa :)

      Paheksunta koskee naisia jotka "himoitsee" nuoria miehiä ;) Naisella 50 kun ei saa olla "haluja" ;) Kun tuo outo käsite "hedelmällisyys" aika on ohi niin viehätys muka katoaisi taivaan tuuliin :D Sanoisin, että nyt vasta olisi aikaa haluille kun terveyttäkin on suotu. Ei lapsia kintuissa, ei ehkäisyongelmia ja vuosien saaton kokemus antaa itsetuntoa ja taitoa! Ei ihme siis että nainen joka ei saa vastakaikua oman ikäisiltään etsii iloja vaikkapa nuoremmilta.

      Mikä määrää ettei enää yli viiskymppisillä miehellä tai naisella saisi olla elämää iloineen ;) Mielenkiintoinen tuo nimitys puumanainen. Miksi kutsutaan miestä nuoren naisen kanssa? Minusta olisi mukava jos kaikilla olisi mahdollisuus rakastaa ja olla pidetty olipa ikä suhteet mitkä tahansa!

      • ihminen ja sydän

        Keskenkasvuiset ei edes kiinnosta, ja hyvä niin. Vastakaikua kyllä olisi antaa samanikäiselle, jos olisi, mihin vastata. Eihän nämä tasan tahdo mennä. Katkeroituu siinä väkisinkin.

        "Mikä määrää ettei enää yli viiskymppisillä miehellä tai naisella saisi olla elämää iloineen" Aviopuoliso sen määrää, yksipuolisella päätöksellä. Tuskin olen ainoa, uhri.


      • ihminen ja sydän kirjoitti:

        Keskenkasvuiset ei edes kiinnosta, ja hyvä niin. Vastakaikua kyllä olisi antaa samanikäiselle, jos olisi, mihin vastata. Eihän nämä tasan tahdo mennä. Katkeroituu siinä väkisinkin.

        "Mikä määrää ettei enää yli viiskymppisillä miehellä tai naisella saisi olla elämää iloineen" Aviopuoliso sen määrää, yksipuolisella päätöksellä. Tuskin olen ainoa, uhri.

        Olen pahoillani puolestasi! Uskomatonta tämä "uhrina" oleminen ja siinä pysyminen :(


      • Huviksi vain
        ihminen ja sydän kirjoitti:

        Keskenkasvuiset ei edes kiinnosta, ja hyvä niin. Vastakaikua kyllä olisi antaa samanikäiselle, jos olisi, mihin vastata. Eihän nämä tasan tahdo mennä. Katkeroituu siinä väkisinkin.

        "Mikä määrää ettei enää yli viiskymppisillä miehellä tai naisella saisi olla elämää iloineen" Aviopuoliso sen määrää, yksipuolisella päätöksellä. Tuskin olen ainoa, uhri.

        Kyllä todella on kiva katsella ja kokeillakin nuoria miehiä. Suosittelen kaikille 50 -naisille. Eikä ole koskaan tarvinnut maksaa. Ja kaikkein parasta, ettei tarvii enää yhtään miestä kotona passata.


    • pkt---

      Herrat näyttävät olevan liki vaippaikää, siinähän sitä olisi nuorella naisella katsomista, kun alkaa omaishoitajaksi tutisevalle ukolle vaippoineen päivineen, uppoavan laivan varmastikin jättävät. Tyhmä saa olla muttei hullu.

      Puumanaiset,kuin myös itseään alituiseen jakavat ikäloput jussit ovat: parisuhteisiin kykenemättömiä tasapainottomia ihmisiä,liimautuvat hyväenergisten nuorten naisten kylkiin, kun nämä vetävät puoleensa samanmoisia miehiä. Sitten kiilataan ihailijoita tältä, kuin jotain itse olisi ansainnut.

      Hakekaa jo ammattiapua parisuhdeongelmiinne, älkää niitä muille jakako tai heiltä onnea riistäkö. Surullista marinoitanne on lukea. Järkyttäviä luusereita.

