turkkilainen suomeen..

enkeli

moi mä tarvisin vähän neuvoja..olen ollut turkissa monia kertoja ja nyt viime kerralla tapasin aivan ihanan miehen..ja se ois nyt tulossa suomeen lomalle..niin miten on viisumin kanssa ja pääsekö suomeen helposti ym,ym(en tiedä noista viisumeista mitään )..onks virhe ottaa mies tänne..jos on oma kohtasia kokemuksia kertokaa mulle..mä tiedän et tää mies ei ole samanlainen ku muut tuntemani turkkilaiset miehet..kiitos jo etukäteen.. =)

121

32299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta enkeli

      On virhe.

    • paha musta enkeli

      """mä tiedän et tää mies ei ole samanlainen ku muut tuntemani turkkilaiset miehet..kiitos jo etukäteen.. =) """"

      Kuinka moni muu on kuullut tuon kuuluisan lausahduksen..heh..tää on erinlainen, ne muut pojat mut ei tää...

      Ai niin..onnenne voitte rakentaa myös Turkissa? Paitsi kun ehdotat tätä tulevalle elätillesi, niin hän keksi sinulle toinen toistaa ""järkeviä"" syitä miksi juuri asuminen turkissa on teille sula mahdottomuus...

      Myöskin kerrot tai olet varma että hän aloittaa työt Suomessa..Tämäkin vanhan kaavan mukaan tarkoittaa serkun kebab housea tai omaa pikku pizeriaa joista suomessa onkin huutava pula...

      Noh onneksi meitä veronmaksajiakin vielä löytyy...

      • <3love

        ai no mun poikaystävä olis kyllä eka halunnut että mä tuun sinne...!!! et mun mies on erilainen...!!!:)


      • Nicolaj

        kuka voi arvata, ett kuinka paljon pizzerian yrittäjä maksaa veroa vuosittain? 21v oltuani tilin pitäjänä, voisin sano, ett joka sadas tai (500) työssäkäyvistä suomalaisista maksais reilu 20000-50000€ vain veroa valtiolle ku vastaavasti mun 23 turkkilais pizzerian yrittäjät ovat reilu 10v ajan olleet maksumiehiä!!!! ja vielä jokaisella näillä yrittäjillä o ulkomaalaistaustaisia työntekijöitä, jotka maksavat oma osuutensa kansalle!!!
        herätköön kansa ja olkoon suvaitsevaisempia!!


    • pelkkä p

      Monenkohan kerran kuulen kanssa tuon:
      "Tää on erilainen"

      Erilainen kuin muutkin?
      ... tai siis itseasissa samanlainen.

      Luvataan kymmenen hienoa ja yksitoista kaunista.

      "niin ne kaikki muut on tommoisia..."
      Miten niin tää ei sitten olisi samanlainen?

      Kanntaa ehdottomasti ottaa ulkomaalainen mies vaan todetakseen että nekin on samanlaisia rontteja.
      Paisi että kun ne tulee tosista kulttuurista (jossa nainen onkin eri asemassa kuin pohjoismaissa) niin pääsetkö siitä sitten eroon.

      • pirre

        Jos olet tuntenut tyypin vasta joitakin viikkoja, niin aika ison riskin otat.. kannattaa tutustua rauhassa.. jos näyttää hyvältä ja luotat täysin häneen niin go for it. maltti on valttia:) itsellä on aiheesta hyviä kokemuksia, tosin olin tuntenut miehen jo kuusi vuotta.


    • Anni

      Viisumiasiasta voit käydä kysymässä lähimmältä poliisiasemalta niin saat oikeimpaa tietoa. Saat sieltä kaavakkeen, jonka täytät ja sen tehtyäsi olet sitten ottanut vastuun kyseisen herra henkilön elämisestä Suomessa. Se ei siis ole mikään "muodollisuus" vaan ihan täyttä totta ja velvoittaa sinua. Se herra henkilö sitten menee Turkissa Suomen lähetystöön ja anoo viisumia. Siellä ne kyllä osaavat vaatia monenlaista paperia esim. todistuksen varallisuudesta, työpaikasta Turkissa ym. Että mietipä kahdesti haluatko ottaa riskin joutua vieraan ihmisen maksumieheksi/naiseksi. Kyllä se mies sitä paitsi on ihan samanlainen kuin moni muukin turkkilainen. Ei niitäkään ole ainutlaatuisia vaikka onkin monenlaisia;)

    • Anonymous

      Kuten Anni kirjoitti, pitää paikkansa. Lisäksi joudut lähettämään hänelle "kutsun", jonka hän vie Ankaraan Suomen suurlähetystöön samalla kun anoo viisumia. Tämän lisäksi pitää juuri olla todisteet varallisuudesta ym. Armeija käytynä, eikä mitään merkintää poliisin rekisterissä. Silti voi olla ettei viisumia heru. Muistaakseni konsulaatin viisumin anomusajat ovat arkisin klo 8-12 ja henkilökohtaisesti, pelkkä paperin lähettäminen ei onnistu. Viisumin saa kerralla vain muutamaksi kuukaudeksi.

      Mieti itseksesi, miksi haluat hänet välttämättä suomeen..vai hänkö sitä ehdotti? Monelle turkkilaiselle on yllätys kuinka vaikea suomeen on loppujen lopuksi päästä, vrt englanti. Ottaisitko suomalaisen miehen asumaan luoksesi viikon tuttavuuden jälkeen?

      Jos haluat kokeilla, onko hän todella sinun takia kanssasi, vai esim. maasta pois pääsyn takia... ehdota, että menet ensin itse talvella hänen luokseen, tapaat perheen ym. eikä sekään tietysti tae ole - alku kuitenkin.
      Jos haluat tuoda sen miehen tänne vain auttaaksesi, unohda. Minä en maksa veroja sen takia. Onnea kuitenkin, mutta järki käteen! :)

      Jos haluat lisätietoa viisumeista, soita Ankaraan suomen suurlähetystöön, he kertovat tarkemmin. Voit asioida pelkästään suomen kielellä. (tosin en lupaa, että saat kovinkaan ystävällistä palvelua, kokemusta on)

      • <3love

        tää oli hyvin kirjotettu juttu kun mä oon niin vaikeessa tilanteessa kun olin kaks viikkoo turkisssa ka ihastuin siä yhteen 19 vuotiaaseen poikaan me vaihdettiin yhteys tietoja ja sit ollaan lähetelty sähköpostiviestejä nyt kuukauden ja se yrittää soitella mulle mut kun vastaan niin kuuluvuus on niin huono että en kuule mitään...eka se pyysi mua sinne sen kans naimisiin seuraavana vuonna ja että me asuttas siellä turkissa eli ei ainakaan heti ehdottanut suomeen tuloa.vastasin että oon liian nuori menemään sen kanssa naimisiin ja että en tiä haluanko asuu turkissa sit se sano että mä voisin mennä sinne seuraavana vuonna 2 -6 kuukaudeks ja se vuokrais mulle asunnon ja sit me tultas tänne suomeen asuun.eka halusin mennä mut nyt en oo varma ja mun vanhemmat ei missään nimessä päästä mua turkkiin tai siis ymmärrän sen kyllä ihan hyvin koska oon näin nuori...sit sanoin sille että mä en saa tulla sinne niin sit se sano että se vois tulla tai haluais tulla tänne mutta iso ongelma on viisumi..en enään tiä mitä sanoisin sille...???
        kiitos tästä kirjotuksesta...


    • ****

      Hyvinpä ihmiset taas lukee näitä viestejä.Alkuperäisessä viestissä kun ei puhuttu mitään Suomeen muuttamisesta vaan LOMALLE tulemisesta. Älkää hyvät ihmiset tuomitko kaikkia heti kättelyssä,MALTTI ON VALTTIA :)

      • Anni

        ja tiedetään, että kerrotut viisumiasiat koskevat nimenomaan lomalle tulevia. Oleskeluluvat onkin sitten jo toinen juttu.


      • nasu
        Anni kirjoitti:

        ja tiedetään, että kerrotut viisumiasiat koskevat nimenomaan lomalle tulevia. Oleskeluluvat onkin sitten jo toinen juttu.

        Onko heidän todella noin hankala päästä lomalle Suomeen? Vaikka pariksikin viikoksi?


      • Anni
        nasu kirjoitti:

        Onko heidän todella noin hankala päästä lomalle Suomeen? Vaikka pariksikin viikoksi?

        On se ihan totta. Jos asiat on kunnossa, viisumin kyllä saa. Kannattaa kuitenkin hyvissä ajoin ennen suunniteltua matkaa alkaa asiaa hoitamaan. Taitavatpa vielä vaatia sen meno-paluulipunkin.


    • tanja

      Jos olet tavannut miehen vain kerran, on ehdottomasti virhe. Ethän voi tuntea sen mitään tapoja ja luonnetta. Mä tapasin omaani 4 kertaa ja sitten kutsuin sen Suomeen. Moni muu ei saanut kutsumalleen viisumia, meille se heltisi heti viikossa ja seuraavalla kerralla jo päivässä. Mutta riippuu miehestä myös (mun miesystävä on yliopistokoulutuksen hankkinnu ja tienaa suht hyvin), papereita Ankarassa saa tosiaan esittää. Ja että on pankkitilillä omaakin rahaa. Yms. Viisumin saa max 3 kuukaudeksi. Mun miesystävä rakatui Suomeen heti ja tykkäsi jopa paukkupakkasista. Mutta se ei olekaan kuin muut. Mulle se lähettää rahaa, että pääsen Turkkiin tapeeksi usein, kun mun palkka ei ole kaksinen. Ja se myös maksoi Suomen loman kustannuksensa. Mutta tätä en olisi tiennyt ekan viikon jälkeen!!! Eli odota ja testaa... Suomeen ei muuten muuteta noin vain, kumma että noi luulot yhä elää.

    • Ystävältä

      Oululainen ystäväni seurusteli turkkilaisen miehen kanssa sillä seurauksella, että alkoi odottaa miehelle lasta. Seurustelu ei ollut niin vahvalla pohjalla, että mies olisi halunnut kantaa vastuunsa vaan vaihtoi pikaisesti asiasta kuultuaan työpaikkaa ja puhelinnumeroa.
      Myöhemmin kiinnostusta löytyi sen verran, että hän lähetti tekstarin, jossa kysyi lapsen kuulumisia. Kuultuaan, että lapsi on poika, hän halusi tulla Suomeen lastaan tapaamaan.
      Ystäväni luuli onnen vihdoin koittavan ja kutsui hänet tänne. Lapsi oli riittävä syy viisumin saamiseen ja muutaman kuukauden kuluttua "onnellinen isä" oli Suomessa kolmen kuukauden turistiviisumin turvin. Rahaa hänellä ei juurikaan ollut, joten ystäväni maksoi kaikki kustannukset, osti lämpimiä vaatteita, ruokki ja hoivasi.
      Mies nautti olostaan ja ehdotti pian naimisiin menoa. Kun ystäväni ei ollut samaa mieltä, mies otti ja lähti! Ei kuitenkaan takaisin Turkkiin vaan hän reissasi ympäri Suomea jättäen hotellilaskut maksamatta, majaili muiden naisten asunnoissa, varasti rahaa tai tavaraa ja onnistui pakoilemaan viranomaisia lähes kolmen kuukauden ajan.
      Ystäväni sai todella rankalla tavalla huomata, mitä "ja vastaan hänen kuluistaan ja toimeentulostaan vierailun ajan" -teksti virallisessa paperissa tarkoittaa.
      Pienipalkkaisena yksinhuoltajana hän maksaa lapsensa isän rötöksiä vielä pitkään.

      Vaikka katselisitkin maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi juuri nyt, mieti tarkkaan oletko valmis ottamaan tietoisesti tällaisen riskin?

    • *Henna*

      Heippa Enkeli!
      Itse olen naimisissa onnellisesti turkkilaisen kanssa ja meillä on pieni poika. Mieheni asuu nyt suomessa ja elämme normaalia perhe-elämää. Toden totta viisumien kanssa saa taistella mutta jos tunnet että olet oikean miehen löytänyt, ole sinnikäs. Kun viette viisumihakemuksen suomen konsulaattiin (istanbul,ankara..) menkää mielummin molemmat.Sen verran kuitenkin sanon, että ole varma. Jos tunnette hyvin toisenne ja luotat häneen niin silloin ei pitäisi 3 kk viisumin saamiseen olla ongelmia. Sinun tulee kirjoittaa hakemuksen liitteeksi kutsu, pääset tai et pääse hänen mukaansa konsulaattiin, itse esim. ensimmäisellä kerralla lähetin kutsun, en siis ollut itse mukana vasta kuin hän haki olesk. lupaa. Kutsussa kerrot että haluat hänet vierailulle luoksesi,asut siellä ja siellä, tienaat niin ja niin paljon ym ym.
      Toisin sanoen lähdette liikkeelle siitä, että lähetät sen kutsu-kirjeen ystävällesi. Hän voisi ottaa yhteyttä suomen lähetystöön esim. ankaraan ja kysyä mitä liitteitä hakemukseen tarvitsee (esim. passi, 2 valok.,armeija-paperit,ym ym)sitten kun hänellä kaikki liitteet on,eikun vain konsulaattiin hakemusta täyttämään. Huom: konsulaatissa on ERITTÄIN töykeätä henkilökuntaa, jos kaikkia liitteitä ei ole, no can do, et voi lähettää niitä myöhemmin vaan ne pitää tuoda henk.koht,konsulaatti on avoinna vain pari tuntia tiettyinä päivinä, ei siis aina!,pojalla lakki kourassa ja nokka kohti maata niin voi edesauttaa asiaa,pöyhkeily saa jäädä kotiin nimittäin pärstä värkki vaikuttaa asiaan suuresti!
      Toivotan onnea teille ja muista, ole varma...

