Ikkuna probleema

Ekoteko 09

tietääkö kukaan mikä mahtaa olla vialla kun Mondeo -09 ikkunoille opettaa avaus/sulkemis automatiikan ohjekirjan mukaan niin se toimii vain niin kauan kuin auto on käynissä tai virrat päällä. Kun sammuttaa niin eipä toimi enää kertapainalluksella lasku eikä nosto. Ja köf älä edes vaivaudu.

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä?

      TÄH??
      opettaa??
      en jaksa katsoa kirjasta, mutta eikö etulasit ainakin ole molemmat AINA automaattisia...eli kertapainalluksella auki tai kiini???

      Ja avaimesta kaikki auki/kiinni yhtä aikaa, jos haluaa?!

      • Ekoteko 09

        kirjasta:" nosta ikkuna ylös, vapauta kytkin. Nyt nostoautomatiikka on käytössä" Joo niin on mutta kuten jo mainitsin niin vain seuraavaan virran katkaisuun asti. Alas menee kyllä kertapainalluksella.


      • Ekoteko 09
        Ekoteko 09 kirjoitti:

        kirjasta:" nosta ikkuna ylös, vapauta kytkin. Nyt nostoautomatiikka on käytössä" Joo niin on mutta kuten jo mainitsin niin vain seuraavaan virran katkaisuun asti. Alas menee kyllä kertapainalluksella.

        niin ja katkaisinta pitää pitää ylhäällä 2-3 sekuntia


      • en ymmärrä...
        Ekoteko 09 kirjoitti:

        kirjasta:" nosta ikkuna ylös, vapauta kytkin. Nyt nostoautomatiikka on käytössä" Joo niin on mutta kuten jo mainitsin niin vain seuraavaan virran katkaisuun asti. Alas menee kyllä kertapainalluksella.

        ....vieläkään?!!

        Kyllä mulla toimii joka kerta? En ole ikinä saaanut automaattia pois...Enkä o koittanutkaan ikinä!!??

        Vieppä huoltoon ja kysy onko rikki, tai saisitko opetusta?


      • Ekoteko 09
        en ymmärrä... kirjoitti:

        ....vieläkään?!!

        Kyllä mulla toimii joka kerta? En ole ikinä saaanut automaattia pois...Enkä o koittanutkaan ikinä!!??

        Vieppä huoltoon ja kysy onko rikki, tai saisitko opetusta?

        hyvä jos sulla toimii, mulla ei. Kai se sitten on rikki. En kyllä moisen takia viitsi huoltoon viedä, jaksaa sitä katkaisijaa pitää hetken ylhäälläkin.


    • köf

      Onko motsku hyvin totellut, kun oot opettanut.. hau hau..




      hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • köf

      mun monsku pelaa niinkuin se kuuluisa sveitsiläinen kello.

      • köf

        Kaimaseni köf ? Ootko opettanut kelloasi, kun niin hyvin toimii ???


        Hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe