mitä mieltä olet fjallravenin kånken repuista

en keksiny nimeä

nooh otsikko kertoo ja kysyn vaa ku aattelin ostaa sellase

24

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujoujugurtti

      ihan söpöjä ja kivojahan ne on mutta ainakin mun koulussa kaikilla on nykyään sellanen:D eli aika mainstream xd

      • Itellä on sellanen `taviskokonen` ja on palvellu mua jo kohta yli 2vuotta, että minusta iha hyvä! :) suosittelen!!


      • ruotsalainen homomerkki


    • Niin miksi

      Miksi kaikilla on nykyään sellainen?

    • aine3

      Kannnattaa ostaa ! Näyttää pieneltä mutta on yllättävän iso

    • asfsfe
    • Epäiliä

      En oo kuullukkaa enkä nähny mut ruottikieline nimi epäilyttää.

      • Hahservaus

        Olet siis sokea sekä kuuro?


      • åpoiutrs

        fjällravenin kamppeet on laatua!
        Eli aivan turhaa epäilet, itelläni on lähinnä fjällravenin ulkoilu housuja, mutta myös muutakin pientä, ja kaikki on kestönyt.


    • justt

      Mun mielest ne on ihanii♥ sain semmosen just ja kätevä ja mikä parasta ne on myös IN!!!XDXD

    • I don't like it.

      mä en tykkää kauhee massa tuote kaikilla on semmonen.. voishan ne olla ihan kivoja jos suunnillee joka toisella ei olis semmosta.. toi on vaan sit mun mielipide..

    • 5+7=12

      Alkaa olla vähän massaa, mutta kuulemma käytännöllisiä ja iso väri skaala niissä taitaa olla.

    • Main5tr3âmmmm

      Extremely mainstream, mutta jos pidät niin mikäs siinä.

    • ....

      Muistan ajan vielä parisen vuotta sitten, kun kånkenia näki vain muutamilla erikoisilla ja oikeasti siisteillä persoonilla. Kiitos tämänkin pilaamisesta ! :)

    • Metalismygod

      Ootteko ihmiset jotain wannabe-hipstereitä ja vähä-älyisiä kun teitä niin hirveesti kutittaa perseeseen kun se on "mainstream". Ette tekään taida mitään uniikkeja lumihiutaleita olla ;D Ja miten tuo on mennyt pilalle? Se että useampi ihminen innostuu siitä? Esitätkö kukkahattutätiä joka aina valittaa että "vielä pari vuotta sitten" "nykyään kaikki käyttää" "sillo ku minä olin nuori".

      Olette aivan sama massaa kaikki :)

      • "Mainstream"

        Hahah, komppaan metallia :D


    • Esaja

      Mutta eikös nykyään aika lailla kaikki ole mainstream? Joten mitä väliä jollekin repulle?

      • Metalismygod

        Aivan ^


      • ostaisko??
        Metalismygod kirjoitti:

        Aivan ^

        Ajattelin kans ostaa sellasen koulurepuks:) en yhtään tiä väriä, mikä teist on hieno?x) ja niin onhan se vähänmassatuote, mutta kaikkihan on sitä nykypäivänä:D jos jlllain on kånken koulureppuna ois siistii jos kertoisitte onks se hyvä siin käyttltarkotukses:') ja onks teist ne nahkaolkaimiset parempii?? Ite tykkään niistä mutta hintaa 60€ enemmän ku normis*-*


    • ergaega

      Reppu on ruma kuin rullatuoli ja teinit joilla ei ole omaa tyyliä ostaa niitä koska muillakin on ja luulevat näitä Prismasta saatavia kasseja muodiksi. Lisäksi olkahihnat eivät ole yhtä ergonomiset painavaa lastia kannettaessa kuin muissa repuissa, koska niitä ei ole pehmustettu.

    • Kanyewest1453

      Liian pieni ja kallis omaan käyttööni;D

    • htrgf

      Epäkäytännöllisiä sekä ylihinnoiteltuja pieniä kuutioita. En hankkis.

    • GIANTESS-TYTTÖ1

      Itellä on giantess fantasia ja mun mielestä se reppu on tosi hyvä mulle leikin aina ken nukeilla että ne olis mun luokkalaisia poikia ja sit pidän niit siel repus ku on niin söpö ja sitten hiljallee rupeen käyttää näit poikii dildoin ja sit heitän ne pillulimois takas mun känkenii MENKÄÄ KATTOO MUN UUS KESKUSTELU !!! !http://keskustelu.suomi24.fi/t/14108187/giantess-keskustelu http://keskustelu.suomi24.fi/t/14108187/giantess-keskustelu http://keskustelu.suomi24.fi/t/14108187/giantess-keskustelu

    • Ihanoigeest

      Ei kai joku ajattele vielä vuonna 2016 että massatuotteita ostaa "teinit joilla ei ole omaa tyyliä ja ei uskalla olla omanlaisia" xD

      Mä ainakin ostan tuotteita sen takia että tykkään niistä, ihan sama onko ne massaa vai ei. Monet niistä mun tykkäämistä tuotteista vaan sattuu olemaan monen ihmisen suosikkeja (kuten kånken). Ostaisin niitä tuotteita ihan varmasti vaikka eivät olisikaan muodissa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe