Millä ruokitte koirianne ja miksi? Entä ruokitteko samalla ruualla, kun kasvattajanne?
Ruokakyselyä
6
63
Vastaukset
- luomuhurtta
kotiruokaa, kaikka missä ei ole vehnää eikä sikaa ja nautaakin pyrin välttämään allergia-epäilyn takia. Pannaritkin paistan ohrajauhoon, jotta koira saisi. Maitoa, koska maha kestää ja kananmunia, sekä broiler- poro- lammas-lihoja Kennel- rehun autosta. Hau ahu kanariisi- na´ppuloita aktivointipalloon ja makupaloiksi (hurtta syö mitä vaan, roskatkin jos tilaisuuden saa)
Kotiruokaa siksi, että koira tykkää, varsinkin kaikesta paistetusta ynnä maksalaatikosta, ja muita lihoja siksi, että koira tarttee lihaa. Kasvattajan kanssa ei ruuaista puhuttu mitään. En ainakaan muista, mutta onhan jo aikaa kulunut 10 v. kotiruokaa (vihreitä kasviksia - kanaa/kalaa/sisäelimiä/sikaa)
sekä jahti&vahti kevyt nappulaa kun alkaa olla ikää tolla mummelilla nii ei sais päästää lihomaan :)Pelkästään kotiruualla.
Tiedän mitä ruuastaan saa,enkä maksa mistään turhasta.Eikä ole mitään turhia lisäaineita ym.
Yhden kanssa on aika samalla tavalla,yhden kanssa hyvinkin samalla(tein ruoka-ohjeet,johon hän muutti koiransa),mutta muitten olleiden kanssa erilailla täysin.- 2 koiran omistaja
6,5v leikattu seropi uros syö Jahti & Vahti kevyttä,3,5v sakemanni narttu Jahti & Vahti energiaa
- joobax
Montaa eri nappulaa sekaisin. Royal Canin, Jahti&Vahti, Pedigree, Hau Hau, Eukanuba, Golden Eagle, Bosch... Koiranmakkaraa, nakkia, lihapullaa, verilettua, maksaa, kieltä, sydäntä jne koulutuspalkkana (sitä menee). Säätelen energian määrää touhuamisen mukaan, lähinnä näppituntuman ja viimekädessä ulkomuodon mukaan. Lisäravinteina öljyä, joskus maitohappobakteeria ja vitamiineja jälleen touhuamisen mukaan. Sekaan silloin tällöin lihoja ja saa rääppeet mun ruuista. Alussa syötin samaa kuin kasvattaja.
- Minpin4Ever
Aikuinen syö ANF Fish & Potato, seuraavaksi otan Duck & Potato makua koska hengitys haiskahtaa liiaksi tällä :) Tarpeeksi vahvaa tällaiselle superpakkaukselle jottei tarvitse isoja määriä syöttää.
Pentu syö Royal Canin Mini Junioria.
Kasvattaja on tiiviissä yhteydessä ja neuvoo mielellään ruuissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808