      • Asiaakin

        Olet nyt jotenkin sekoittanut naisten inkontinenssiongelmat ja vaipat väärään sukupuoleen. Ikääntyvien miesten ongelma on päinvastainen, liiallinen pidätyskyky.


    • äitityttärelleen

      Kyllä vaan. Tyttäreni "yökötteli", kertoessaan kuinka joku "vanha äijä" yritti iskeä häntä. Huvitti jo pelkkä ajatus tällaisesta tilanteesta. Niin se vaan on aina ollut, kun muistelemme omaa nuoruuttamme. Eipä siitä mitään kehkeytynyt.
      Tottahan sitä saa silmä levätä nuoressa kauniissa ihmisessä, niin se lepää meillä kaikilla luulisin. Ilman seksuaalista viritystä.

    • kuinka monet?

      Mistä tiedät, että monet viiskymmppiset miehet tuntevat (seksuaalista) vetoa parikymmisiä naisia kohtaan?

      • sitä niittää...

        Kierrätysmiehet, ne kuluneet siirtyvät usein aina vain nuorempiin, kun eivät millään löydä tarpeeksi hyviä ilmaisia palvelijoita.

        Pistähän kalluppi niin sekin asia luultavimmin selviää.

        pkt---


    • 50 ja pari plussaa

      Aikuiset ihmiset saa tehdä kai niinkuin haluavat kohtuudessa pysyen. Mutta mutta: Ajatelkaa sitä osapuolta, jonka perään kuolaatte! Ei tunnu mukavalta nuoremmasta naisesta tai miehestä, kun joku kurppa osoittaa "sellaista" mielenkiintoa. Muistatte kai oman nuoruutenne? Tuskin tuntu kivalta jos vanha setä tai täti teki "silleesti" itseään tykö ja vieläpä kuvitteli saavansa vastakaikua. Kirjoitin tuohon tädeistäkin, vaikka tämä lienee tyypillisempää sedille.

      • ...

        Juuri näin! minä muistan hyvin tuon yökötyksen tunteen, minkä nämä sedät aiheuttivat. Minua ihmetyttääkin, etteivät he itse näytä ollenkaan tajuavan asian todellista laitaa. Tuolla ketjun alkupäässä joku setä omia fantasioitaan kertoillen selittää, mitä kaikkea myönteistä nuoret naiset mukamas isänsä ikäisessä sedässä näkevät. Eivät he oikeasti näe! Todellisuudessa he näkevät vain vanhan irstaan kävyn, jota voisi muuten pitää "ihan ihmisenä", ellei tämä olisi niin irstas.


    • peltkt

      Muistan kun 13 vuotiaana koulupoikana kuolasin erään, erittäin seksikkään ylikolmikyppisen kuvaamataidonopettajani perään...ei saanut silmiä irti niistää sääristä ja rinnoista. Ai että teki silloin mieli, mutta se jäi vaan haaveeksi...

      Nyt yli viiskymppisenä on mukava katsella nuoria naispuolisia, vaikka haaveeksi nekin jää...

      Kummassakin tapauksessa on ollut yhdistävänä tekijä se miehen perusfunktio, ei mitään sen syvällisempää... Seksi ja ihmissuhteet ovat kaksi eri asiaa. Joskus ne ovat siinä yhdessä ja samassa paketissa, toisinaan taas ei.

    • hyvin onnellinen

      Hyvä aloittaja:

      Tekeekö naisesta mielestäsi puuman se tosiasia, että ex-mies (usein lasten isä) on osoittautunut juopoksi, peluriksi tms kodin talouden 90-luvulla tuhonneeksi ääliöksi?

      Siitäpä sitten yksinhuoltajavuosista menestyksellä selvinneen rouvan pitäisi kai mielestäsi pukeutua säkkiin ja tuhkaan?

      Tällaiset rouvat ovat tehneet sellaisen "näytön", että on aika luonnollista olla nuoremman esim yrittäjämiehen ihastuksen kohteena ja puolisona. Heillä ei ole aikaa uraputkessa sinnittelevään rakennekynsinaiseen, joka vaatii ylenaikaa laatuaikaa, eikä edes kokata ehdi.

