Zafira 1.8 bensa -2001
kyseinen vikakoosi luettu P0203 oranssi moottorinvalo ja luistonestovalo palaa taulussa.
Vaihettu kolmos-sylinterille ruiskutussuutin eikä auttanut. Missä vika?
vikakoodi P0203
2
1196
Vastaukset 2
- Paljon Opel asiaa
Saattaa olla puolapaketissa tai ECU:ssa, tuolta voit etsiskellä/kysellä mahdollista vian aiheuttajaa: http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewforum.php?f=4
- Huonouninen
Koodihan tarkoittaa että 3. sylinterin ruiskutus-suuttimen virtapiirissä on vikaa. Suutin on uusittu, vika jatkuu. Seuraavaksi pitää mitata suutimen johdot, suuttimen ja ohjainlaitteen väliltä, kaksi johtoa. Jos nämä on kunnossa, ohjainlaite on viallinen. Näin kertoo korjausohje tähän vikaan.
Suutin tuli vaihdettua turhaan, vaikkakin onkin todennäköisin vikakohta. Eipä tuosta kannata syyttelemään lähteä, mielellään korjataan vika nopeasti. Monikaan ei ymmärrä jos tuossakin olisi autoa purkanut ja mittaillut nämä johdot. Onpa tämä varmaan jo korjattu, vanhaan vastasin joutessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459