Olen tekemässä Kotisivuja google siteä käyttäen. Ongelmani on....
Halusin laittaa sivulle tilauslomakkeen, mutta noita valmispohjia käyttäen en onnistunut saamaan minulle sopivaa pohjaa. Muokkasin koodia ja lisäsin uuden koodin HTML kohtaan. Ihan toimivaa siitä ei tullut, joten poistin tilauslomakkeen sivuiltani. Nyt kokeilin liittää sivuilleni yksinkertaista palautelomaketta, mutta nyt en onnistu liittämään edes sitä vaan saan sivuilleni pelkän laskentataulukon näkyviin en lomaketta johon käyttävä voisi vastata.
Kokeilin tehdät uudet sivut samalla käyttäjällä, mutta siinä sama ongelma.
Verkkokauppaa tuskin google sitellä pystyy tekemään.
Onko ongelmaani mitään parannuskeinoa vai luovunko suosiolla kotisivujen teosta google sitellä.
Google Sites....Ongelmia!!!
3
248
Vastaukset
- 17+10
Joskus Googlessa normaali lomakkeen liitos ei vain toimi, vaan lomakkeen puolella alaosassa oleva lomakkeen url pitää kopioida (kopioi linkki), ja sitten sivun puolella valita lisää-laskentataulukkolomake-popupissa 'lisää url' (ja siinä liitä linkki).
- onneton 1..
Kuka osaa neuvoa, kun osoite rivin perään oikealle tulee vain googlella tulee lukon kuva ja haku muuttuu hitaaksi. Tulee vain silloin, kun olen kirjautunut tilille.Minulla on internet expoler 8 Ja siihen tulee luku salattu yhteys. Miten voin salauksen poistaa. Lukko tulee näkyviin vain kun olen kirjautunut googleen. Onko minun poistettava koko google tili, sähköpostikin. Olen pähkäillyt tätä pari paäivää. Kunpa joku osaisi neuvoa.
- Theerkkiiiiii
ensteks vaihdat sen selaimen johonki parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849