      Vakka kantensa löytäköön!

      Varohan niitä isähahmoa etsiviä...;D

    • -nameless-

      Sellasta vaan, että missä menee pedofilian raja?
      Täysi-ikäinen on täysi-ikäinen, vuosissa, toivottavasti myös henkisellä tasolla ymmärtää missä mennään!
      Siinä on vanhemmalla vastuu!
      Olin vapaana (nainen), kun täytin 50v.. sinä iltana jatkoilla, tarttui 37 v kaveri mukaan.
      Olin aika päihtynyt, ja pystyn nyt vitsaileen, että siinä oli yksi lahja ;)
      Myöhemmin sama tyyppi oisi halunnut, minä en.. ei kyse oo vuosista, vaan siitä että pitää olla muutakin yhteistä kuin sex.

    • L - L

      Niin houkuttavat mutta eivät houkuttele.

      Harrastukseni parissa tapaamani nuoret naiset ovat miellyttäviä ja seurallisia.
      Heidän kanssaan on miellyttävää keskustella muustakin kuin yhteiseen harrastukseen liittyvistä asioista

      En tunne kokeneeni vähäisintäkään ikärasismia.

      Ikävä johtopäätökseni mainitsemieni naisten välittömyydestä on se, että he pitävät minua ikäni puolesta jo "vaarattomana".

      Realistina olen antanut heidän pysyä tuossa käsityksessä ryhtymättä mainostamaan näkymättömiä ominaisuuksiani.

    • totuus3

      Muutamia hienoja vastauksia, mutta jos ihminen on järkevä mies, nainen tuskin houkuttaa mitä sillä nyt tarkoitetaankin.

      • löjkfgöjhlöj

        Näilläkin palstoilla näyttää olevan varsin kunnolliselta kuulostavia miehiä! Ei katsota sukulais-tytön takamusta eikä varsinkaan salaa sitä etukolmiota.

        Kuitenkin useimmat miehet ihailevat saman näköisiä naisia lehdistä ja tv:stä.

        Eli toisilla meistä tuntuu moraali olevan korkeammalla kuin toisilla.

        Työpaikallani on miehiä, jotka siivoavat hyvinkin nopeasti sexyt taustakuvat yhteis-käytössä olevalta pc:ltä, eivätkä myönnä ihailevansa nuoria naisia.

        Minä olen turvallisesti naimisissa, enkä ole koskaan vaimoani pettänyt, mutta tunnustan ihailevani nuoria naisia ja myös katson heidän peräänsä aina jos he silmääni miellyttävät. En tosin vaimoni vierelläni ollessa, se ei olisi sopivaa.

        Asiasta on keskusteltu vaimon kanssa ja hänkin on myöntänyt katsovansa ja ihailevansa nuorempia hyvän näköisiä miehiä.

        Mikä siinä katsomisessa ja ihailemisessa on niin väärin, kun se ei mihinkään johda?


      • käppänä.
        löjkfgöjhlöj kirjoitti:

        Näilläkin palstoilla näyttää olevan varsin kunnolliselta kuulostavia miehiä! Ei katsota sukulais-tytön takamusta eikä varsinkaan salaa sitä etukolmiota.

        Kuitenkin useimmat miehet ihailevat saman näköisiä naisia lehdistä ja tv:stä.

        Eli toisilla meistä tuntuu moraali olevan korkeammalla kuin toisilla.

        Työpaikallani on miehiä, jotka siivoavat hyvinkin nopeasti sexyt taustakuvat yhteis-käytössä olevalta pc:ltä, eivätkä myönnä ihailevansa nuoria naisia.

        Minä olen turvallisesti naimisissa, enkä ole koskaan vaimoani pettänyt, mutta tunnustan ihailevani nuoria naisia ja myös katson heidän peräänsä aina jos he silmääni miellyttävät. En tosin vaimoni vierelläni ollessa, se ei olisi sopivaa.

