Haluaisin harrastaa seksiä

sex4life

Olen 20-vuotias suht sporttinen, päihteetön poika ja asustelen Itä-Suomessa. Kysyisinkin, löytyisikö täältä tyttöä/nuorta naista joka haluaisi opettaa minua tai kokeilla kanssani seksiä? Olisi tärkeää ettei sinua häiritsisi jos ei saadakaan mitään aikaan tai sähelletään jotain, sillä en aiemmin ole sängyssä kenenkään kanssa ollut. Haluaisin vain tietää miltä se homma oikeasti tuntuu ja onko se sen arvoista, että jatkossakin kannattaisi etsiä kumppania :) Jos löytyy kiinnostuneita samanhenkisiä naisia niin laittakaa viestiä tähän ketjuun, annan sitten sähköpostin tai mesen jossa voidaan jutella tarkemmin.

PS. Muista tässä tapauksessa suojaikäraja, eli et voi olla alle 16v!

36

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Pippelsson

      Moi! Toivuin viikonloppuna sukupuoli leikkauksesta ja haluan kokeilla uusia elimiäni olen 40 vuotias nähdäänkö jo huomenna??

      • Hahahahaha xD

        Lolololol.......


    • tyttöneen_

      Harmi kun oon vasta 15:) En varmaan kelpaa..

      • 13+2

        tyttöneen_ missä asut? Ite oon 15v poika itä-suomest ja haluisin seksii!! ;(


      • Ei vittu
        13+2 kirjoitti:

        tyttöneen_ missä asut? Ite oon 15v poika itä-suomest ja haluisin seksii!! ;(

        Tässä taas tämä foorumi pähkinänkuoressa.

        http://puu.sh/1iULZ


    • 17v tyttö

      vidun nörtti en ikinä antais sulle.

    • geek,.,6

      obv nerd is obv.

    • muiiiii

      olen itse 19 ja voisin opettaa ;)

      • hedd-

        mis päi? ;)


      • muiiiii
        hedd- kirjoitti:

        mis päi? ;)

        Itä-Suomesta :)


      • Anonyymi

        Moikka vaan olen Minna olen sinusta paljon


    • muiiiiii

      mäki oon :D

    • sex4life.

      Laitas muiiiii viestiä high_orbit_ion_cannon(at)hotmail.com

      • juliahh

        Jos oot 20 vee poitsu ja et oo koskaa harrastan seksii ni se tarkoittaa sitä et sä oot h*lvetin ruma eli kukaa nainen ei oo sua halunnu. Eli mä en sua ainekaa haluis sua vaik mua panettaakii ja toivottavast muutkaa tytöt ei menis tähän halpaa et alkais n*ssia jotaa rumilusta!!!


      • sex4life.
        juliahh kirjoitti:

        Jos oot 20 vee poitsu ja et oo koskaa harrastan seksii ni se tarkoittaa sitä et sä oot h*lvetin ruma eli kukaa nainen ei oo sua halunnu. Eli mä en sua ainekaa haluis sua vaik mua panettaakii ja toivottavast muutkaa tytöt ei menis tähän halpaa et alkais n*ssia jotaa rumilusta!!!

        Kyse ei ole siitä ulkonäöstä vaan siitä, että en kertakaikkiaan ole ollut lainkaan sosiaalinen elämäni aikana. Olen ensimmäiset kaverinikin täältä netin kautta löytänyt 19-vuotiaana...


      • jeejiijee
        sex4life. kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä ulkonäöstä vaan siitä, että en kertakaikkiaan ole ollut lainkaan sosiaalinen elämäni aikana. Olen ensimmäiset kaverinikin täältä netin kautta löytänyt 19-vuotiaana...

        Voiko säälittävämpää ihmistä olla olemassa? :D


      • juliahh kirjoitti:

        Jos oot 20 vee poitsu ja et oo koskaa harrastan seksii ni se tarkoittaa sitä et sä oot h*lvetin ruma eli kukaa nainen ei oo sua halunnu. Eli mä en sua ainekaa haluis sua vaik mua panettaakii ja toivottavast muutkaa tytöt ei menis tähän halpaa et alkais n*ssia jotaa rumilusta!!!

        Meinaatko et jos vaikka haluu odottaa avioliittoon, mutta tulee oisiin ajatuksiin 20 vuotiaana kun on vähän kasvanut. Etta haluaakin seksiä ennen avioliittoa. Ni meinaatko et nyt sit tää mies on ruma ja sille ei kannata antaa xd


      • 18v Jäppinen
        juliahh kirjoitti:

        Jos oot 20 vee poitsu ja et oo koskaa harrastan seksii ni se tarkoittaa sitä et sä oot h*lvetin ruma eli kukaa nainen ei oo sua halunnu. Eli mä en sua ainekaa haluis sua vaik mua panettaakii ja toivottavast muutkaa tytöt ei menis tähän halpaa et alkais n*ssia jotaa rumilusta!!!

        Aika kapea ajutus maailma. Se että ihminen on n 20, ja poikuus/neitsyys tallella ei ole mikään merkki heikkoudesta, rumuudesta yms. Meitä on moneen lähtöön, itsekkään en kännipäissäni halua roiskia pitkin ties kenen reisiä. Seksi on asia johon jokainen ryhtyy ollessaan siihen valmis tai halukas...
        Itse lähestulkoon halveksun sitä käistystä mitä nykyään nuoret palvovat, sitä seksististä maailmaa jossa pitää panna kaikkea mikä liikkuu, ollaan pinnallisïa ja itsekkäitä...


