Olisimme lähdössä lasten kanssa reissuun huhtikuun alussa. Nyt mietin että Hurghada ja Aquamarine vai Makadi Bay ja Saraya Suites. Kumpaa te siellä olleet suosittelette? Hotellina ja alueena ylipäätään? Lapset on 3 ja 7 - vuotiaat. Hotellilla varmasti vietetään paljon aikaa, mutta olisi kiva päästä rannallekkin. Kummassakohan on siistimmät rannat? Entä onko joku käynyt golffaamassa tuolla? Millaiset kentät siellä on / mitä kierros maksaa?
Hurghada vs Makadi Bay lasten kanssa
Ekaa kertaa Egyptiin
3
323
Vastaukset
- ............
Sama juttu täällä! Mut meillä vaihtoehtona myös lamaya resort ja jungle aqua park. Ja meillä mukaan lähdössä minun ja mieheni lisäksi kaksi vuotias lapsemme ja appivanhempani.
- viime vuonna oltiin
Aquamarinea suosittelen, mutta jos meressä haluatte uida, kannattaa mennä jonnekin muualle. Aquamarinen rannassa ei voi uida, on liian matalaa.
Muuten tosi hyvä paikka, sopii mainiosti lapsiperheille! - ASASASASASASASASAS
me ollan lähdössä jo 9 nettä kertaa saraya suites MUKAVA PAIKKA!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428