        Asiasta on keskusteltu vaimon kanssa ja hänkin on myöntänyt katsovansa ja ihailevansa nuorempia hyvän näköisiä miehiä.

        Mikä siinä katsomisessa ja ihailemisessa on niin väärin, kun se ei mihinkään johda?

        Katsomistapa. Jos nyt vaivihkaa ja huomiota herättämättä katsoo, mitäs siitä. Mutta kun jotkut miehet kääntyvät tuijottamaan kadulla vastaan kävelevän naisen perään pitkään ja hartaasti, se vain ei ole järin fiksua käytöstä.

        "Työpaikallani on miehiä, jotka siivoavat hyvinkin nopeasti sexyt taustakuvat yhteis-käytössä olevalta pc:ltä, eivätkä myönnä ihailevansa nuoria naisia."
        Entäs, jos kyseessä on miehiä, jotka osaavat ajatella asiaa muidenkin kannalta.
        Ainakin omalla työpaikallani käy paljon vieraita, myös ulkomaisia, ja nuo sexyt taustakuvat ei vain käy.

        Ihminen on varsin seksuaalinen olento, mahtaako sellaista miestä ollakkaan, joka ei huomaisi sukulaistytön komeita muotoja. Toiset vain osaavat käyttäytyä fiksummin kuin toiset.


    • kova ikämies

      Se on ikävää, että nämä seksuaaliset paineet tuntuu vain lisääntyvän iän myötä. Ja pari päivää sitten näin hyvin puoleensa vetävän näköisen nuoren naisen. Ei auttanut muu, kuin jälkeen päin "auttaa itseään". Semoista se ikä teettää, eikä pääse helpolla.

      • L - L

        Paineet helpottuivat joutilaisuuden myötä.

        Rajattomasti aikaa harrastuksiin, lepoon, mieleiseen vuorokausirytmiin, virkistäytymiseen ja halutussa määrin kiireettömään kahden oloon.

        Eivät pääse paineet patoutumaan!


    • okaok

      No joo, jos jossakin metsän keskellä asuisi, mutta kun on pakko asua siellä missä työt ovat eli ihmisten keskellä. Eilenkin pankkiautomaatilla käydessä piti odotella yhden piukkapöksysen neidon takana. Ei se helppoa ollut vanhallakaan ukolla. Ei ole yhteys vielä poikki pään ja navan väliltä.

    • makuisa.

      Kyllähän nuori nainen on aina
      kirpeämpi.

    • noniin

      Itse olen 17 vuotias tyttö/nainen ja voin sanoa, että olen jopa ihastunut moniin 50 miehiin. Ja osa syynä on se, että he tietävät miten naisia kohdellaan.

      En voisi kuvitella mitään pidempää suhdetta ikäeron takia, mutta jos joku jalat alta saava viiskymppinen mies tulisi pyytämään treffeille niin taatusti menisin :) On muutenkin kiva saada( sivistyneitä) kohteliaisuuksia sen ikäisiltä miehiltä, monesti ovat pelastaneet mun päivän.

    • HHHOOOHHOIJAKKAA

      Eikö tätä ole jo jauhettu? Joskus natsaa, vaikka olisi ikäeroakin, mutta yleensä vanhan ukon kiinnostus vaan inhottaa. Uskokaa jo. Luonnolla turha selitellä, kun se laatu on mitä on. Ja se ulkonäkö nuoremman silmissä....... Jotkut on pakkotilanteessa joissaikin kulttuureissa niin kun meilläkin ylemmissä luokissa ennen aikaan.

    • Huspois

      Voisko tällaiset ketjut poistaa? Perustelu: katso viestejä tuolla alempana. Aikamoista kieltä ja ajatuksia, ovatkohan ihan laillisiakaan.

    • expimot

      Joo kaikki ketjut pois vaan jos ne ei minua kiinnosta tai minä en pidä niistä.

    • ''''''''''

      Jos ovat jääneet itse ko. ikään kiinni, eli eivät ole edenneet henkisessä kehityksessään?

      Milloin nuoria naisia ei ole sallittu ikälopuille ukoille?

    • Tällee tänään

      Aloituksen otsikko oli "Nuoret naiset houkuttaa", mutta tänään nuori vaimoni on enemmänkin kiukuttanut minua. No kyllä se jo huomenna varmaan houkuttaa..... Vai onkohan minusta tulossa, vanha kiukkuinen jäärä?

      • *Sibone*

        Onko tuossa aiemmin vaimosta puhuttu? Jos se on 'se juttu'.. freedom..
        (Ketjua en oo lukenut)


    • Eihän tuo mikään ihme ole et` miehiä houkuttaa nuoret naiset......

      Mukavahan se on itselleenkin katsella itseään huomattavasti nuorempia piukkapeppuisia miehiä!

      • Lisäystä hieman.....Tänäänkin olen ollut salilla ja salsa escuelassa jossa käy enimmäkseen upea vartaloisia nuoria miehiä.....myöskin kauniita naisia.
        "Katsella kauniita vartaloita"....ei vahingoita ketään ja ei ole keneltäkään pois!


    • Luin todella huonosti eilen aloituksen.....

      -"miehiä nuoret naiset houkuttaa"
      -"naiset jahtaa nuoria miehiä"

      Mielestäni vain katseleminen ja jahtaaminen on kaksi eri asiaa!

    • Anonyymi

      Lähdin nuorten kyydissä ravintolasta kotia, sain syliin tummatukkaisen mini hameisen naisen, jo siinä kun vatvovat kuka tulee syliin kalu alkoi kasvaa, Teija sanoin minä menen ja istui kunnolla syliin, laitoin kädet lantiolle kangas hame antoi hyvin periksi tunsin pyöteän pyllyn sylissä Teija nousi välillä ja puhui etu penkille kalu heilahti jalan päälle en kerinnyt mitään kun Teija istui vähn aikaa oli paikoillaan ja sitten siirtyi sen jalan päälle missä kalu oli puristeli jaloilla kalua pillua vasten, vasemmalla kädellä pyöritin nänniä sormissa puristi jaloilla kunnolla. Teija piti takkiaan sylissä ujutin vasenta kättä hameen sisään hame nousi sievästi hyväilin pillua se oli aivan fiksattu sormet kostui heti kun pääsin sisään Teija nojasi taakse ja kysyi mitä sanoit, kuiskasin korvaan tulet mun luo olet mun huora aamuun annat varmasti halusta. Oltiin perillä nousin autosta takki edessä Teija nauroi hyvää yötä.
      Jonkin ajan päästä puhelin soi Teija nauroi olen kohta siellä, kun tuli sisään suuteli heti ja sanoi saatanan pukki valun kohta kuiviin, pusero ja hame lähti heti työnsin Teijan sänkyyn suukotin ja nuolin pikkarien päältä Teija ei pannut vastaan nykäisin housut pois ja nuolin Teija kuiski olet ihanan raaka tuntuu että haluan oikeasti olla sun huora nousin ja työnsin sisään Teija oli selä kaarella ja kiljahteli aiiih on se iso kun sain kunnolla sisään Teija otti joka työnnön lantiolla vastaan kiihotuin kunnolla kun pieni lantio ison kalun käytössä Teija tarttui kunnolla käsillä kiinni ja tärisi pidin pohjassa ei liikuttu pieni pillu tarttui kalusta kiinni supisteli pitkään kunnes löysäsi käännyin viereen Teija silitteli kalua sanoi arvaa ja otti kalun suuhun nousi jalkojen päälle ihana imeä tämmöistä norsun munaa ja kukaan ei huorittele imi ja nuoli kävi välillä suutelemassa ja taas imi kestin viinan takia yllättävän pitkään kun tunsin että tulee Teija piti juuresta kiinni ja antoi kalun ruiskia naamalle imi ja nuoli roikkuvan sperman. Pyyhki naaman pyyhkeeseen ja tuli viereen. Kertoi että oli melkein saanut autossa kun kalu hieroi huulia, Kerroin että on seksikäs ja nuori Teija nousi päälle ja imetti nännejä, ime pikku tytön nännejä ime ja nousi ylöspäin suutelin vatsaa kun pääsin lähelle pillua meinas pysähtyä nostin ylemmäs ja nuolin pillua.
      Lantio alkoi keinua villisti pienet pillun huulet kulki nopeaan huulien yli alkoi valua nestettä Teija kiljahteli ja laukesi suuhun nuoren kiiman makua tuli yllättävän paljon, pyyhyn pyyhkeeseen ja suutelin Teija nauroi maistut pillulle, nukahti viereen.
      Aamuyöllä Teijan puhelin soi äiti soitteli missä on kertoi on turvassa ja tulee aamulla. Teija kertoi että oli ollut poikakaveri puoli vuotta mutta lopettaneet vasta ja käyttää pillereitä. Kysyin minkä ikäinen katsoi silmiin kohta kahdeksantoista halasi ja sanoi eihän haitaa eihän. Sanoin ei vaikka olet noin rietas, Teija kertoi että poikakaveri vain tuli päälle ja nai. Nyt olen saanut kokeilla mitä haluan on ihanaa saada olla rietas antaa pillua kuin hutsu tai rakastella just kuin haluaa. Rakateltiin vielä sievästi. Aamulla Teija kertoi että tuntee kädellä kuinka pillun huulet on paksummat saanko kokeilla ja hyväilin suukottelin huulia sievästi kysyin onko ne kiimasta turvoksissa Teija huokaili kun suukotin niitä levitti jalkoja on on ne se haluaa että siität sen kun nousin ja sain terskan sisään se oli tosi märkä kerroin Teijalle se odotti se on märkä Teija veti sisään voi luoja kun haluan työnsin pitkiä sieviä vetoja Teija tuli aina vastaan kuiski tule anna haluan heti nuori kiimainen vartalo huokui vastaan laukesin sisään Teija rutisti taas pitkään.
      Kun lähti kotia kysyi saako soittaa, sanoin jos soitat sun on annettava antoi suukon , saat varmasti.