      • Sasa

        kun tietää millaisia juttuja he joutuvat setvimään. Kait sekin alkaa tympiä kun samoille miehille "kihlattu" toisensa perään hakee lupia. Siis jos ei ala lupaa tulla, saattaapi olla, että kaverilla on useampi hakemus ollut jo vetämässä. Mielestäni ihan hyvä systeemi, siinähän sitä tulee jo koeteltua sen rakkauden kestävyyttäkin;)


    • *Henna*

      Pitää vielä oikein kommentoida kun luin nyt vasta nuo muut vastaukset..nimim. hihihihiii osoittaa esimerkillisellä suomalaismiehisellä tyylillään punaiset posket rusottaen kuinka kateellista kansaa me suomalaiset olemme.. milloin olet itse saanut naisen kikattamaan jutustelullesi ja punastelemaan ihastuneena? älkää hyvät IHMISET yleistäkö!Suomesta löytyy jos jonkinlaista kansaa säännöllisesti urheilua harrastavista yliopisto-opiskelijoista finninaamaisiin vitivalkotukkaisiin ja ripsisiin farkkupoikiin jotka palkkapäivänä ostaa pussikaljaa ja lompsii yöneljältä näihin "pizza- ja kebab" ravintoloihin, ja kännissä sopertaa "kyll shää oot iha hjyvä thyyppi anna shitä lättyä paljo maksaa röyh", eli mitäs jos ihan katsottais PEILIIN ja oltais vaikka onnellisia niiden puolesta jotka sen onnensa sieltä turkista löytää, säälittää että muutama kammotapaus kuten tämä oululaisturkkilaishirvitys leimaa koko turkin kansan...*huokaus*

      • Hennalle

        Aika hyvin tuo rubiini osoitti ensin suomalaisten naisten pohjattoman junttiuden ulkomaalaisuus-ilmiön edessä. Ei se nyt edes ketään suututa, lähinnä vaan tälläisten rubiinien ja hennojen maalaistyttömäisyys tuppaa hymyilyttämään. Vai että kateudesta kyse... :) Voit olla henna aika varma, että kukaan suomalainen mies ei kadehdi turkkilaisilta miehiltä heidän suomalaisia vaimojaan, ette te ole keltään länsimaiselta mieheltä mitään pois. Se voi tietty vähän harmittaa, että satunnaista seksiä saa turkinpoika turistitytöiltä helpommin.


      • Peace

        Turkin miesten Suomeen tulo on ilmiönä täysin sama kuin thaimaalaisten naisten. Niitä hommaavat sellaiset naiset jotka eivät muuta miestä saa. Antakaa näiden ressukoiden olla rauhassa, ei heidän onnensa ketään vahingoita, vaikka sitten tuliskin veronmaksajille muutama pennonen enemmän maksettavaa!


      • Hennalle vielä
        Hennalle kirjoitti:

        Aika hyvin tuo rubiini osoitti ensin suomalaisten naisten pohjattoman junttiuden ulkomaalaisuus-ilmiön edessä. Ei se nyt edes ketään suututa, lähinnä vaan tälläisten rubiinien ja hennojen maalaistyttömäisyys tuppaa hymyilyttämään. Vai että kateudesta kyse... :) Voit olla henna aika varma, että kukaan suomalainen mies ei kadehdi turkkilaisilta miehiltä heidän suomalaisia vaimojaan, ette te ole keltään länsimaiselta mieheltä mitään pois. Se voi tietty vähän harmittaa, että satunnaista seksiä saa turkinpoika turistitytöiltä helpommin.

        Harvemmin tosiaan olen saanut noin helpolla naista punastelemaan ja kikattelemaan, eli muutaman lauseen murteellisella turkinsuomella. Johtuuko tämä minusta vaiko kenties suomalaisista naisista? ;)


      • Rubiini
        Peace kirjoitti:

        Turkin miesten Suomeen tulo on ilmiönä täysin sama kuin thaimaalaisten naisten. Niitä hommaavat sellaiset naiset jotka eivät muuta miestä saa. Antakaa näiden ressukoiden olla rauhassa, ei heidän onnensa ketään vahingoita, vaikka sitten tuliskin veronmaksajille muutama pennonen enemmän maksettavaa!

        Olen aivan ihastunut Turkkiin, ja sen miehiin, tummia ja tulisia, kun ovat. Tiedän vain liian monta tapausta, jossa naiivi suomalaisnainen katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi näitä naisten naurattajia. Juttelen mielelläni ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Olivat sitten tummia tai vaaleita. Oli vain aivan pakko laittaa kommenttia sellaiselle ihmiselle, joka laittaa numeronsa viestin perään. En tiedä mitä se osoittaa, mutta todella harvan Suomalaisen uskon tekevän niin. Kasvakaa hyvät ihmiset älkääkä katsoko suuttumuksen läpi vaan ottakaa asiat huumorilla. Minkä minä sille mahdan jos se, että naisella on turkkilainen mies, on yleinen vitsi?


      • enkeli
        Rubiini kirjoitti:

        Olen aivan ihastunut Turkkiin, ja sen miehiin, tummia ja tulisia, kun ovat. Tiedän vain liian monta tapausta, jossa naiivi suomalaisnainen katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi näitä naisten naurattajia. Juttelen mielelläni ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Olivat sitten tummia tai vaaleita. Oli vain aivan pakko laittaa kommenttia sellaiselle ihmiselle, joka laittaa numeronsa viestin perään. En tiedä mitä se osoittaa, mutta todella harvan Suomalaisen uskon tekevän niin. Kasvakaa hyvät ihmiset älkääkä katsoko suuttumuksen läpi vaan ottakaa asiat huumorilla. Minkä minä sille mahdan jos se, että naisella on turkkilainen mies, on yleinen vitsi?

        kiitos kaikista kommenteista..mutta korostan että lomalle tämä kyseinen henkilö on vain tulossa ei asumaan..mutta pitääkö olla käytynä armeija ennenkuin voi tulla suomeen ?????menen kyllä vielä käymään turkissa ennen kuin tämä mies henkilö edes astuu suomeen..ja onhan se ihanaa näyttää turkkilaiselle vähän suomen kaunista luontoa ja kultuuria... =)


      • Voi voi
        enkeli kirjoitti:

        kiitos kaikista kommenteista..mutta korostan että lomalle tämä kyseinen henkilö on vain tulossa ei asumaan..mutta pitääkö olla käytynä armeija ennenkuin voi tulla suomeen ?????menen kyllä vielä käymään turkissa ennen kuin tämä mies henkilö edes astuu suomeen..ja onhan se ihanaa näyttää turkkilaiselle vähän suomen kaunista luontoa ja kultuuria... =)

        Mitä luulet turkkilaisen "poikaystäväsi" kertovan sinusta kavereilleen? "Löysin sen yhden kunnollisen suomalaisen naisen?" Vai "kiesus mikä bimbo."

        Kyllä pitäisi olla vähän järkeä päässä näiden lomaromanssien kanssa. Jokainen turkkilaisen miehen maahan tuova suomiblondi vakuuttaa, että tämä minun mieheni on ihan erilainen. Tälle syndroomalle on kai nimikin, "MMID". My Mohammed is Different. Mieti ihan oikeasti ennen kuin tuhlaat nuoruutesi ja mahkut oikeasti hyviin miehiin roikkumalla jonkun limaisen lomaällön kainalossa.


      • turkey
        Voi voi kirjoitti:

        Mitä luulet turkkilaisen "poikaystäväsi" kertovan sinusta kavereilleen? "Löysin sen yhden kunnollisen suomalaisen naisen?" Vai "kiesus mikä bimbo."

        Kyllä pitäisi olla vähän järkeä päässä näiden lomaromanssien kanssa. Jokainen turkkilaisen miehen maahan tuova suomiblondi vakuuttaa, että tämä minun mieheni on ihan erilainen. Tälle syndroomalle on kai nimikin, "MMID". My Mohammed is Different. Mieti ihan oikeasti ennen kuin tuhlaat nuoruutesi ja mahkut oikeasti hyviin miehiin roikkumalla jonkun limaisen lomaällön kainalossa.

        Voi, justus sentään teidän typerien kommenttejenne kanssa! Hävetkää itseänne. Luuletteko tosiaan olevanne jotakin ja vieläpä parempia? Kyllä ne turkkilaiset on ihan samanlaisia tallaajia, kuin me suomalaistallukat. Koittakaa oppia hiukan nöyryyttä ja kunnioittaa toisten ihmisten arvomaailmaa. Koittakaa edes himpun kasvaa aikuiseksi! Tommosilla ajattelutavoilla ei kuulkaa muuten pitkälle pötkitä.


      • Just joo
        turkey kirjoitti:

        Voi, justus sentään teidän typerien kommenttejenne kanssa! Hävetkää itseänne. Luuletteko tosiaan olevanne jotakin ja vieläpä parempia? Kyllä ne turkkilaiset on ihan samanlaisia tallaajia, kuin me suomalaistallukat. Koittakaa oppia hiukan nöyryyttä ja kunnioittaa toisten ihmisten arvomaailmaa. Koittakaa edes himpun kasvaa aikuiseksi! Tommosilla ajattelutavoilla ei kuulkaa muuten pitkälle pötkitä.

        Eiköhän jollain hikisen turkkilaisen morsiamelle olis pikkasen enemmän hävettävää? Turkkilaisista tavallisista ihmisistä en muuta sano, kuin että takapajuinen on kulttuuri ja sen tavat. Näistä Alanyan rantapojista taas voi sanoa sen verran, että alhaisempaa ihmissaastaa on maan päältä vaikea löytää. Suomalaisilla naisilla on sitä nöyryyttä vähän liikaakin heidän edessään... ja sen he kyllä tietävät.


      • xxx
        Just joo kirjoitti:

        Eiköhän jollain hikisen turkkilaisen morsiamelle olis pikkasen enemmän hävettävää? Turkkilaisista tavallisista ihmisistä en muuta sano, kuin että takapajuinen on kulttuuri ja sen tavat. Näistä Alanyan rantapojista taas voi sanoa sen verran, että alhaisempaa ihmissaastaa on maan päältä vaikea löytää. Suomalaisilla naisilla on sitä nöyryyttä vähän liikaakin heidän edessään... ja sen he kyllä tietävät.

        Tota, osoitat kyllä oman tyhmyytesi. "takapajuinen kulttuuri ja tavat" - Heillä on sentään oma kulttuuri, uskontokin on paljon vanhempi kuin meidän. Että kyllä tässä kohtaa suomalaisten kannattaisi olla ihan hissukseen.. Ja mikä sinä olet kenenkään tapoja arvostelemaan, kuin oma käytöksesi on lapsellista ja ala-arvoista, olisi tosi ikävää elää yhtä suppeassa maailmassa kuin sinä.


      • Ihminen
        Just joo kirjoitti:

        Eiköhän jollain hikisen turkkilaisen morsiamelle olis pikkasen enemmän hävettävää? Turkkilaisista tavallisista ihmisistä en muuta sano, kuin että takapajuinen on kulttuuri ja sen tavat. Näistä Alanyan rantapojista taas voi sanoa sen verran, että alhaisempaa ihmissaastaa on maan päältä vaikea löytää. Suomalaisilla naisilla on sitä nöyryyttä vähän liikaakin heidän edessään... ja sen he kyllä tietävät.

        Ei voi muuta sanoa kuin hyi,helvetti minkälainen olet."alhaisempaa ihmissaastaa"Sinähän et ole edes ihminen kun voit toisista sanoa noin.
        Kuule, mene vähän itseesi ja katso peiliin, mitä löytyykään?


      • Just joo
        xxx kirjoitti:

        Tota, osoitat kyllä oman tyhmyytesi. "takapajuinen kulttuuri ja tavat" - Heillä on sentään oma kulttuuri, uskontokin on paljon vanhempi kuin meidän. Että kyllä tässä kohtaa suomalaisten kannattaisi olla ihan hissukseen.. Ja mikä sinä olet kenenkään tapoja arvostelemaan, kuin oma käytöksesi on lapsellista ja ala-arvoista, olisi tosi ikävää elää yhtä suppeassa maailmassa kuin sinä.

        Suomessa hallitseva uskonto on kristinusko, ikää 2004 vuotta. Turkissa islam, ikää n. 1400 vuotta. Kylläpä suomiblondi taas loistaa tiedoillaan. Että kannattaisi sunkin "avartaa sitä maailmankuvaa" vaikkapa avaamalla historiankirja.

        Mutta turha kai teille turkkilaisten rantapoikien morsioille on lähteä asioita selittämään, uskokaa mitä uskotte. Huvittavinta on se, että te luulette löytäneenne jonkun aidon ja tasa-arvoisen ihmissuhteen Alanyan rannoilta. :-D Muuttakaa hei pliis sinne Turkkiin mieluummin älkääkä tuoko pojua tänne, rakkauskin testataan paljon tehokkaammin.


      • xxx
        Just joo kirjoitti:

        Suomessa hallitseva uskonto on kristinusko, ikää 2004 vuotta. Turkissa islam, ikää n. 1400 vuotta. Kylläpä suomiblondi taas loistaa tiedoillaan. Että kannattaisi sunkin "avartaa sitä maailmankuvaa" vaikkapa avaamalla historiankirja.

        Mutta turha kai teille turkkilaisten rantapoikien morsioille on lähteä asioita selittämään, uskokaa mitä uskotte. Huvittavinta on se, että te luulette löytäneenne jonkun aidon ja tasa-arvoisen ihmissuhteen Alanyan rannoilta. :-D Muuttakaa hei pliis sinne Turkkiin mieluummin älkääkä tuoko pojua tänne, rakkauskin testataan paljon tehokkaammin.

        Sori meni sanat väärin päin, kulttuuri on varmasti vanhempi. Kirjoitustaitoni ilmeisesti päässyt ruostumaan turkissa käydessäni..

        Eipä ole ihme, että suomalaiset naiset haluavat kokemuksia muistakin kuin suomalaisista miehistä (ei vain turkkilaisista) jos käytös on tuota tasoa. Eihän tollaista ala-tyylistä arvostelua jaksaisi kukaan kuunnella.

        Ja itselläni ei ole turkkilaista "rantapoikaa", mutta varmasti hänenkin kanssaan suhde olisi parempi kuin sinun kanssasi.


      • Turkey
        Just joo kirjoitti:

        Eiköhän jollain hikisen turkkilaisen morsiamelle olis pikkasen enemmän hävettävää? Turkkilaisista tavallisista ihmisistä en muuta sano, kuin että takapajuinen on kulttuuri ja sen tavat. Näistä Alanyan rantapojista taas voi sanoa sen verran, että alhaisempaa ihmissaastaa on maan päältä vaikea löytää. Suomalaisilla naisilla on sitä nöyryyttä vähän liikaakin heidän edessään... ja sen he kyllä tietävät.

        Noissa sun jutuissas kyllä pikkasen paistaa sun typeryys ja katkeruus? Onko joku turkkilainen syöny joskus sun evääs? Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta myönteisellä tavalla. Eiköhän se niin oo, että kaiku vastaa niinku sinne huudetaan? Oletkos edes koskaan Alaniassa käynyt? Voithan tuoda esille sinun huonot kokemukset, niin voidaan joukolla antaa sulle terapeuttista tukea. Älä hyvänen aika märännytä ittees tommosilla ajatuksilla, ja ylennä itees. Viimestään vanhainkodissa tai vuodeosastolla vaipat jalassa maatessas sen varmaan sitten hokaset? Kaikki me ollaan yhtä arvokkaita! just relax, and enjoy your life. Dont worry be happy, toivottaa turkkilaisen tuleva morsian :)


      • Anni
        xxx kirjoitti:

        Tota, osoitat kyllä oman tyhmyytesi. "takapajuinen kulttuuri ja tavat" - Heillä on sentään oma kulttuuri, uskontokin on paljon vanhempi kuin meidän. Että kyllä tässä kohtaa suomalaisten kannattaisi olla ihan hissukseen.. Ja mikä sinä olet kenenkään tapoja arvostelemaan, kuin oma käytöksesi on lapsellista ja ala-arvoista, olisi tosi ikävää elää yhtä suppeassa maailmassa kuin sinä.

        kylläkin 600 vuotta nuorempi. Tämän päivän turkkilainen kulttuuri on monen eri kulttuurien sekoitus ja sellaisena monipuolinen ja rikas.


      • Susa
        Just joo kirjoitti:

        Suomessa hallitseva uskonto on kristinusko, ikää 2004 vuotta. Turkissa islam, ikää n. 1400 vuotta. Kylläpä suomiblondi taas loistaa tiedoillaan. Että kannattaisi sunkin "avartaa sitä maailmankuvaa" vaikkapa avaamalla historiankirja.

        Mutta turha kai teille turkkilaisten rantapoikien morsioille on lähteä asioita selittämään, uskokaa mitä uskotte. Huvittavinta on se, että te luulette löytäneenne jonkun aidon ja tasa-arvoisen ihmissuhteen Alanyan rannoilta. :-D Muuttakaa hei pliis sinne Turkkiin mieluummin älkääkä tuoko pojua tänne, rakkauskin testataan paljon tehokkaammin.

        varmasti, että kysynpä: onko omakohtaista kokemusta?


      • Voi juma....
        Turkey kirjoitti:

        Noissa sun jutuissas kyllä pikkasen paistaa sun typeryys ja katkeruus? Onko joku turkkilainen syöny joskus sun evääs? Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta myönteisellä tavalla. Eiköhän se niin oo, että kaiku vastaa niinku sinne huudetaan? Oletkos edes koskaan Alaniassa käynyt? Voithan tuoda esille sinun huonot kokemukset, niin voidaan joukolla antaa sulle terapeuttista tukea. Älä hyvänen aika märännytä ittees tommosilla ajatuksilla, ja ylennä itees. Viimestään vanhainkodissa tai vuodeosastolla vaipat jalassa maatessas sen varmaan sitten hokaset? Kaikki me ollaan yhtä arvokkaita! just relax, and enjoy your life. Dont worry be happy, toivottaa turkkilaisen tuleva morsian :)

        Taidat olla blondi?


      • Susalle
        Susa kirjoitti:

        varmasti, että kysynpä: onko omakohtaista kokemusta?

        Joko oot muuttamassa maahan?


      • Turkey
        Voi juma.... kirjoitti:

        Taidat olla blondi?

        Kyllä mulla tumma tukka on ja ruskeet silmät... Onkos sulla muuta sydämellä :)


      • huiks

        Suomalaiset naiset on ihas jees, tää keskustelutapa, kuin tuon kulttuurin saapuminen Suomeen ärsyttää! Kuten nuo lauseesi....miksi näit täytyy puida täällä. JOS SE MIES TAI NAINEN...ulkomainen on rakkaudenkohde....miks neuvoja haetaan täältä! Ei taida olla tunteet aivan todellisia, ehkäpä uutuudenviehätys ajaa tuohon...väliäkös tuollakaan! Itse seurustelen kreikkalaisen naisen kanssa, mutt en mä silti vertaa suomityttöjä...tai aliarvioi mitenkää...elämä vain toteutui noin!
        Ehkä ymmärrät....ett noiden ravintoloiden, yms..olevat kaverit...hakee vain "pokaa".....normaalista elämästä, voit sen=hänet löytää!


      • happy-face
        Voi voi kirjoitti:

        Mitä luulet turkkilaisen "poikaystäväsi" kertovan sinusta kavereilleen? "Löysin sen yhden kunnollisen suomalaisen naisen?" Vai "kiesus mikä bimbo."

        Kyllä pitäisi olla vähän järkeä päässä näiden lomaromanssien kanssa. Jokainen turkkilaisen miehen maahan tuova suomiblondi vakuuttaa, että tämä minun mieheni on ihan erilainen. Tälle syndroomalle on kai nimikin, "MMID". My Mohammed is Different. Mieti ihan oikeasti ennen kuin tuhlaat nuoruutesi ja mahkut oikeasti hyviin miehiin roikkumalla jonkun limaisen lomaällön kainalossa.

        Mielen kiintoista. Well I say that maybe my muhammed is not different, but I love my muhammed.
        Ajatellaan nyt ihan oikeasti millainen on suomalainen mies? Sohva, mäyräkoira ja formulat.. oujee..
        Mitä sitten vaikka turkkilaiset miehet olisivatkin "nuoleskelijoita"? Eikö suomalainen nainen osaa vaatia rakkautta ja "palvontaa." Mitä väliä mistä miehesi on ,jos tunnet olosi kauniiksi, itsevarmaksi ja rakasteuksi.

        Kun puhutaan kulttuuri eroista, siitä, kuinka tossun alla naiset turkissa ovat, mietitäänkö koskaan rehellisesti, että ei meillä täällä asiat erityisen toisin ole.

        Miehet ovat vauvoja, missä tahansa maailmaa olemmekin. Turkissa, saksassa, ruotsissa, afrikassa.. niin suomessakin,

        Rakkaus voi löytyä mistä vain, ja kun sen löydät kannustan uskomaan siihen.
        Onnen voi löytää suomesta, toisen onni löytyy jostain muualta.

        Kuinka tynnyrissä kasvaneita olemme, jos ajattelemme, että täällä olemme vain me.

        Maailma on suuri. Astutaan ulos kuorestamme ja annetaan elämän viedä, minne ikinä.
        Kiitos.


    • Turkey

      Kokemusta on. Menet polliisilaitokselle, josta pyydät kutsulomakkeen. Täytät tarvittavat tiedot ja viet sen takaisin poliisilaitokselle, jossa ne lyövät siihen leiman ja allekirjoituksen. Lähetät kirjeen poikaystävällesi, joka tekee tarvittavat toimenpiteet siellä päässä. Viisumin voi saada muistaakseni 3 kuukaudeksi. Minun tapauksessani ne eivät sieltä Turkin päästä soittaneet. Aikaa asiassa kuitenkin meni n. pari kuukautta. Kuuntele sydämesi ääntä, äläkä muiden hömpötyksiä.Se on varmasti mukava kaveri. Onnea jatkolle!

    • enkeli

      minusta kaikki ihmiset ovat saman arvoisia vaikka olisivat tummia tai vaaleita.tai jos niillä on eri uskonto.eikä niitä voi tuomita sen takia esim..turkkilainen on turkkilainen.. eli pukkeja..ei voi yleistää..hei ihmiset..rakastetaan kaikkia ihmisiä sellaisena kun ne ovat.. kiitos

      • Pettynyt

        ...sitä että mitä Turkkilaiset ovat tehneet näille joillekin suomalaisille (ilmeisesti miehiä)?? Ovat kyllä NIIN katkeria jostakin että eivät osaa muutakun haukkua ja haukkuvat vähän siihen sävyyn että ihan kun esim. täällä kotimaassa kaikki suomimiehet olisivat työssäkäyviä, hyvätuloisia, eivät harrasta vieraita naisia, eivät harrasta perheväkivaltaa sekä eivät nauti alkoholia!!! Suomi on heidän mielestä suloinen pieni lintukoto missä kaikki on hyvin.

        Itse olen sitä mieltä että ihan joka maassa on näitä ongelmia saman verran suhteessa asukkaisiin eli jos TE jotka haukutte Turkkilaisia miettisitte vaikka 30 sekuntia asiaa tältä kannalta ja vaikka kävisitte joskus tutustumassa kyseiseen maahan ja sen ihmisiin.

        Ja mitä suomityttöihin tulee niin ihan samalla tavalla näitä nuoria/sinisilmäisiä tyttöjä vedättelee suomipoikakin täällä "lintukodossa". Tietysti on poikkeuksia joka maassa.

        Yksi asia mikä on mua aina naurattanut kun olen lukenut näitä Turkkilaisten miesten mollaus juttuja on se että kumminkin se heidän valmistama pizza/kebab maistuu aina ja sitä oikein välillä tilataan kotiin asti!

        Itse olen saanut monta ystävää Turkista niiltä reissuilta mitä olen sinne tehnyt ja on ollut lomaromanssejakin (=vain lomalla ei enää kotona mietitä eikä soitella) ja sopii mulle aivan mainiosti koska mulla on sellainen käsitys että lomalla pidetään hauskaa. Onhan niitäkin jotka rakastuvat tulisesti tulisiin Turkkipoikiiin! Antakaa heidän rakastaa ihan rauhassa.


      • Pettynyt
        Pettynyt kirjoitti:

        ...sitä että mitä Turkkilaiset ovat tehneet näille joillekin suomalaisille (ilmeisesti miehiä)?? Ovat kyllä NIIN katkeria jostakin että eivät osaa muutakun haukkua ja haukkuvat vähän siihen sävyyn että ihan kun esim. täällä kotimaassa kaikki suomimiehet olisivat työssäkäyviä, hyvätuloisia, eivät harrasta vieraita naisia, eivät harrasta perheväkivaltaa sekä eivät nauti alkoholia!!! Suomi on heidän mielestä suloinen pieni lintukoto missä kaikki on hyvin.

        Itse olen sitä mieltä että ihan joka maassa on näitä ongelmia saman verran suhteessa asukkaisiin eli jos TE jotka haukutte Turkkilaisia miettisitte vaikka 30 sekuntia asiaa tältä kannalta ja vaikka kävisitte joskus tutustumassa kyseiseen maahan ja sen ihmisiin.

        Ja mitä suomityttöihin tulee niin ihan samalla tavalla näitä nuoria/sinisilmäisiä tyttöjä vedättelee suomipoikakin täällä "lintukodossa". Tietysti on poikkeuksia joka maassa.

        Yksi asia mikä on mua aina naurattanut kun olen lukenut näitä Turkkilaisten miesten mollaus juttuja on se että kumminkin se heidän valmistama pizza/kebab maistuu aina ja sitä oikein välillä tilataan kotiin asti!

        Itse olen saanut monta ystävää Turkista niiltä reissuilta mitä olen sinne tehnyt ja on ollut lomaromanssejakin (=vain lomalla ei enää kotona mietitä eikä soitella) ja sopii mulle aivan mainiosti koska mulla on sellainen käsitys että lomalla pidetään hauskaa. Onhan niitäkin jotka rakastuvat tulisesti tulisiin Turkkipoikiiin! Antakaa heidän rakastaa ihan rauhassa.

        ...että onko tullut ikinä mieleen että miksi Suomityttö ihastuu Turkkipoikaan? Voiskohan olla se että kun suomessa ollaan ravintolassa niin sieltä suomipoika aika hyvässä sivuluisussa ja pamauttaa suurinpiirtein suoraan että "lähdetkö meille" ja jos tulee pakit niin sitten on suomityttö "huora".

        Turkkipoika toimii näin: Ensin puhutaan kaikista maailman asioista ja tutustutaan ehkä vähän kehutaan Suomityttöä ja saatetaan vaan hotellille, näin ekana iltana ja ehkä toisenakin iltana (riippuu tytöstä) ja jos tyttö on halukas tekemään jotain muuta niin se käy mutta käy myös ihan pelkkä ystävyys-suhdekin ja ei varmasti kukaan Turkkipojista hauku sua huoraksi vaan ihan toisin päin, kunnioittavat sua vielä enemmän.

        Pojat/miehet huom. Koska olette viimeksi vain saattanut tytön/naisen kotiin ravintolasta?


      • Eiiihhh!
        Pettynyt kirjoitti:

        ...että onko tullut ikinä mieleen että miksi Suomityttö ihastuu Turkkipoikaan? Voiskohan olla se että kun suomessa ollaan ravintolassa niin sieltä suomipoika aika hyvässä sivuluisussa ja pamauttaa suurinpiirtein suoraan että "lähdetkö meille" ja jos tulee pakit niin sitten on suomityttö "huora".

        Turkkipoika toimii näin: Ensin puhutaan kaikista maailman asioista ja tutustutaan ehkä vähän kehutaan Suomityttöä ja saatetaan vaan hotellille, näin ekana iltana ja ehkä toisenakin iltana (riippuu tytöstä) ja jos tyttö on halukas tekemään jotain muuta niin se käy mutta käy myös ihan pelkkä ystävyys-suhdekin ja ei varmasti kukaan Turkkipojista hauku sua huoraksi vaan ihan toisin päin, kunnioittavat sua vielä enemmän.

        Pojat/miehet huom. Koska olette viimeksi vain saattanut tytön/naisen kotiin ravintolasta?

        Annas kun arvaan, säkin oot blondi?


      • Pettynyt
        Eiiihhh! kirjoitti:

        Annas kun arvaan, säkin oot blondi?

        Jos mua tarkoitit että oonko blondi niin älä ala lottoamaan ainakaan lähiaikoina koska sun arvaus meni niiiiiin metsään kun vaan voi mennä. Olen jopa niin tumma ja ruskeasilmäinen että ihmiset sanovat mua Italialaisen näköiseksi ja on tapahtunut niinkin Turkin matkoilla että mulle aletaan puhua turkkia ja kerran en melkein meinannut päästä discoon sisälle vaikkakin mun kaikki kaverit jotka olivat mukana olivat vaaleita. Että niin kun sanoin, tai ilmeisesti yritin sanoa, älä yleistä! Ja ihan lopuksi voin sanoa että molemmat vanhempani on ihan suomalaisia.

        Eipä voi sanoa muuta ku että nyt en enää ihmettele sitä asiaa, kun ulkomaille lähtee lomalle niin kun paikalliset saavat selville että oon suomalainen niin ihmettelevät miten olen niin avoin enkä yhtään vaikuta jöröltä tai rasistiselta turistilta.

        Toisaalta mun käy näitä "haukkujia" sääliksi kun eivät pysty ajattelemaan laajemmin muiden maiden kansalaisia. Nyt teiltä varmaan lentää laatta mut samasta lihasta ja verestä teidätkin on tehty ku me niin ihanat suomalaiset.


      • Juujuu
        Pettynyt kirjoitti:

        Jos mua tarkoitit että oonko blondi niin älä ala lottoamaan ainakaan lähiaikoina koska sun arvaus meni niiiiiin metsään kun vaan voi mennä. Olen jopa niin tumma ja ruskeasilmäinen että ihmiset sanovat mua Italialaisen näköiseksi ja on tapahtunut niinkin Turkin matkoilla että mulle aletaan puhua turkkia ja kerran en melkein meinannut päästä discoon sisälle vaikkakin mun kaikki kaverit jotka olivat mukana olivat vaaleita. Että niin kun sanoin, tai ilmeisesti yritin sanoa, älä yleistä! Ja ihan lopuksi voin sanoa että molemmat vanhempani on ihan suomalaisia.

        Eipä voi sanoa muuta ku että nyt en enää ihmettele sitä asiaa, kun ulkomaille lähtee lomalle niin kun paikalliset saavat selville että oon suomalainen niin ihmettelevät miten olen niin avoin enkä yhtään vaikuta jöröltä tai rasistiselta turistilta.

        Toisaalta mun käy näitä "haukkujia" sääliksi kun eivät pysty ajattelemaan laajemmin muiden maiden kansalaisia. Nyt teiltä varmaan lentää laatta mut samasta lihasta ja verestä teidätkin on tehty ku me niin ihanat suomalaiset.

        Maailmassa on satoja hienoja maita ja kansalaisuuksia. Turkista näitä ei tosin löydy. Koitapa avartaa elämääsi Alanyan ja sen baarien takahuoneiden patjojen ulkopuolelle, niin huomaat tämän.


      • Pettynyt
        Juujuu kirjoitti:

        Maailmassa on satoja hienoja maita ja kansalaisuuksia. Turkista näitä ei tosin löydy. Koitapa avartaa elämääsi Alanyan ja sen baarien takahuoneiden patjojen ulkopuolelle, niin huomaat tämän.

        Sä vedit sitte johtopäätöksen että käyn Turkissa helpottamassa seksuaalisia patoutumia! Väärin TAAS! Ja ihan tiedoksi että ikinä en ole Alanyassa käynyt.


      • Kysymys
        Pettynyt kirjoitti:

        Jos mua tarkoitit että oonko blondi niin älä ala lottoamaan ainakaan lähiaikoina koska sun arvaus meni niiiiiin metsään kun vaan voi mennä. Olen jopa niin tumma ja ruskeasilmäinen että ihmiset sanovat mua Italialaisen näköiseksi ja on tapahtunut niinkin Turkin matkoilla että mulle aletaan puhua turkkia ja kerran en melkein meinannut päästä discoon sisälle vaikkakin mun kaikki kaverit jotka olivat mukana olivat vaaleita. Että niin kun sanoin, tai ilmeisesti yritin sanoa, älä yleistä! Ja ihan lopuksi voin sanoa että molemmat vanhempani on ihan suomalaisia.

        Eipä voi sanoa muuta ku että nyt en enää ihmettele sitä asiaa, kun ulkomaille lähtee lomalle niin kun paikalliset saavat selville että oon suomalainen niin ihmettelevät miten olen niin avoin enkä yhtään vaikuta jöröltä tai rasistiselta turistilta.

        Toisaalta mun käy näitä "haukkujia" sääliksi kun eivät pysty ajattelemaan laajemmin muiden maiden kansalaisia. Nyt teiltä varmaan lentää laatta mut samasta lihasta ja verestä teidätkin on tehty ku me niin ihanat suomalaiset.

        siis mikset ois päässyt discoon sisään? onko se niin, että sinne otetaan vaan blondeja suomibimboja?


      • Pettynyt
        Kysymys kirjoitti:

        siis mikset ois päässyt discoon sisään? onko se niin, että sinne otetaan vaan blondeja suomibimboja?

        ...vaan luulivat paikalliseksi "lortoksi" niin kun mua äsken haukuttiin. Mut ihan hyvin pääsin sitte kun sanoin et oon supi suomalainen.

        Ja juujuu:lle kysymys: Mistäs tiedät vaikka olisin jo kelvannu sulle ja vaikka olisin sut jättäny kun oot noin ahdasmielinen.


      • Heh
        Pettynyt kirjoitti:

        ...vaan luulivat paikalliseksi "lortoksi" niin kun mua äsken haukuttiin. Mut ihan hyvin pääsin sitte kun sanoin et oon supi suomalainen.

        Ja juujuu:lle kysymys: Mistäs tiedät vaikka olisin jo kelvannu sulle ja vaikka olisin sut jättäny kun oot noin ahdasmielinen.

        "Paikallinen lortto?" Joo joo, ne turkkilaiset naisethan siellä rantapaikoissa tavaraansa jakelevat... :-D Oletko oikeasti noin naiivi?

        No mut joo, tiedetäänhän se minkälaisia Turkinkävijänaiset ovat, turha siitä sen enempää selitellä. Parempi olla ahdasmielinen kuin leväperäinen (sanan varsinaisessa merkityksessä). Jääpä sinä miettimään sitä, mikset kelvannut kenelläkään länsimaiselle miehelle.


      • Pettynyt
        Heh kirjoitti:

        "Paikallinen lortto?" Joo joo, ne turkkilaiset naisethan siellä rantapaikoissa tavaraansa jakelevat... :-D Oletko oikeasti noin naiivi?

        No mut joo, tiedetäänhän se minkälaisia Turkinkävijänaiset ovat, turha siitä sen enempää selitellä. Parempi olla ahdasmielinen kuin leväperäinen (sanan varsinaisessa merkityksessä). Jääpä sinä miettimään sitä, mikset kelvannut kenelläkään länsimaiselle miehelle.

        Mä oon parisuhteessa, ja vielä ihan toimivassa sellasessa, elävä nuori nainen eteläisestä Suomesta. Ja en siis ole paikallinen enkä lortto kun mä en lähde Turkkiin jakelemaan MITÄÄN. Lähden sinne likkakavereiden kanssa viettämään hauskaa lomaa ilman seksiä. Kun jotkut naiset pystyvät olemaan ilmankin vähän aikaa.

        Ja taas "heh" käsitti väärin ton "paikallinen lortto"-jutun. Siis mua on joskus luultu siellä paikalliseksi ja "heh" itse haukkui mua lortoksi. En siis ole myöskään leväperäinen vaan varsin tarkka tavarastani jota jakelen vain ja ainoastaan poikaystävälleni joka onneksi on erilainen suomalainen mies ja luottaa minuun ja tietää ettei mua kiinnosta Turkkilaiset miehet siinä mielessä.

        Eli jo kolmannen kerran, älä lottoa vähään aikaan koska sulla ei ole onnea veikkauksissasi. Olen kelvannut ihan aina ja varmaan kelpaisin vieläkin suomalaiselle miehelle jos siihen tulisi tarvetta mutta niinkun sanoin elän toimivassa ja rakkaudella varustetussa parisuhteessa jo viidettä vuotta. Ja alunperin kirjoitin ensimmäisen viestini siksi, koska mä ihmettelen sitä mitä nämä ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat ovat Suomipojalle tehneet. Edelleenkään en ole saanut siihen mitään vastausta!

        Ja sitten ennen kun kukaan ehtii haukkumaan mua siksi "jokinorsuksi" niin sekään ei pidä paikkaansa. Olen mieheni kanssa kyllä ihan katseen kestävä pari ei kumminkaan mitään malli luokkaa kun mulla ei tuo pituus oikeen siihen riitä, muuten kyllä ;)


      • Ei juma
        Pettynyt kirjoitti:

        Mä oon parisuhteessa, ja vielä ihan toimivassa sellasessa, elävä nuori nainen eteläisestä Suomesta. Ja en siis ole paikallinen enkä lortto kun mä en lähde Turkkiin jakelemaan MITÄÄN. Lähden sinne likkakavereiden kanssa viettämään hauskaa lomaa ilman seksiä. Kun jotkut naiset pystyvät olemaan ilmankin vähän aikaa.

        Ja taas "heh" käsitti väärin ton "paikallinen lortto"-jutun. Siis mua on joskus luultu siellä paikalliseksi ja "heh" itse haukkui mua lortoksi. En siis ole myöskään leväperäinen vaan varsin tarkka tavarastani jota jakelen vain ja ainoastaan poikaystävälleni joka onneksi on erilainen suomalainen mies ja luottaa minuun ja tietää ettei mua kiinnosta Turkkilaiset miehet siinä mielessä.

        Eli jo kolmannen kerran, älä lottoa vähään aikaan koska sulla ei ole onnea veikkauksissasi. Olen kelvannut ihan aina ja varmaan kelpaisin vieläkin suomalaiselle miehelle jos siihen tulisi tarvetta mutta niinkun sanoin elän toimivassa ja rakkaudella varustetussa parisuhteessa jo viidettä vuotta. Ja alunperin kirjoitin ensimmäisen viestini siksi, koska mä ihmettelen sitä mitä nämä ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat ovat Suomipojalle tehneet. Edelleenkään en ole saanut siihen mitään vastausta!

        Ja sitten ennen kun kukaan ehtii haukkumaan mua siksi "jokinorsuksi" niin sekään ei pidä paikkaansa. Olen mieheni kanssa kyllä ihan katseen kestävä pari ei kumminkaan mitään malli luokkaa kun mulla ei tuo pituus oikeen siihen riitä, muuten kyllä ;)

        "ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat"?!? :-D Tajuatko edes, miten typerältä tuo kuulostaa?

        Fine, olet länsimaisen miehen kanssa suhteessa, good for you. Tiedäthän tosin sen, että jos alkaisit suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa tämä karsisi tehokkaasti pois valinnanvaran. Turkkilaisen jämät eivät kenellekään länsimaiselle miehelle kelpaa.


      • Pettynyt
        Ei juma kirjoitti:

        "ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat"?!? :-D Tajuatko edes, miten typerältä tuo kuulostaa?

        Fine, olet länsimaisen miehen kanssa suhteessa, good for you. Tiedäthän tosin sen, että jos alkaisit suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa tämä karsisi tehokkaasti pois valinnanvaran. Turkkilaisen jämät eivät kenellekään länsimaiselle miehelle kelpaa.

        Ihan mielenkiinnosta haluaisin kysyä sulta että, ootko ikinä käynyt Turkissa? Ja kun vastauksen tuohon saan niin sitte joko ihmettelen tai sitte vaa muuten ihmettelen.

        Terveisin ystävällinen brunette


      • Pettynyt
        Ei juma kirjoitti:

        "ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat"?!? :-D Tajuatko edes, miten typerältä tuo kuulostaa?

        Fine, olet länsimaisen miehen kanssa suhteessa, good for you. Tiedäthän tosin sen, että jos alkaisit suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa tämä karsisi tehokkaasti pois valinnanvaran. Turkkilaisen jämät eivät kenellekään länsimaiselle miehelle kelpaa.

        Ja yks asia minkä haluaisin selvittää on se että en ole missään vaiheessa vihjannut sanallakaan että mulla olis tarkoitus ryhtyä suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa vai etkö enää muuta keksiny mitä olisit voinu sanoa?

        Nää sun jutut alkaa jo tuntumaan niin hölmöiltä että taidan toivottaa sulle hyviä loppukesää täällä lintukodossa ja muista ette lähde täältä minnekkään etelän maahan koska joka maassa on valitettavasti ihan sama meininki.


      • Turkey
        Ei juma kirjoitti:

        "ystävälliset ja palvelualttiit Turkkipojat"?!? :-D Tajuatko edes, miten typerältä tuo kuulostaa?

        Fine, olet länsimaisen miehen kanssa suhteessa, good for you. Tiedäthän tosin sen, että jos alkaisit suhteeseen turkkilaisen miehen kanssa tämä karsisi tehokkaasti pois valinnanvaran. Turkkilaisen jämät eivät kenellekään länsimaiselle miehelle kelpaa.

        Myöskään minä en ole blondi, vaikka joku niin väittikin...Todellisuudessa luulevat minua turkkilaiseksi Turkissa käydessäni. Ja kyllä on suomipojat kovasti yrittänet parin vuoden ajan...turhaan. Joten aivan taatusti turkkilainen jämä kelpaisi (tappelu syntyisi)länsimaisellekin miehelle. Asiassa ei paina pelkästään ulkonäkö, vaan myöskin se sisäinen kauneus.


      • Mies
        Turkey kirjoitti:

        Myöskään minä en ole blondi, vaikka joku niin väittikin...Todellisuudessa luulevat minua turkkilaiseksi Turkissa käydessäni. Ja kyllä on suomipojat kovasti yrittänet parin vuoden ajan...turhaan. Joten aivan taatusti turkkilainen jämä kelpaisi (tappelu syntyisi)länsimaisellekin miehelle. Asiassa ei paina pelkästään ulkonäkö, vaan myöskin se sisäinen kauneus.

        Kenellekään itseään kunnioittavalla länsimaiselle miehelle ei turkkilaisen jämä kelpaa muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Tiedät tämän varsin hyvin itsekin, mutta totta kai sun pitää toista väittää.


      • Jaska
        Mies kirjoitti:

        Kenellekään itseään kunnioittavalla länsimaiselle miehelle ei turkkilaisen jämä kelpaa muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Tiedät tämän varsin hyvin itsekin, mutta totta kai sun pitää toista väittää.

        Blondius on mielentila/laatu ja se näyttää ilmenevän myös miehissä suorasukaisena tyhmyytenä ja puusilmäisyytenä. Toivottavasti naiset muistavat, etteä emme kaikki ole "blondeja".


      • Turkey
        Mies kirjoitti:

        Kenellekään itseään kunnioittavalla länsimaiselle miehelle ei turkkilaisen jämä kelpaa muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Tiedät tämän varsin hyvin itsekin, mutta totta kai sun pitää toista väittää.

        Minun kohdallani asia on ollut toisin päin...Miehet ovat kyllä olleet itseään kunnioittavia, mutta minkäs teet, kun se sydän ja ne tunteet kuuluu toiselle, eli sille turkkilaiselle miehelle. Siitä satunnaisesta seksistä en tiedä, kun ei ole tullut kokeiltua.


      • Turkey
        Jaska kirjoitti:

        Blondius on mielentila/laatu ja se näyttää ilmenevän myös miehissä suorasukaisena tyhmyytenä ja puusilmäisyytenä. Toivottavasti naiset muistavat, etteä emme kaikki ole "blondeja".

        Omaan ystäväpiiriini kuuluu myös miehiä, ja joiltakin on saanut alussa jonkinlaista jupinaa kuulla. Mutta nyt, kun he ovat minun asiassani yhdessä kasvaneet, on urputus jäänyt. Ovatkin saaneet huomata, ettei se turkkilainen mies hassumpi ole, päinvastoin. Joillakin ihmisillä se tietämätön asia vaan aiheuttaa pelkoa ja sitä kautta rasismia. Mutta olen saanut täällä huomata, että niitä blondi-miehiäkin löytyy. Kiva huomata, että joukosta löytyy tuommoisiakin, kuin: Jaska


      • Tota noin
        Turkey kirjoitti:

        Minun kohdallani asia on ollut toisin päin...Miehet ovat kyllä olleet itseään kunnioittavia, mutta minkäs teet, kun se sydän ja ne tunteet kuuluu toiselle, eli sille turkkilaiselle miehelle. Siitä satunnaisesta seksistä en tiedä, kun ei ole tullut kokeiltua.

        Jos olisit kerran saanut muitakin miehiä, miksi ihmeessä valitsit turkkilaisen, samalla Suomen muutenkin kovaa verotaakkaa kasvattavan loisen?


      • Turkey
        Tota noin kirjoitti:

        Jos olisit kerran saanut muitakin miehiä, miksi ihmeessä valitsit turkkilaisen, samalla Suomen muutenkin kovaa verotaakkaa kasvattavan loisen?

        Siinäpä vasta kysymys. Se oli sattuman kauppaa ja kohtalo, että ylipäätään tutustuin tähän minun rakkauteeni.Ootkos ikinä kuullu, että rakkauteen kuuluu tunteet? En tiedä muista, mutta mulla on periaatteena olla yhden miehen nainen.


      • Täh?
        Turkey kirjoitti:

        Siinäpä vasta kysymys. Se oli sattuman kauppaa ja kohtalo, että ylipäätään tutustuin tähän minun rakkauteeni.Ootkos ikinä kuullu, että rakkauteen kuuluu tunteet? En tiedä muista, mutta mulla on periaatteena olla yhden miehen nainen.

        Correct me if I'm wrong. Törmäsit lomareissussa paikalliseen mieheen, joka "rakastui" sinuun niin tulisesti että halusi heti muuttaa Suomeen "ollakseen kanssasi."

        Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mitä motiiveja tällä kaverilla voisi oikeasti olla?


      • Jaska
        Täh? kirjoitti:

        Correct me if I'm wrong. Törmäsit lomareissussa paikalliseen mieheen, joka "rakastui" sinuun niin tulisesti että halusi heti muuttaa Suomeen "ollakseen kanssasi."

        Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mitä motiiveja tällä kaverilla voisi oikeasti olla?

        Onko suomalaisen miehen itsetunto todella niin heikko, että pitää täällä käydä haukkumassa ventovieraita ihmisiä? Ymmärtäisin sen vielä, jos olette joskus jääneet toiseksi jollekin ulkomaalaiselle. Voishan se harmittaa, mutta ihan turhaa sekin on. Lopettakaa hyvät pojat turha haukkuminen, mitä se meille kuuluu kenen matkaan naiset lähtee. Minulle ainakin riittää, että tiedän missä omani kulkee. Turhaa on myös varotella aikuisia ihmisiä, jos eivät itse ymmärrä mitä tekevät, ei ne teitäkään kuuntele. Hyvää kesän jatkoa. Jaska lähtee emäntänsä kanssa Turkkiin tapaamaan mukavia ihmisiä ja kiertää kaukaa kaikki turistirysät.


      • Niin no
        Jaska kirjoitti:

        Onko suomalaisen miehen itsetunto todella niin heikko, että pitää täällä käydä haukkumassa ventovieraita ihmisiä? Ymmärtäisin sen vielä, jos olette joskus jääneet toiseksi jollekin ulkomaalaiselle. Voishan se harmittaa, mutta ihan turhaa sekin on. Lopettakaa hyvät pojat turha haukkuminen, mitä se meille kuuluu kenen matkaan naiset lähtee. Minulle ainakin riittää, että tiedän missä omani kulkee. Turhaa on myös varotella aikuisia ihmisiä, jos eivät itse ymmärrä mitä tekevät, ei ne teitäkään kuuntele. Hyvää kesän jatkoa. Jaska lähtee emäntänsä kanssa Turkkiin tapaamaan mukavia ihmisiä ja kiertää kaukaa kaikki turistirysät.

        Kyllä se kuuluu siinä mielessä muillekin, että meidän veromarkoillahan ne turkinpojat täällä sitten elävät. Tai jos "työtä" tekevät, tuskin osallistuvat veronmaksuun.


      • Turkey
        Täh? kirjoitti:

        Correct me if I'm wrong. Törmäsit lomareissussa paikalliseen mieheen, joka "rakastui" sinuun niin tulisesti että halusi heti muuttaa Suomeen "ollakseen kanssasi."

        Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mitä motiiveja tällä kaverilla voisi oikeasti olla?

        Hei, me ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ja tunnen kyllä motiivit. Motiivina on elää yhdessä minun kanssani ja saada töitä, kunhan oppii ensin suomen kielen,joka tietysti on edellytyksenä. Eli siis aivan samanlaiset motiivit kuin kellä tahansa suomalaisella miehellä, kun haluaa elää yhdessä. Ei se, että on turkkilainen, muuta motiiveja miksikään. Minä vaan en voi muuttaa Turkkiin, haluaisin kyllä, mutta that`s it.


      • ...
        Tota noin kirjoitti:

        Jos olisit kerran saanut muitakin miehiä, miksi ihmeessä valitsit turkkilaisen, samalla Suomen muutenkin kovaa verotaakkaa kasvattavan loisen?

        Se kun on niin, että ihastuminen/rakastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa. :)


      • kannata
        Turkey kirjoitti:

        Hei, me ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ja tunnen kyllä motiivit. Motiivina on elää yhdessä minun kanssani ja saada töitä, kunhan oppii ensin suomen kielen,joka tietysti on edellytyksenä. Eli siis aivan samanlaiset motiivit kuin kellä tahansa suomalaisella miehellä, kun haluaa elää yhdessä. Ei se, että on turkkilainen, muuta motiiveja miksikään. Minä vaan en voi muuttaa Turkkiin, haluaisin kyllä, mutta that`s it.

        Ei kannata tälle hepulle yrittää mitään selittää. Kyseessä kun taitaa tosiaankin olla vain yksi ja ainoa katkera miehenalku, joka hyvin kirjoituksistaan tuonne monikulttuuriset suhteet-palstalle jo tunnetaan. Sinne ei enää pahemmin näemmä uskalla kirjoitella, kun on on jo kauan sitten menettänyt loputkin uskottavuutensa rippeet eikä kukaan enää jaksa kiinnittää hänen kommentteihinsa paljonkaan huomiota. Nuo kommentit kun todellakin ovat aina niin naurettavan samanlaisia ja jopa samoilla sanoilla kirjoitettuja, ettei kukaan tervejärkinen tuollaista kauan jaksa. Harmi että on nyt sitten näemmä löytänyt tämän matkailu-palstan ja tulee tänne keskustelut pilaamaan, vaikka ei varmasti ole koskaan Turkissa käynytkään. Mutta siis parhaiten pääsette tästä "ongelmasta" eroon kun ette kiinnitä hänen kommentteihinsa mitään huomiota. Ei teidän tarvitse tälle hepulle mitään todistella. Kyllä kaikki nämä asiat tietävät, paitsi tietenkin tämä hmmmm/:-D/tota noin/just joo/juujuu/Mies ja mitä kaikkia muita nimimerkkejä lienee kayttänytkään... kirjoitustyylistä kyllä aina tunnistaa kuka on taas kyseessä.


      • Pettynyt
        Juujuu kirjoitti:

        Maailmassa on satoja hienoja maita ja kansalaisuuksia. Turkista näitä ei tosin löydy. Koitapa avartaa elämääsi Alanyan ja sen baarien takahuoneiden patjojen ulkopuolelle, niin huomaat tämän.

        Ihan mielenkiinnosta kävin lukemassa pari juttua tuolta Suhteet-Monikulttuuriset suhteet ja tässä aika hyvä esimerkki siitä että jos kerran suomalaiset naiset ovat ns. Turkkiin matkustavia lorttoja niin mitäs suurinosa suomalaisista miehistä sitte on?

        Eli teksti meni näin:
        "Kävin äsken sivuilla joissa on venäläisten naisten seuranhaku-ilmoituksia. Olen itse vasta 26-vuotias, mutta jotenkin mielessä on jo pitempään ollut että jossain vaiheessa käyn katsomassa minkälaisia naisia Venäjältä löytyy. Vaari kyllä pyörii nyt haudassaan.

        Haluaisinkin kysyä löytyykö täältä miehiä joilla on kokemuksia venäläisistä naisista? Sinänsä tietysti tyhmä kysymys sillä ihmisethän ovat aina erilaisia, mutta kyllä eri kansallisuuksien omaavilla joitain samoja luonteenpiirteitä kuitenkin usein on. Ja onko kukaan miehistä ikinä käyttänyt näitä vaimonhakupalveluita?

        Enkä ole asiaa miettinyt näpäyttääkseni suomalaisia naisia, tai että pitäisin suomalaista naista rumana. Toisaalta syyt ovat humaanit, sillä varmasti voisin auttaa yksittäistä ihmistä, tai useampaa jos hänellä olisi lapsia, koska oma elintasoni sen takaisi. Ja toisaalta taas olen näynomaisesti aina tiennyt avioituvani ulkomaalaisen kanssa, tietystikkään teininä en ajatellut sen hoituvan netin kautta mutta maailma muuttuu."

        Käykääpä kaikki ihan huvikseen lukemassa parit jutut niin melkein jokaisessa vierailee myös tämä meidän ystävämme joka piileskelee nimimerkin takana.


      • kannata
        Pettynyt kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kävin lukemassa pari juttua tuolta Suhteet-Monikulttuuriset suhteet ja tässä aika hyvä esimerkki siitä että jos kerran suomalaiset naiset ovat ns. Turkkiin matkustavia lorttoja niin mitäs suurinosa suomalaisista miehistä sitte on?

        Eli teksti meni näin:
        "Kävin äsken sivuilla joissa on venäläisten naisten seuranhaku-ilmoituksia. Olen itse vasta 26-vuotias, mutta jotenkin mielessä on jo pitempään ollut että jossain vaiheessa käyn katsomassa minkälaisia naisia Venäjältä löytyy. Vaari kyllä pyörii nyt haudassaan.

        Haluaisinkin kysyä löytyykö täältä miehiä joilla on kokemuksia venäläisistä naisista? Sinänsä tietysti tyhmä kysymys sillä ihmisethän ovat aina erilaisia, mutta kyllä eri kansallisuuksien omaavilla joitain samoja luonteenpiirteitä kuitenkin usein on. Ja onko kukaan miehistä ikinä käyttänyt näitä vaimonhakupalveluita?

        Enkä ole asiaa miettinyt näpäyttääkseni suomalaisia naisia, tai että pitäisin suomalaista naista rumana. Toisaalta syyt ovat humaanit, sillä varmasti voisin auttaa yksittäistä ihmistä, tai useampaa jos hänellä olisi lapsia, koska oma elintasoni sen takaisi. Ja toisaalta taas olen näynomaisesti aina tiennyt avioituvani ulkomaalaisen kanssa, tietystikkään teininä en ajatellut sen hoituvan netin kautta mutta maailma muuttuu."

        Käykääpä kaikki ihan huvikseen lukemassa parit jutut niin melkein jokaisessa vierailee myös tämä meidän ystävämme joka piileskelee nimimerkin takana.

        "Käykääpä kaikki ihan huvikseen lukemassa parit jutut niin melkein jokaisessa vierailee myös tämä meidän ystävämme joka piileskelee nimimerkin takana."

        Niinpä, tosin korjaisin sen verran että monikossa nimimerkkien :)


      • huiks
        Jaska kirjoitti:

        Onko suomalaisen miehen itsetunto todella niin heikko, että pitää täällä käydä haukkumassa ventovieraita ihmisiä? Ymmärtäisin sen vielä, jos olette joskus jääneet toiseksi jollekin ulkomaalaiselle. Voishan se harmittaa, mutta ihan turhaa sekin on. Lopettakaa hyvät pojat turha haukkuminen, mitä se meille kuuluu kenen matkaan naiset lähtee. Minulle ainakin riittää, että tiedän missä omani kulkee. Turhaa on myös varotella aikuisia ihmisiä, jos eivät itse ymmärrä mitä tekevät, ei ne teitäkään kuuntele. Hyvää kesän jatkoa. Jaska lähtee emäntänsä kanssa Turkkiin tapaamaan mukavia ihmisiä ja kiertää kaukaa kaikki turistirysät.

        Ei suomalaisen tai muunkaan itsetunto ole heikko. Se vaan on niin, ett tuolla oleva "uskonto"...alistaa naista! Hitto mua haittaa, kenelle kukin naitetaan.....ainoastaan...noita ei Suomeen tarvita lisää.....menköön maassaan naimisiis..ja jääköön sinne "hellanvartijaks".......ku ne vokottelee...jo uutta saalista..hih!
        PS: Älä välitä, mäkin oon vokotellut niit naisii...silti, hitto vie....suominainen vie voiton! Paitsi nää...jotka ei kelpaa edes Suomessa! Rumasti sanottu, mutt pääasiassa todellisuutta =)))


      • Norba
        Pettynyt kirjoitti:

        ...että onko tullut ikinä mieleen että miksi Suomityttö ihastuu Turkkipoikaan? Voiskohan olla se että kun suomessa ollaan ravintolassa niin sieltä suomipoika aika hyvässä sivuluisussa ja pamauttaa suurinpiirtein suoraan että "lähdetkö meille" ja jos tulee pakit niin sitten on suomityttö "huora".

        Turkkipoika toimii näin: Ensin puhutaan kaikista maailman asioista ja tutustutaan ehkä vähän kehutaan Suomityttöä ja saatetaan vaan hotellille, näin ekana iltana ja ehkä toisenakin iltana (riippuu tytöstä) ja jos tyttö on halukas tekemään jotain muuta niin se käy mutta käy myös ihan pelkkä ystävyys-suhdekin ja ei varmasti kukaan Turkkipojista hauku sua huoraksi vaan ihan toisin päin, kunnioittavat sua vielä enemmän.

        Pojat/miehet huom. Koska olette viimeksi vain saattanut tytön/naisen kotiin ravintolasta?

        Jos ei suomesta onnistu saamaan kunnon miestä, kun kuitenkin kulttuuri ja uskonto ja tavat jo on yhteiset. Niin miksi se löytyisi Turkista tai jostain muualta toisesta kulttuurista. Kun se on niin rikas kulttuuri ja uskonto on niin mielenkiintoinen, tavat on niin erilaiset, ja ruokakin niin hyvää?

        Mutta odottakaapa vaan kun pamahatte naimisiin semmosen kanssa. Kyllä tulee se kunnioitus siinä vaiheessa esille ja ne kulttuurierot.

        Siinä ei sitten kun oma tyttö menee valkosen kanssa naimisiin, niin muuta kuin henkipois, kun häpäsee sukua. Vrt. Fadime Ruotsissa.

        Siinä ei sitten paljon valkosten kanssa muutenkaan olla tekemisissä, kun sitä pitää olla siellä sen pojan suvun luona. Ja sitten kun lähetään, niin kahestaan ei lähetä mihinkään, vaan sinne lähtee sitten koko suku kerralla.

        Ja uskonto on toinen juttu. Se on niin suvaitsevainen se islam. Olkaa valmiita sitten jos muslimiksi käännytte pitämään sitä huntua päällä. Ei paljon minihameissa sen jälkeen mennä rannalle.

        Ja mikäs niissä tavoissa. Kyllä ne pojat osaa sen kehumisen ja kunnioittamisen niin kauan kun on sinne pukille päästy. Ja ainahan ne tykkää vaaleista tytöistä. Menkää mihin vaan etelään, missä ei ole kun tummaa hipiää, niin valkosille tytöille viheltää jokainen, oli nuori tai vanha.


      • Norba
        Pettynyt kirjoitti:

        Jos mua tarkoitit että oonko blondi niin älä ala lottoamaan ainakaan lähiaikoina koska sun arvaus meni niiiiiin metsään kun vaan voi mennä. Olen jopa niin tumma ja ruskeasilmäinen että ihmiset sanovat mua Italialaisen näköiseksi ja on tapahtunut niinkin Turkin matkoilla että mulle aletaan puhua turkkia ja kerran en melkein meinannut päästä discoon sisälle vaikkakin mun kaikki kaverit jotka olivat mukana olivat vaaleita. Että niin kun sanoin, tai ilmeisesti yritin sanoa, älä yleistä! Ja ihan lopuksi voin sanoa että molemmat vanhempani on ihan suomalaisia.

        Eipä voi sanoa muuta ku että nyt en enää ihmettele sitä asiaa, kun ulkomaille lähtee lomalle niin kun paikalliset saavat selville että oon suomalainen niin ihmettelevät miten olen niin avoin enkä yhtään vaikuta jöröltä tai rasistiselta turistilta.

        Toisaalta mun käy näitä "haukkujia" sääliksi kun eivät pysty ajattelemaan laajemmin muiden maiden kansalaisia. Nyt teiltä varmaan lentää laatta mut samasta lihasta ja verestä teidätkin on tehty ku me niin ihanat suomalaiset.

        sulla on varmaan ne viiksetkin =)


    • simputusta

      Heips!kaikki.....
      Meitä ei ole lykästäny Ankaran konsulaatissa!!Ei voi ymmärtää miten voi olla niinV.... vaikeeta saada yx turisti viisumi,kohtelu ollu myös tosi asiatonta!!!Lähetin kutsun aviomiehelleni kesäkuun ekalla viikolla n. kolmen viikon jälkeen tuli kielteinen päätös.Selvisi,että miehelleni ei ollu annettu riittävää tietoa EI SIIS johtunut miehestäni!Asia nyt uudelleen käsittelyssä kolme viikkoa on jo odotettu.Tosi simputusta...naurettavaa/säälittävää,ihmiskunnioitusta loukkaavaa touhua.Tämä rakkaus antaa kyllä odottaa,vaikka se molempien pinnaa kiristääkin.

      • tota noin.,..

        Oletkohan nyt ihan täysipäinen?


      • saman kokenut

        saa ja hevosella pääsee. Jo yli 10 vuotta sitten olimme samassa pisteessä kuin sinä eli bumerangi tuli. Mutta eipä annettu periksi. Mieheni (nykyään ex) meni sinne uudestaan, ja sehän pitää edelleen paikkansa, että Turkissa on korruptiota. Hän oli antanut pari sataa mummon markkaa tiskin alta ja johan oli paperit lähteneet vetämään ja virkailijat olivat monella mutkalla. Näin exä ainakin kertoi...
        No itse kyllä koin saman, kun häissämme valokuvaajamme ei saanut tulla sisälle saliin, niin mummon markan siinäkin ratkaisivat.


      • Turkey

        Toivottavasti asia ratkeaa nopeasti. Tiedän, että se on turhauttavaa, ja v:mäistä odottaa. Masentavaa, kun yhdessä olo on jonkun toisen puolesta päätettävissä. Meillä asia on vielä edessä päin... Voimia teille!


      • Sasa
        saman kokenut kirjoitti:

        saa ja hevosella pääsee. Jo yli 10 vuotta sitten olimme samassa pisteessä kuin sinä eli bumerangi tuli. Mutta eipä annettu periksi. Mieheni (nykyään ex) meni sinne uudestaan, ja sehän pitää edelleen paikkansa, että Turkissa on korruptiota. Hän oli antanut pari sataa mummon markkaa tiskin alta ja johan oli paperit lähteneet vetämään ja virkailijat olivat monella mutkalla. Näin exä ainakin kertoi...
        No itse kyllä koin saman, kun häissämme valokuvaajamme ei saanut tulla sisälle saliin, niin mummon markan siinäkin ratkaisivat.

        suomalaiset virkailijat, että eipä nyt ihan kaikkea pidä turkkilaisten niskaan kaataa. Vai tarkoitatko, että Suomen konsulaatissakin rahalla hoituu asiat paremmin?


      • Heh
        Turkey kirjoitti:

        Toivottavasti asia ratkeaa nopeasti. Tiedän, että se on turhauttavaa, ja v:mäistä odottaa. Masentavaa, kun yhdessä olo on jonkun toisen puolesta päätettävissä. Meillä asia on vielä edessä päin... Voimia teille!

        Ai kuinka yllättävää, sinä et ole muuttamassa Turkkiin miehesi luo vaan hän tänne! Todella harvinaista! :-D Annas kun arvaan, tämä oli miehen idea ja hän antoi ymmärtää voivansa "uhrautua" puolestasi ja jättää kotimaansa... :-D

        Kyllä suomalaiset naiset on sitten blondeja... Ja tolla ei oo välttämättä mitään tekemistä hiustenvärin kanssa.


      • Jaska
        Heh kirjoitti:

        Ai kuinka yllättävää, sinä et ole muuttamassa Turkkiin miehesi luo vaan hän tänne! Todella harvinaista! :-D Annas kun arvaan, tämä oli miehen idea ja hän antoi ymmärtää voivansa "uhrautua" puolestasi ja jättää kotimaansa... :-D

        Kyllä suomalaiset naiset on sitten blondeja... Ja tolla ei oo välttämättä mitään tekemistä hiustenvärin kanssa.

        meitä miehiä enää enempää nolaa!


      • Jaskalle
        Jaska kirjoitti:

        meitä miehiä enää enempää nolaa!

        tässä nolaa ja kenet? Tiedossa on vallan hyvin, minkälaisia lorttoja suomalaiset naiset etelässä ovat.


      • enkeli
        Jaskalle kirjoitti:

        tässä nolaa ja kenet? Tiedossa on vallan hyvin, minkälaisia lorttoja suomalaiset naiset etelässä ovat.

        te suomalaiset miehet ette tiedä mistään mitään..minkälaisekis tää maa on menossa..te miehet suomessa olette ihan saman laisia kuin turkissa..mut pahempia ja töykeempiä..etsitte kivan näkösen naisen baarista..ja viette sen kotiine ja panette..ja aamulla sanotte joo sitellaan ja teitä ei sit enään nää..olen niin pettynyt suomalaisiin miehiin.. että en enään koskaan halua seurustella teidän kaa... sori..


      • ?!?!?!?
        enkeli kirjoitti:

        te suomalaiset miehet ette tiedä mistään mitään..minkälaisekis tää maa on menossa..te miehet suomessa olette ihan saman laisia kuin turkissa..mut pahempia ja töykeempiä..etsitte kivan näkösen naisen baarista..ja viette sen kotiine ja panette..ja aamulla sanotte joo sitellaan ja teitä ei sit enään nää..olen niin pettynyt suomalaisiin miehiin.. että en enään koskaan halua seurustella teidän kaa... sori..

        ja sinä sitten luulet, että turkkilaiset miehet arvostaa teitä enemmän? :-D Voi tyttöparka...


      • haista
        Jaskalle kirjoitti:

        tässä nolaa ja kenet? Tiedossa on vallan hyvin, minkälaisia lorttoja suomalaiset naiset etelässä ovat.

        paska,äläkä yleistä,ei siellä kaikki oo heti haarat levällään.Kyllä mulla ainakin on lomalla muuta tekemistä,kuin hyppiä näiden naisten naurattajien kanssa,niin sööttejä,kuin ovatkin.Millonhan suomipoika pääsee katkeruudestaan,ja itsetunnon puutteestaan,auttaisi ehkä moneen asiaan.....


      • Essu
        haista kirjoitti:

        paska,äläkä yleistä,ei siellä kaikki oo heti haarat levällään.Kyllä mulla ainakin on lomalla muuta tekemistä,kuin hyppiä näiden naisten naurattajien kanssa,niin sööttejä,kuin ovatkin.Millonhan suomipoika pääsee katkeruudestaan,ja itsetunnon puutteestaan,auttaisi ehkä moneen asiaan.....

        Luetko sä ollenkaan mitä kirjoitetaan? Miksi ihmeessä sun nyt piti jaska haukkua? Sehän on niitä harvoja, jotka ei oo arvostellu kenenkään tapoja reissata tai mitenkään ketää haukkunu. Siltä iteltä ei varmaan vastausta tule kun se sanoi jossain viestissä lähtevänsä Turkkiin.


    • Santtu

      Kyllä kuuluu
      Kirjoittanut: Niin no, 5.8.2004 klo 22.58

      Kyllä se kuuluu siinä mielessä muillekin, että meidän veromarkoillahan ne turkinpojat täällä sitten elävät. Tai jos "työtä" tekevät, tuskin osallistuvat veronmaksuun.

      Kuulepa nyt blondi poika, sulle ei kuulu pätkän vertaa kuka mistäkin ukon itelleen ottaa ja missä meinaa sen kanssa elää. Tää on ihan fakta juttu. Veroasiat hoidetaan verotoimistossa, niitäkään ei sulle tarvi kenenkään selvittää. Koitapa nyt ymmärtää, että koko Suomen naisten elämäntavoista huolehtiminen ja niiden paheksuminen/sureminen, ei ole todellakaan meidän murhe. Minun todella vaikea sietää sitä, että yritetään ohjailla miten ja kenen kanssa ihmisten pitäisi elää. En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan omia naisiaan yhtä rumasti kuin täällä nimettöminä "rehdit" miehet sen tekevät.

      • Turkey

        En yhtään yritä yllyttää taistoon :), mutta noin juuri. Ei täällä suomenmaassaa pysty paljoo veroja kiertämään. Ja, jos joku maksaa, niin minä.Ja senhän teen ihan omasta halustani ja rakkaudesta. Joten suomipoikablondien on ihan turha huudella...Ja on se vaan niin, että turistiviisumin aikana ei täällä edes töitä voi tehdä, saatikka saada edes mitään tukia. Kannattaa ottaa asoista ensin selvää, ennen kuin älähtää.


      • Pettynyt
        Turkey kirjoitti:

        En yhtään yritä yllyttää taistoon :), mutta noin juuri. Ei täällä suomenmaassaa pysty paljoo veroja kiertämään. Ja, jos joku maksaa, niin minä.Ja senhän teen ihan omasta halustani ja rakkaudesta. Joten suomipoikablondien on ihan turha huudella...Ja on se vaan niin, että turistiviisumin aikana ei täällä edes töitä voi tehdä, saatikka saada edes mitään tukia. Kannattaa ottaa asoista ensin selvää, ennen kuin älähtää.

        Saatipas tämän fiksun nuorenmiehen housut kinttuihin!! On se mukava huomata että (esim. Jaska) suomessa on todellakin näitä fiksuja, avarakatseisia ja ns. maailmanmiehiä vielä olemassa mutta Jaskahan onkin itse matkustanut Turkkiin ja ehkä sen takia tietää mistä puhuu, vai mitä Jaska? Te jotka olette itse Turkissa käyneet varmaan tiedätte mitä tarkoitan kun sanon että Turkkilaiset ovat palvelualttiita ja ystävällisiä. Joskus ihan pelottaa poltta tupakkaa ravintolassa kun heti joku niistä hyökkää vaihtamaan tuhkista.

        No onneks kohta alkaa loma ja pääsee Turkkiin lepuuttamaan kroppaa ja silmiä :) koska sitä en sano etteikö mustakin olis kiva katsella näitä hyvakroppaisia, ruskettuneita, iloisia ja rytmikkäitä miehiä.

        Ja HUOM!"Nimimerkin takana lusmuileva-tyyppi", älä vaivaudu kommentoimaan koska aurinko paistaa ja niistä sun kommenteista ei ole mitään muuta hyötyä kun saat vaan suomipojan ajatusmaailman näyttämään "tyhjältä".


      • :-D
        Pettynyt kirjoitti:

        Saatipas tämän fiksun nuorenmiehen housut kinttuihin!! On se mukava huomata että (esim. Jaska) suomessa on todellakin näitä fiksuja, avarakatseisia ja ns. maailmanmiehiä vielä olemassa mutta Jaskahan onkin itse matkustanut Turkkiin ja ehkä sen takia tietää mistä puhuu, vai mitä Jaska? Te jotka olette itse Turkissa käyneet varmaan tiedätte mitä tarkoitan kun sanon että Turkkilaiset ovat palvelualttiita ja ystävällisiä. Joskus ihan pelottaa poltta tupakkaa ravintolassa kun heti joku niistä hyökkää vaihtamaan tuhkista.

        No onneks kohta alkaa loma ja pääsee Turkkiin lepuuttamaan kroppaa ja silmiä :) koska sitä en sano etteikö mustakin olis kiva katsella näitä hyvakroppaisia, ruskettuneita, iloisia ja rytmikkäitä miehiä.

        Ja HUOM!"Nimimerkin takana lusmuileva-tyyppi", älä vaivaudu kommentoimaan koska aurinko paistaa ja niistä sun kommenteista ei ole mitään muuta hyötyä kun saat vaan suomipojan ajatusmaailman näyttämään "tyhjältä".

        Edelleen, te varmaan luulette että Turkin pojat arvostavat teitä erityisen paljon... :-D Pitävät siveinä ja kunnollisina... :-D

        Voi vinetto mitä blondeja, ei voi muuta sanoa...


      • Minä
        :-D kirjoitti:

        Edelleen, te varmaan luulette että Turkin pojat arvostavat teitä erityisen paljon... :-D Pitävät siveinä ja kunnollisina... :-D

        Voi vinetto mitä blondeja, ei voi muuta sanoa...

        Voi elämä, hanki jo oma elämä!


      • simputusta
        :-D kirjoitti:

        Edelleen, te varmaan luulette että Turkin pojat arvostavat teitä erityisen paljon... :-D Pitävät siveinä ja kunnollisina... :-D

        Voi vinetto mitä blondeja, ei voi muuta sanoa...

        Kuule Jaska,paska...luulen,et olet elämääsi katkeroitunut mielenterveyspotilas ja kaipaat väylää purkaa ahdistustasi omasta miehuudestasi.Varaappa aika mielenterveys toimistoon niin pääset tilittämään tuntojasi.Tiedoksi vaan..olen asunut mieheni kanssa Turkissa,että ei pidä tehdä hätäisiä johtopäätöksiä asioista,joista ei ole mitään käsitystä!!!Itse en ottaisi enää ikinä suomalaista miestä.Mieheni ei todellakaan tule tänne valtion elätettäväksi.Taitaa olla vielä kovempi työ mies kun sä.Tottunut nimittäin tekemään päivittäin 16h työpäiviä...Tollaset rasisti paskat on onneksi pian katoava luonnonvara kun katukuvassa näkyy jo kohta enemmän ulkomaalaisia,kuin suomalaisia...et kannattais pikkuhiljaa alkaa sopeutua tai sopeutetaan:)


      • ...
        simputusta kirjoitti:

        Kuule Jaska,paska...luulen,et olet elämääsi katkeroitunut mielenterveyspotilas ja kaipaat väylää purkaa ahdistustasi omasta miehuudestasi.Varaappa aika mielenterveys toimistoon niin pääset tilittämään tuntojasi.Tiedoksi vaan..olen asunut mieheni kanssa Turkissa,että ei pidä tehdä hätäisiä johtopäätöksiä asioista,joista ei ole mitään käsitystä!!!Itse en ottaisi enää ikinä suomalaista miestä.Mieheni ei todellakaan tule tänne valtion elätettäväksi.Taitaa olla vielä kovempi työ mies kun sä.Tottunut nimittäin tekemään päivittäin 16h työpäiviä...Tollaset rasisti paskat on onneksi pian katoava luonnonvara kun katukuvassa näkyy jo kohta enemmän ulkomaalaisia,kuin suomalaisia...et kannattais pikkuhiljaa alkaa sopeutua tai sopeutetaan:)

        Ne Turkin miehet monesti painaakin siellä semmoista työpäivää ettei moni suomalainen mies varmaan jaksaisi. Ihmettelen itsekin miten ne jaksaa..


      • Minä
        ... kirjoitti:

        Ne Turkin miehet monesti painaakin siellä semmoista työpäivää ettei moni suomalainen mies varmaan jaksaisi. Ihmettelen itsekin miten ne jaksaa..

        Turkkilaisten miesten maihinnousu on täsmälleen yhtä positiivinen tai negatiivinen asia kuin thaityttöjen tai filippiinonaisten saapuminen Suomeen. TÄYSIN samasta asiasta on kysymys.

        Turkinpoika saattaa muuten painaa pizzeriassa pitkää päivää, mutta veroja ei siitä hommasta taida paljoa kertyä... Verottajan mukaan suurimmassa osassa ns. etnisiä ravintoloita on väärinkäytöksiä kirjanpidossa, resurssit eivät vaan riitä kaikkien paljastamiseen. Että muuttakaan tosiaan mieluummin sinne Turkkiin kun kerran maasta niin pidätte. Suomalaiset miehet ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin suomalaisten eikä turkkilaisten hyväksi.


      • Turkey
        Minä kirjoitti:

        Turkkilaisten miesten maihinnousu on täsmälleen yhtä positiivinen tai negatiivinen asia kuin thaityttöjen tai filippiinonaisten saapuminen Suomeen. TÄYSIN samasta asiasta on kysymys.

        Turkinpoika saattaa muuten painaa pizzeriassa pitkää päivää, mutta veroja ei siitä hommasta taida paljoa kertyä... Verottajan mukaan suurimmassa osassa ns. etnisiä ravintoloita on väärinkäytöksiä kirjanpidossa, resurssit eivät vaan riitä kaikkien paljastamiseen. Että muuttakaan tosiaan mieluummin sinne Turkkiin kun kerran maasta niin pidätte. Suomalaiset miehet ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin suomalaisten eikä turkkilaisten hyväksi.

        Olsiko aika laajentaa näkökulmia?


      • simputusta
        Turkey kirjoitti:

        Olsiko aika laajentaa näkökulmia?

        Ahdasmielisille!!!
        Taas opitte jotain uutta..kaikki ei ole pizzan vääntäjiä tai kebab häiskiä.Oma mieheni on parturi-kampaaja.Ei pidä yleistää...hävettääkö?kun aina tyrmätään ja huomaa olevansa väärässä.Mene äidin luokse toivottavasti lohduttaa surunmurtamaa enoa:)


      • Jaska
        simputusta kirjoitti:

        Kuule Jaska,paska...luulen,et olet elämääsi katkeroitunut mielenterveyspotilas ja kaipaat väylää purkaa ahdistustasi omasta miehuudestasi.Varaappa aika mielenterveys toimistoon niin pääset tilittämään tuntojasi.Tiedoksi vaan..olen asunut mieheni kanssa Turkissa,että ei pidä tehdä hätäisiä johtopäätöksiä asioista,joista ei ole mitään käsitystä!!!Itse en ottaisi enää ikinä suomalaista miestä.Mieheni ei todellakaan tule tänne valtion elätettäväksi.Taitaa olla vielä kovempi työ mies kun sä.Tottunut nimittäin tekemään päivittäin 16h työpäiviä...Tollaset rasisti paskat on onneksi pian katoava luonnonvara kun katukuvassa näkyy jo kohta enemmän ulkomaalaisia,kuin suomalaisia...et kannattais pikkuhiljaa alkaa sopeutua tai sopeutetaan:)

        En todellakaan ymmärrä miten olen sinua noin pahasti onnistunut loukkaamaan. Olen mielenterveysalalla, osuit oikeaan, mutta akateemisesti koulutettu ja työelämässä. Onneksi loma alussa, että jaksan taas jatkaa syksyllä työtäni. Vaikutat vihaiselta ja katkeralta. Toivon sinullekin jaksamista.


