Nissan Almerani ulkolämpömittari on jo pidempään näyttänyt ihan väärää ulkolämpötilaa. Tänäänkin oli 32 astetta lämmintä... (oikeasti 3 astetta)
Mikäköhän tuossa voisi olla vikana?
Lämpötilan heittelyt tulevat aina silloin kun esim. lähden kaupungilta kotiin ja auto on ollut n 1-2 tuntia parkissa. Eli usein auto on ollut jo kerran ajossa päivän aikana ja uudestaan ajaessani ulkolämpötila on luonnottoman korkea.
Itse epäilin syyksi mahd. ulkoilma-anturin rikkoutumista. Mistä tälläisen mahdollisen anturin Almerasta löytää? Ja onko muita mahdollisia selityksiä?
Ulkolämpötilamittari, rikki?
Almirna
4
1121
Vastaukset
- 6
Onkohan ilmanputsarin imukanavassa.Putsaa liittimet.
- Almirna
Kiitoksia vinkistä. Taidan kokeilla, jospa tämä vika hoituisi tolla.
- purkaamolta toinen
Mulla ollu sama vika. Hommasin purkaamolta toisen ja alkas toimimaan. Mielestäni näitten ei pitäisi hajota. Kattelin tos ulkomaisilta sivuilta uusia ja niille luvattiin elinikäinen takuu.
Ja se löytyy muuten etumaskin keskeltä siinä konepellin lukon kohdassa. - Almirna
Okei kiitoksia tuosta vinkisrä. Täytyy kokeilla jos tuo putsaaminen ei auta niin sitten voisi alkaa etsimään tuota osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818