Etälukioon(ko?)

fairyt233

eli olen toisen vuoden opiskelija päivälukiossa. Haluaisin etälukioon vaihtaa onko tämä mahdollista? Saanko lakin iha normaalisti ja kurssit käytyä? Tähän mennessä olen ehtinyt käymään n. 36 kurssia. Vaikuttaako kurssien määrä etälukiossa opiskelemiseen? Mulla on ollut alusta saakka ongelmia lukioiden kanssa ja nyt haluaisin vaan koulun takia sitä käydä. En viihdy yhtään siis nykyisessä lukiossani lähden kouluun ahdistuneena ja pelokkaana jopa... ja poissaolojakin kertyy enemmän kun ahdistaa tuo kouluni... motivaatiota löytyisi paljon enemmän omaan itsenäiseen opiskeluun tiedän sen :) mutta se koulu ahdistaa ja en puhu pienestä ahdistuksesta... joskus pakko lähteä kesken päivän kun itku tulee.. olen lukiota myös vaihtanut mutta ei vaan tunnu sopivan minulle...toivottavasti joku viisaampi osaa antaa lisätietoa ja jakaa omia kokemuksiaan! iltalukio kävi myös mielessä mutta se taitaa olla vain täysi-ikäisille, vaiko? kaikki aiheeseen liittyvä tieto tänne vaan! Kiitokset nyt jo vastanneille :)

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adasdasfasgags 12412

otavan opisto -> google

• wqwqwqwq

Nettilukiossa voit käydä kurssit niin nopeasti kuin sinulla lahkeet riittää. www.nettilukio.fi
      Se vaatii kyllä erittäin itsenäsitä työskentelyä. Sopii semmoiselle, joka kykenee toimimaan kurinalaisesti.

• Lukiotäti

Myös iltalukion ja etälukion yhdistelmä on hyvä vaihtoehto. Iltalukiossa porukka on monimuotoisempaa ja varsinkin vahnempaa, eikä siellä ole luokkia senkään vertaa kui kurssimuotoisessa päivälukiossa, eli kukaan ei tunne toisiaan eikä häiriköi puhumalla. Ei ole mitään pelättävää.
      Voi toki olla, että mun fiilis luokkien puuttumisesta ja siitä että väki on ihan vierasta toisilleen, johtuu osittain siitä, että käyn koulussa korkeintaan kerran viikossa ja pääosin etäopiskelen, mutta eipä saman aineen tunnillakaan samoja naamoja yleensä peräkkäisillä viikoilla näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      114
      12056
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      148
      4391
    3. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      461
      4124
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      117
      4092
    5. 69
      3685
    6. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      47
      3415
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2838
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      20
      2669
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2049
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      19
      1632
    Aihe