      • Nice try pal.
        18v Jäppinen kirjoitti:

        Aika kapea ajutus maailma. Se että ihminen on n 20, ja poikuus/neitsyys tallella ei ole mikään merkki heikkoudesta, rumuudesta yms. Meitä on moneen lähtöön, itsekkään en kännipäissäni halua roiskia pitkin ties kenen reisiä. Seksi on asia johon jokainen ryhtyy ollessaan siihen valmis tai halukas...
        Itse lähestulkoon halveksun sitä käistystä mitä nykyään nuoret palvovat, sitä seksististä maailmaa jossa pitää panna kaikkea mikä liikkuu, ollaan pinnallisïa ja itsekkäitä...

        Obv. virgin trying to be smart.


      • joojaajoo
        jeejiijee kirjoitti:

        Voiko säälittävämpää ihmistä olla olemassa? :D

        Sinä?


      • poikatodellinen kirjoitti:

        Meinaatko et jos vaikka haluu odottaa avioliittoon, mutta tulee oisiin ajatuksiin 20 vuotiaana kun on vähän kasvanut. Etta haluaakin seksiä ennen avioliittoa. Ni meinaatko et nyt sit tää mies on ruma ja sille ei kannata antaa xd

        haluisitko harrastaa seksiä? olen valmis! otan kovaa ja syvälle.


    • j97

      mee vittu ulos ettimää niitä naisia

    • Seurustellut60vuotta
    • vihaiseksiseksiseksi

      Seksi on parasta kun sitä tehdään tunteiden kera. Se on rakkauden huipentumaa. Oletko sä niin pinnallinen että lack of feelings ei haittaa? Tai siis ihmetyttää sinänsä että sä haluut ekan kertas olevan joku vaan. tiedän että seksistä tehdään liian iso numero plaa plaa plaa mutta miksi pelkkää seksiä?

      • ...

        Oletpa sinä viisas ihmiseksiseksiseksi...:)


      • sex4life

        Koska kukaan nainen ei halua jakaa elämäänsä kanssani, ihastua tai rakastua minuun, ei koskaan. Olen tavannut netin kautta kymmeniä naisia mutta kukaan ei ole missään vaiheessa puhunut mitään seurusteluun liittyvää enkä ole sitten kehdannut itsekään. En vaan voi saavuttaa tuollaisia asioita, joten on tyydyttävä mitättömiin irrallisiin seksikokemuksiin, jotka nekin tuntuvat olevan mahdottomia saavuttaa. Olen yrittänyt tehdä kaikkeni puolison löytymisen eteen, mutta ei. Olen tekemällä tehnyt vartalostani urheilullisen siksi, että naiset kiinnostuisivat paremmin. Pitääkö vielä voittaa 15 olympiakultaa päälle jotta saisi tyttöystävän? Pitääkö olla maailman rikkain, komein, kuuluisin, sexyin, charismaattisin...? En tajua. Ovatko sitten omat vaatimukseni liian korkealla, kun haluaisin tavallisen, päihteettömän, rauhaa rakastavan ja naisellisen naisen?


      • hyviä tuloksia
        sex4life kirjoitti:

        Koska kukaan nainen ei halua jakaa elämäänsä kanssani, ihastua tai rakastua minuun, ei koskaan. Olen tavannut netin kautta kymmeniä naisia mutta kukaan ei ole missään vaiheessa puhunut mitään seurusteluun liittyvää enkä ole sitten kehdannut itsekään. En vaan voi saavuttaa tuollaisia asioita, joten on tyydyttävä mitättömiin irrallisiin seksikokemuksiin, jotka nekin tuntuvat olevan mahdottomia saavuttaa. Olen yrittänyt tehdä kaikkeni puolison löytymisen eteen, mutta ei. Olen tekemällä tehnyt vartalostani urheilullisen siksi, että naiset kiinnostuisivat paremmin. Pitääkö vielä voittaa 15 olympiakultaa päälle jotta saisi tyttöystävän? Pitääkö olla maailman rikkain, komein, kuuluisin, sexyin, charismaattisin...? En tajua. Ovatko sitten omat vaatimukseni liian korkealla, kun haluaisin tavallisen, päihteettömän, rauhaa rakastavan ja naisellisen naisen?

        Ei sun tarvitse voittaa 15 olympiakultaa, 3 olympiakultaa, 3 maailmanmestaruutta ja 3 Euroopan mestaruutta riittää.


    • 19 v.

      Myönnetään, että jos ei baareissa kiinnosta käydä ja olla päissään nii seuran saaminen voi olla yllättävän vaikeaa, varsinki jos on ujo tai muuten sosiaalisesti vaikea. Siis eikö sulla oo yhtään kavereitakaan? Siis muita ku se yks netistä hommattu? Ootko kiusattu tai muuten sillalailla syrjitty? Koska mun mielstä kukaan ei oo yksin syyttä, jos on mukava persoona ja ns. normi rento tyyppi nii kavereita realistikki olis. En tiiä.. Mitä tarkottaa rauhaa rakasta sun mielestä, ja miks täysin päihteetön?

    • kkkkko

      Mä voin opettaa.

    • kaunis666

      hheai minn somalie tuttö somlisasta voiksto minu kokhaeille? 51 vyottä nuari

    • Anonyymi

      Pillu

    • Anonyymi

      Olen 43-vuotias nainen saanko harrastaa seksiä poikakaverini kanssa hän on 21-vuotias nuori mies

    • Anonyymi

      Olen 43-vuotias nainen saanko harrastaa seksiä poikakaverini kanssa hän 21vuotias nuori mies lappeenrannasta

    • Anonyymi

      Olen 43-vuotias nainen saanko harrastaa seksiä poikakaverini kanssa hän on hän 21vuotias lappeen rannasta ja haluan tehdä lapsia

    • Anonyymi

      Pillu

      • Anonyymi

        Kulli


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe