Ollaan lähdössä reilun kymmenen hengen porukalla viettämään vuoden vaihtumista otsikon mukaisesti Rukalle. Ensimmäistä kertaa ollaan Rukalle menossa, joten tietoa paikasta ja menomestoista ei hirveästi ole.
Ryhmän ikä haitari on 18 ja 22 vuoden välillä. Varattiin isohko mökki aivan Rukakeskuksen äärestä.
Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on Rukasta uutenavuotena? Onko väkeä, minkä ikäistä? Onko mitään baaria(netin mukaan joku Ravintola Piste), jossa väki on? Mimmonen paikka tuo on?
Ollaan Etelä-Suomesta, aivan Kouvolan kupeesta. Mitenkä ruuhkat vaikuttavat liikenteeseen, eli kuinka paljon kannattaa varata aikaa matkaan? Kannattaako ajaa nelos- vai vitostietä?
Kaikki vinkit ja kokemukset on positiivista!
Ps. Onko ketään menossa tänä vuonna?!
Ruka uusivuosi 2012
Flyfou
1
315
Vastaukset
- from mikkeli
Olen menossa Tahkovuorelle tänävuonna. Viime uusivuosi oltiin Levillä, oli ihan mukavaa. Toissavuonna oltiin sit Rukalla UV:na, muuten kivaa oli paitsi että oli hirmu pakkaset! Ihmiset olivat mökeissään ja rinteissä oli tilaa vain venäläisiä rinteessä! Yöelämä oli aika vaisua minun makuuni, ja Pisteessä kävin kahtenakin iltana! Suosittelen mielummin Leviä bilepaikkana, toivottavasti tahkovuori on hyvä ainakin kuullut että kova bilepaikkana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967