Eli Isla Hilla Hannele 2v saa siskon tai veljen (kylläkin vasta tammikuussa, mutta nimen mietintä on alkanut:D ) jolle nyt mietitään nimeä:) Mies tykkäisi nimistä Alexandra, Gabriella ja pojalle Alex tai Gabriel itse taas tykkäisin tytölle nimistä Elea ja pojalle nimestä Aamos, mutta ei oikein päästä yhteisymmärrykseen mistään:D ehdotuksia otetaan vastaan=)
Islan sisarus
jenna.
6
77
Vastaukset
- -ada-
Eila
Ellen
Elise
Adele
Amalia
Heli
Heili
Jasna
Kaisla
Kaisa
Lilia
Eeli
Eelis
Elmo
Ilpo
Ilkka
Justus
Julius
Kaarle
Milo
Oliver - jenna.
tyttöjen nimistä tykkään Ellenistä ja Liliasta ja poikien nimistä ei mikään ollut oikein sellainen kiva:)
- miten ois..
Aatos
Albin
Aaron
August
Eevert
Joosua
Ramses
- jenna.
August ja Eevert kivoja=)
- hunajakana
Alissa
Elise
Olga
Usva
Verna
Elviira
Aino
Vilja
Pihla
Otso
Aatos
Aatu
Eelis
Eliel
Samu
Artturi
Alfred - vadelma^^
Elvi
Augusta
Saga
Alva
Aura
Asta
Elle(n)
Hilda
Lumi
Adam
Max
Hugo
Anton
Elias
Felix
Iivari
Emil
Rasmus
Sampo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865