Miksi palautelomakkeene ei toimi, olen yrittänyt monta kertaa laittaa kyselyä, minne on kadonnut vanhasta nikistäni VIP, nikki ei ole ollut kolmeen vuoteen käytössä.
Palautelomake
3
<50
Vastaukset
- kdknldklndknl
"VIP-chattaajan tunnistat vippi -ikonista. Chat-huoneen sheriffit myöntävät vip-oikeuksia ahkerille ja asiallisille chattaajille."
Et ole ollut aktiivinen kolmeen vuoteen, joten sheriffi tai S24 on poistanut vipin?
Säännöissä/ohjeissa ei mainita vipin poistamisesta, mutta oeletettavaa on, että sheriffi voi myös poistaa vipin. On mahdollista, että niitä poistetaan myös automaattisesti viimeisen kirjautumisen tms perusteella.- epätietoinen25
Jaa...Miksi niitä jaetaan yleensä jos ne sitten poistetaan, kun aina et voi itse päättää siitä kirjaudutko tänne. Ihminen voi vaikka sairastua ja ei ole silloin täällä. Kummallista toimintaa tällainen, no ei ainakaan häiriköinnin vuoksi ole poistettu, ihan muuten vaan kuka sen poistikin.
Hei,
palautelomakkeen toiminnassa ei ole havaittu mitään teknistä ongelmaa. Jos ongelmasi on vielä ajankohtainen, voisitko kertoa siitä hieman tarkemmin? Oletko tarkistanut, että olet täyttänyt kaikki lomakkeen lähettämiseen vaadittavat kentät?
Muistattehan, että nykyään kutsumme sheriffeja luotseiksi? Chatin luotsilla on oikeus antaa chat-käyttäjille VIP-oikeudet ja myös ottaa oikeudet pois. Luotsi käyttää näin tehdessään aina omaa harkintaa. Voi olla, että olet menettänyt oikeutesi, jos et ole käyttänyt aktiivisesti chatia.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096