Olen lähdössä Rukalle laskettelemaan ja hiihtämään 8.12 ja takaisinpäin 15 tai 16.12. Huoneistossa on vapaana kaksi makuuhuonetta omani lisäksi, joista toinen pieni. Autoon mahtuu kyytiin yksi tai kaksi riippuen tavaramäärästä.
MC-hiihtolatu kulkee parvekkeen alta ja rinteeseen on muutama sata metriä.
Rukan tapahtumia tällä ajalla: 8.12. Parkkikauden Avajaiset 2012-2013,
14.12.-16.12. FIS Freestyle Ski World Cup Opening 2012
Kumparelaskun maailmancupkausi avataan joulukuussa Rukan Battery Run kumpareikossa aivan Rukan ytimessä!
Yhteydenotot [email protected]
Rukalle laskettelemaan
Rukalle 8.12-15.12
2
208
Vastaukset
- Velmalla
Mistä päin Suomea olet lähdössä Rukalle ja kumpaakohan sukupuolta itse edustat?
- Rukalle 8.12-15.12
Lähden pääkaupunkiseudulta ja olen mies. Autoon ei mahdu enään menomatkalle, mutta takaisinpäin auto tyhjä. Takisin tulo Tahkon kautta, jossa mökissä ehkä yhden yön, mökki tyhjä.
Viestit omaan sähköpostiini, jossa kerron lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311656
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k142019Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441885Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut301803Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498