    • Anonyymi

      Naisena vastan ihan tosi kenellekään ei kulu minkä ikäisen miehen ,naIsen tuntee vetovoimaa kun ovat kinostuksen kohteet TÄYSI IKÄISIÄ!ISÄNI JA ÄITINI IKÄ ERO 21 VUOTTA. Äiti siis nuorempi. Itse seurustelen 10 v,itseäni nuoreman kanssa. Onko paha paikka olenko puuma? Hitto soikon ei kinosta kaljamahat sofaperunat joilla toisessa kädessä kaukosäädin ja toisessa kalja pullo.Anteeksi vaan.Ihan rakastan tanssiakin.likunta ja toki haluan seuralaiseni myös.,Onko väärin?

      • Anonyymi

        "Hitto soikon ei kinosta kaljamahat sofaperunat joilla toisessa kädessä kaukosäädin ja toisessa kalja pullo."

        Koetatko yleistellen kertoa, että 5-kymppiset ovat tuon karikatyrin kaltaisia?

        Mikäli näet ympärilläsi vain tuon kaltaisia ko. ikäluokan miehiä, niin herää avoin kysymys, että missähän piireissä sitä mahdetaan liikkua.


    • Anonyymi

      Ikä sinänsä on pelkkiä numeroita, harmi vaan et ikä tekee kepposet ja muuttaa ulkonäköä liiankin paljon. Toki myös autot ruostuu iän myötä muttei noin pahasti kuin ihmiskunta :(.
      Siinä se yksi syy miksi suurinosa alle 35v näyttää hyvältä ja niitä kaikki haluavat.

