Onko tässä lesbojen unelmanainen ?
13
896
Vastaukset
- 18 + 11
Missäköhän se nainen on, tuossa kuvassa ei ole muuta naiseen liittyvää kuin bikinit.
- Posliini-Eeva
Kyllä tota nuolis mieluummn kuin turpaansa ottais : P
- jdrfgj
ottaisin mieluummi turpaan
- bi.,.,
mäkin!
Moi haluatko tutustua minun olet hyvän näköinen nainen olen ite 22 vuota voidako jokku kerta nähdä mennä kahville ja vietä aika toiseme kanssa t,nana
- O_O
turpaan mieluummin!
- 123456789^^
Ei mieleeni... Näyttää mieheltä, jonka iho on pahasti rypyillä..
Ehkä joku toinen ihminen tykkää.
Ja pääasiahan se, että tuo kuvan nainen on itse onnellinen.. - airaMaiiT
Miksi tää olisi just lesbon ihannenainen? Tai kenenkään....
- Melforever
Miksi tätä ei poisteta mutta minun MelB-fanitukset häviävät tosi nopeasti?
Plääh. Epistä. - treenailen joo
Toi kuva kertoo, että typykällä on tosi kova itsekuri. Fitness / kehonrakennus vaatii hirmuista treeniä ja ruokavaliota. Ei toi nainen mun ihanne ole, mutta mieluummin sitäkin katon kun näitä ylipainoisia naisia, joita riittää kaikkialle. 30 lesboista varmaan 80 % on lihavia. En ymmärrä mix naiset päästää ittensä niin lihaviksi, eihän se ole terveellistäkään, saati kaunista.
- etsivä löytää
Jep, plösöjä riittää ja sitten ne vielä ihmettelee, että miksei ne kelpaa. Muissa kyllä nähdään virheitä, mutta peiliin harvaa viitsii katella. Oleskelin Italiassa muutaman viikon kesällä ja kun tulin takaisin tänne, en voinut kuin ihmetellä, miten rumia me Suomessa ollaan - lihavia, haaleet ja huonosti istuvat vaatteet päällä, maantienvärisiä. No me ei voida mitään geeniperimälle, mutta ainakin lihavuudelle voi jokainen tehdä jotain, ja hyviä vaatteita löytyy vaikka kirppikseltä. Ja ei, en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta jos ihminen lyö laimin itseään, on se mun mielestä merkki henkisestä huonovointisuudesta. Jos ei ihminen löydä mitään muuta iloa elämäänsä kuin syöminen, on asiat tosi huonosti.
- nounouthänkjuu
no ei kyllä iske sitten yhtään. ei ole minun makuuni! :D
- löllöä
Mä oon tässä katellu viime aikoina tubesta muutamat fitness-kisat. Upeita naisia! Erityisesti yks, jonka tunnen duunikuvioista... On kumminkin tajuttava, että ne on kisakunnossa vain muutaman viikon vuodessa, loppuajan ne näyttää vähemmän bodatuilta ja tavallisemmalta treenailijalta. Sitä kans mietin, että varmaan kuukautisetkin häviää tossa dieettivaiheessa, ei sii mikään terveyslaji naisille. Kattomieni videoiden jälkeen voinkin sitten vaan surkutella omaa löllöä olemustani; vaikka kuntoilen päivittäin ja eri lajien parissa, ei oo kyllä sixpäkistä tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001