Olen kirjoittanut vuosia hyvin harvinaisella nimimerkkisanalla, rekisteröitymättä, mutta tänään koin outoja. Kun yritin vastata samalla nimimerkillä aloittamaani keskusteluun edelleen samalla, tuli tiedotus, että nimimerkki on rekisteröity. Liioin ei kelvannut sama outo sana edes lyhennettynä. Sama väite taas. Ja tuntui, että melkein kaikki ehdottamani sanat olivat varattuja.
Mitä outoa on tapahtunut, onko joku yhtäkkiä rekisteröinyt kaikki sanat?
Outo tilanne nimimerkin kanssa
3
50
Vastaukset
- suomi24.
Piste perään ja kaikki nimimerkit toimivat.
Jotain outoa rekisteröintitarkistuksessa taas on. Esim nimimerkki suomi24 saa vihreän merkin, mutta sitä ei voi käyttää. - suomi24.
joo tulee koko ajan punaista merkkiä vapaille nimimerkeille ja vihreää varatuille nimimerkeille. väärästä merkistä huolimatta nimimerkkien käyttö toimii normaalisti.
Hei,
kiitos palautteestasi. Vaikuttaa siltä, että joku toinen käyttäjä on käynyt rekisteröimässä sinun "oman" tunnuksesi. Näin voi käydä, jos ei itse virallisesti rekisteröi tunnusta, vaikka pitää sitä omanaan. Näitä ikäviä tilanteita välttääksemme kehotammekin kaikkia käyttäjiä rekisteröimässä itselleen tunnuksen.
Terveisin,
Piia
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249