Nissan Almerani ulkolämpömittari on jo pidempään näyttänyt ihan väärää ulkolämpötilaa. Tänäänkin oli 32 astetta lämmintä... (oikeasti 3 astetta)
Mikäköhän tuossa voisi olla vikana?
Lämpötilan heittelyt tulevat aina silloin kun esim. lähden kaupungilta kotiin ja auto on ollut n 1-2 tuntia parkissa. Eli usein auto on ollut jo kerran ajossa päivän aikana ja uudestaan ajaessani ulkolämpötila on luonnottoman korkea.
Itse epäilin syyksi mahd. ulkoilma-anturin rikkoutumista. Mistä tälläisen mahdollisen anturin Almerasta löytää? Ja onko muita mahdollisia selityksiä?
Ulkolämpötilamittari, rikki?
Almirna
4
1222
Vastaukset
- 6
Onkohan ilmanputsarin imukanavassa.Putsaa liittimet.
- Almirna
Kiitoksia vinkistä. Taidan kokeilla, jospa tämä vika hoituisi tolla.
- purkaamolta toinen
Mulla ollu sama vika. Hommasin purkaamolta toisen ja alkas toimimaan. Mielestäni näitten ei pitäisi hajota. Kattelin tos ulkomaisilta sivuilta uusia ja niille luvattiin elinikäinen takuu.
Ja se löytyy muuten etumaskin keskeltä siinä konepellin lukon kohdassa. - Almirna
Okei kiitoksia tuosta vinkisrä. Täytyy kokeilla jos tuo putsaaminen ei auta niin sitten voisi alkaa etsimään tuota osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760