      Just se yhteiskunnan paheksunta ja keteellisuus on 1 syy jonkan takia ei uskalleta itsestään paljoa nuorempia iskeä.
      Mut kokemuksesta voi sanoa ettei se 15v ikäerö tunnu missään, pelkkiä numeroita käytännössä. Eri asia jos ukon kunto on niin paha ettei pysy 25v naikkosen perässä nii sit joo ei kannata ei.

      Voisha sitä hyvinkin panna vaik 65 akkaa jos vaan olis hyvin säilynyt ja huollettu kroppa ilman ryppyjä ja roikkumisia ja muita ongelmia.
      Tästäkin ongelmasta voi ””kiittää”” vain ja ainoastaan vain luojaa joka tän kirouksen meille on antanut.

      • Anonyymi

        No on niitä kuule lihavia tyttöjäkin ja ilman kaljaa ja kaljan kanssa,tottahan jokainen mies unelmoi siitä hyvän näkösestä nuoresta naisesta ja vanhempi nainen nuoresta miehestä,ihan selvä tuo turhsa sitä kiistää on,eriasia on sen toteuttamisessa...


    • Anonyymi

      Vanha mutta ajaton aihe.

      Yleisellä käytännön tasolla. Viisikymppisillä miehillä ei ole parikymppisiä seksiseuralaisia. Ainoina poikkeuksina voivat olla jotkin julkkikset, rokkarit ja rikkaat, joiden seuraan jotkin nuoret saattavat hakeutua.

      Toisekseen, parikymppiset ovat henkisesti aivan liian lapsia, henkinen sukupolvikuilu on aivan liian suuri. Seksuaalisestikin riskeeraavat olla vielä liian kypsymättömiä itsensä kanssa ollakseen antoisaa seuraa sillä saralla.

      Itselläni on empiirisenkin kokemuksen perusteella mielikuva, etteivät viisikymppiset noin yleensä ole lainkaan kiinnostuneita lastensa ikäisistä nuorista, vaikka jonkin verran itseään nuoremmat voivat kiinnostaakin.

      ps.

      Hiljattain ulkolaisella kanavalla oli dokkari naisten seksuaalisuudesta, jossa oli laajalla skaalalla eri ikäisiä naisia omilla kasvoillaan kertomassa teeman alla olevista eri aihepiireistä.

      Fantasioista puhuttaessa muuan nuori nainen, muistaakseni 23 v mainitsi yhtenä "vakiojuttuna" vanhemmat miehet, joskaan hän ei antanut lainkaan osviittaa sen suhteen millä ikähaitarilla asiaa ajatteli. Taitaa useinkin olla + 10 -15 vuotta vanhempien haarukassa.

    • Anonyymi

      Viiskymppisenä hormoonit hyrrää ja muna seista tojottaa, niin tekee mieli ottaa outoa pimpsaa.
      Etenkin jos kotona on myrtsi eukko hapanilme naamalla jonka päätä särkee, kun pitäisi pamputtaa aviovuoteessa.

    • Anonyymi

      Hahhaa hyvän vitsin murjaisit. Miehille tulee siin 50 ikäisenä jostain luulo että ovat jotenkin haluamassa nuoruuttaan takaisin Siksi luulevat että ovat atraktiivejä jotenkin.tunsin tälläisen kerran sääliksi kävi kun hän luuli tosissaan että joku 30 vuotta nuorempi ihminen olisi hänestä mitenkään kiinnostunut.
      Ykeensä syy on siinä että miehen kykeneväisyys alkaa hiipua ja luulevat että nuoren naisen kanssa sekin muka palaa takaisin, mutta ehkä hetkeksi , mutta ihmisen vanhenemista ei voi estää., vaikka olisi miten nuori nainen mielessä.
      Usein nämä miehet ovat jotenkin alikehittyneitä eivätkä näe itseään toisten silmin.
      Joten kukin tavallaan . Siinähän elättelevät toiveitaan tulevaisuudesta joka alkaa kyllä olemaan muisto entisestä eikä vanhuuden prosessia voi estää jonkun nuoren ihmisen kanssa .

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe