Olen lähdössä Rukalle laskettelemaan ja hiihtämään 8.12 ja takaisinpäin 15 tai 16.12. Huoneistossa on vapaana kaksi makuuhuonetta omani lisäksi, joista toinen pieni. Autoon mahtuu kyytiin yksi tai kaksi riippuen tavaramäärästä.
MC-hiihtolatu kulkee parvekkeen alta ja rinteeseen on muutama sata metriä.
Rukan tapahtumia tällä ajalla: 8.12. Parkkikauden Avajaiset 2012-2013,
14.12.-16.12. FIS Freestyle Ski World Cup Opening 2012
Kumparelaskun maailmancupkausi avataan joulukuussa Rukan Battery Run kumpareikossa aivan Rukan ytimessä!
Yhteydenotot [email protected]
Rukalle laskettelemaan
Rukalle 8.12-15.12
2
187
Vastaukset
- Velmalla
Mistä päin Suomea olet lähdössä Rukalle ja kumpaakohan sukupuolta itse edustat?
- Rukalle 8.12-15.12
Lähden pääkaupunkiseudulta ja olen mies. Autoon ei mahdu enään menomatkalle, mutta takaisinpäin auto tyhjä. Takisin tulo Tahkon kautta, jossa mökissä ehkä yhden yön, mökki tyhjä.
Viestit omaan sähköpostiini, jossa kerron lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817