      • simputusta
        Jaska kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä miten olen sinua noin pahasti onnistunut loukkaamaan. Olen mielenterveysalalla, osuit oikeaan, mutta akateemisesti koulutettu ja työelämässä. Onneksi loma alussa, että jaksan taas jatkaa syksyllä työtäni. Vaikutat vihaiselta ja katkeralta. Toivon sinullekin jaksamista.

        Arvasin...et mielenterveyspuolella sitä ollaan,toivottavasti tosiaan hoitajana eikä potilaana:)Katkeraksi ei voi sanoa rakastuneeksi kyllä:)aina te jaksatte ruikuttaa verojen maksamisesta,eiköhän se tosiaan ole verotoimiston hommia.Tietääkseni siihen on palkattu siitä asiasta enemmän tietävät ihmiset:)että älähän pilaa lomaasi sellaisilla asioilla...


      • Jaska
        simputusta kirjoitti:

        Arvasin...et mielenterveyspuolella sitä ollaan,toivottavasti tosiaan hoitajana eikä potilaana:)Katkeraksi ei voi sanoa rakastuneeksi kyllä:)aina te jaksatte ruikuttaa verojen maksamisesta,eiköhän se tosiaan ole verotoimiston hommia.Tietääkseni siihen on palkattu siitä asiasta enemmän tietävät ihmiset:)että älähän pilaa lomaasi sellaisilla asioilla...

        Viitsisitkö vielä lukea mitä olen kirjoittanut? Olen käyttänyt nimimerkkiä Jaska, en muuta. Jos huomaat, että on anteeksi pyynnön paikka, saat anteeksi.


      • Turkey
        Jaska kirjoitti:

        Viitsisitkö vielä lukea mitä olen kirjoittanut? Olen käyttänyt nimimerkkiä Jaska, en muuta. Jos huomaat, että on anteeksi pyynnön paikka, saat anteeksi.

        Lukekaa edelliset kannanotot kunnolla ettei tule väärinkäsityksiä... Jaskahan on niitä harvinaisia suomalaisia miehiä, jotka näkevät asiat niinkuin pitää, eli on puolustavalla kannalla. Siinä on tullut kömmähdys. Hyvää päivän jatkoa Jaskalle!


      • Mies
        Turkey kirjoitti:

        Lukekaa edelliset kannanotot kunnolla ettei tule väärinkäsityksiä... Jaskahan on niitä harvinaisia suomalaisia miehiä, jotka näkevät asiat niinkuin pitää, eli on puolustavalla kannalla. Siinä on tullut kömmähdys. Hyvää päivän jatkoa Jaskalle!

        "Näkee asiat niinkuin pitää"? Jaa miten niin? Onko olemassa joku tietty oikea tapa, millä suomalaisten naisten kaikenpuolinen lorttous Turkissa pitäisi nähdä?


      • Turkey
        Mies kirjoitti:

        "Näkee asiat niinkuin pitää"? Jaa miten niin? Onko olemassa joku tietty oikea tapa, millä suomalaisten naisten kaikenpuolinen lorttous Turkissa pitäisi nähdä?

        Nyt alkaa jo omatkin jutut juosta lapsen tasolla...mutta lortto on pöksyssäs. Mitä liikkuu miehen päässä, joka kutsuu oman maansa naisia lortoiksi. Naiset kunniaan ja kaikki muutkin ihmiset siinä samassa! Tarkoitin, että Jaskan kommentit on asiallisia, eikä ahdasmielisiä...kuten esim.sun


      • Tota noin...
        Turkey kirjoitti:

        Nyt alkaa jo omatkin jutut juosta lapsen tasolla...mutta lortto on pöksyssäs. Mitä liikkuu miehen päässä, joka kutsuu oman maansa naisia lortoiksi. Naiset kunniaan ja kaikki muutkin ihmiset siinä samassa! Tarkoitin, että Jaskan kommentit on asiallisia, eikä ahdasmielisiä...kuten esim.sun

        No jos nyt lähdetään vertailemaan vaikka Turkin ja Suomen naisia niin ensimmäisenä pistää silmään se, että turkkilaiset naiset ei matkustele ympäri maailmaa pebaa jakamassa. Tämä niinkuin näin ihan eka mielikuva...

        Suomalaisia naisia tuntuu jatkuvasti hämmästyttävän se, että jos käyttäytyy kuin lortto niin sitten pidetään lorttona. Tämä pätee niin Turkissa kuin Suomessakin.


      • Marjatta
        simputusta kirjoitti:

        Ahdasmielisille!!!
        Taas opitte jotain uutta..kaikki ei ole pizzan vääntäjiä tai kebab häiskiä.Oma mieheni on parturi-kampaaja.Ei pidä yleistää...hävettääkö?kun aina tyrmätään ja huomaa olevansa väärässä.Mene äidin luokse toivottavasti lohduttaa surunmurtamaa enoa:)

        Joko oma höpsäkkäsi on tuonut poikakaverinsakin Suomeen?Turkey, on oma asiasi kuinka kauan viitsit elättää miestäsi, mutta en ymmärrä miksi ette ole muuttaneet Turkkiin. Saisi miehesi vuorostaan elättää sinua eikä olisi näitä kamalia (heh) rasisteja. Suomessa on nykyään todella paljon monikansallisia yrityksiä, joten luulisi täältäkin löytyvän töitä, vaikka ei suomea osaisikaan. Vai kuuluuko miehesi näiden matkamuistomehmetien runsaaseen joukkoon, joka jahtaa pikkutyttöjä steissillä kaikki illat?


      • Häh
        simputusta kirjoitti:

        Arvasin...et mielenterveyspuolella sitä ollaan,toivottavasti tosiaan hoitajana eikä potilaana:)Katkeraksi ei voi sanoa rakastuneeksi kyllä:)aina te jaksatte ruikuttaa verojen maksamisesta,eiköhän se tosiaan ole verotoimiston hommia.Tietääkseni siihen on palkattu siitä asiasta enemmän tietävät ihmiset:)että älähän pilaa lomaasi sellaisilla asioilla...

        On tämän "Simputusta" nimimerkin kirjoittelu sillä tasolla, että ei siinä suomalainen mies kärsi hiukkaakaan, kun ei tuollaista naista ole joutunut katselemaan.

        Provosoituu ja kitisee kuin pikkulapsi! Hyi helvetti.


    • Yritin...

      Viisumin saaminen on vaikeaa ellei mahdotonta jos miehesi ei opiskele tai omista jotain Turkissa tai jos hänellä ei ole "työvakuutusta" tai lähestyy 19-vuoden ikää eikä ole suorittanut armeijaa. Muutoin kaiken pitaisi olla kunnossa. Onnea...

    • Murheellinen kun taas...

      Älä sitten yhtään valita,kun se ihana ulkomaaneläväsi vie lapsesi maasta pois-kun.....Melko yleistä,tiedäthän?

      • Toinen murheellinen

        Että te jaksatte. Kuka tahansa valittaa ja suree, jos ero tulee ja lapsista aletaan riidellä. Luuletko todella, että lasten pois vieminen on "yleistä"? Niitä juttuja valitettavasti sattuu ja tottakai sellaisessa tilanteessa saa valittaa!


    • PROVO

      PROVO MIKÄ PROVO!!!

      • sara

        olla ulkomaalainen miehen kanssa, mä oon seurastellut yhden turkilainen kanssa ohh. hän osaa käsitellä minua niin hyvin. se nussii hyvin suomalainen kalu ei riitaa valkoinen muna on paska.


      • huiks
        sara kirjoitti:

        olla ulkomaalainen miehen kanssa, mä oon seurastellut yhden turkilainen kanssa ohh. hän osaa käsitellä minua niin hyvin. se nussii hyvin suomalainen kalu ei riitaa valkoinen muna on paska.

        mieltymyksesi miehiin...heee


    • turkissakin käynyt

      lähde itse sinne ja pysy siellä.

      • huiks

        tervemenoa.....eläkä palaa, emmä teille veromarkkojani syydä=)))


    • epra

      Elätä hänet itse jos Suomeen hänet roudaat.Meillä veronmaksajilla on heitä aivan tarpeeksi vaivana.Ei yhtään loista Suomeen ja entisetkin tulisi saada omiin turvallisiin maihin.

    • Minka

      Kannattaa miettiä, onko yhden viikon tuttavuus Suomeen kutsumisen arvoinen. Itse Turkissa asuneena ja tätä sikäläisten miesten (tietyn tyyppisten) toimintaa seuranneena, tiedän että monella on tarkoitus vain päästä jollain livulla Suomeen ja sitten tehdä kaikkensa, että saisivat oleskeluluvan (tosin oleskelulupa pitää hakea omassa maassa halutun maan lähetystöstä tai konsulaatista ts. joutuvat siis lähes aina palamaan kotimaahansa, vaikka olisivat naimisissa ja lapsi tulossa). Kannattaa tarkoin miettiä ja selvittää miehen tausta. Moni näistä Suomeen haluavista miehistä ovat vähän koulutettuja (peruskoulua käytynä 5 tai 8 vuotta), maalta kotoisin (huom. suuret kulttuurierot), työttömiä tai heillä on huonot ja huonopalkkaiset työt jne..... En kuitenkaan tarkoita, että kyseiset ominaisuudet tekisivät ihmisestä huonomman, mutta silloin yleensä Suomeen tulon syynä ei ole rakkaus. Turkkilaiset ihmiset ovat kuitenkin yleensä todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia ja on todella suuri harmi, että kaikkia turkkilaisia pidetään taka-pajuisina naistensortajina. Turkissa on paljon koulutettuja naisia ja miehiä, jotka elävät tasa-arvoisessa suhteessa. Turkkilainen koulutettu kaupunkilaisnainen on muuten hyvin omanarvonsa tunteva ja itsenäinen, joka odottaa suhteelta samoja asioita kuin suomalainenkin. Lomarakkauskin voi onnistua, mutta miettikää hyvät naiset (ja miehetkin) tarkoin ja antakaa ajan kulua ennenkuin tette mitään suurempia päätöksiä.

      • jermu

        näin son.. sinne vain kaikki!


    • Ahmad

      Aaah… Kyla toki kanata otta Turginpoika tanne..Me ollan suuri huviveikkoja, jotka pita Soomineidon mieli hyva, kun me tuoda kukia ja laverta rakkaus korva joka paiva. Ja ne minu tummasilma kun katso syvalle sun silmi… Sillon lahti hous pois jalka ja alkaa lemmentyo..

      kertuu Ahmed

      • teini

        höpötyksiä,ja te otatte vakavissanne,voi kiesus,hankkikaa elämä!!!!


      • Neito

        Onko tuohon nyt mitään lisättävää.
        Näinhän se on!
        Suomi-poika ei koskaan opi miten neitoja käsitellään.


    • türkoglutürk

      Tama tulee tosi myöhassa kylla mutta pakko oli sanoa jotain... Siis joo kyllahan monet turkkilaiset miehet haluavat naisen vain sen takia etta paasisi esim suomeen mutta jos vain se on syy niin han ei kylla tule viihtymaan suomessa tiedan kokemuksesta, suomi kun ei ole niin mukava maa, etenkaan turkkilaisille. Olen naimisissa turkkilaisen kanssa, asuimme 2 vuotta ensin turkissa, tulimme suomeen 5 kuukaudeksi ja mieheni halusi palata turkkiin koska ei viihtynyt, nyt asumme taas turkissa. Ei se suomi mikaan paratiisi ole, jonne kaikki hinkuu.

      Eivatka he ela teidan tai meidan miten vaan verorahoilla, tekevat paljon enemma töita esim pitserioissa mita normaalit suomalaiset. Tekevat ensimmaiset vuodet töita noin 24h7 jotta firma lahtisi kayntiin. Sitten kun menestyvat niin suomalaiset puhuvat et 'siina sita ajetaan meidan verorahoilla ostetulla mersulla' ei todellakaan! ja paljon on kokemusta. He ne vasta veroja maksavatkin yrityksistaan!! Etta eiköhan se ole se alakerran pubin erkki joka ryyppaa siella kaikkien verorahoja kurkusta alas... Menkaa itseenne. Ja tiedan myös kokemuksesta et niilla pennosilla jota sosiaalihuollosta saa ei edes persettaan pyyhi.

      Ja ne turkkilaiset jotka eivat tee töita... miksiköhan? Saattaisikohan johtua siita etta kukaan SUOMALAINEN ei yleensa ota heita töihin... Kun sukunimeni vaihtui turkkilaiseksi niin HUHHUH kuin kohtelu muuttui... Vaikka tietenkaan kaikki suomalaiset eivat ole sellaisia, kun ei saa tai voi yleistaa, mutta valitettavasti niita on liian paljon... suorastaan rasisteja.

      • kat

        tapasin belgiassa vaihdossa ollessani turkkilaisen pojan joka oli suorittamassa armeijaa samaan aikaan natossa. ystävystyimme ja juttelemme edelleen päivittäin netissä. Hän on nyt takaisin turkissa ja minä suomessa. Pyysin hänet tänne kesällä käymään. Hän sai kaksi viikkoa työpaikasta lomaa. viisumia varten lähetin hänelle kutsun ja hän hankki tarvittavat muut paperit. tänään hän kävi suurlähetystössä viemässä paperit.. nyt odottelemme ensi viikkoa jolloin selviää saako hän viisumin.. Mutta aikamoiset vaatimukset taitaa olla sen saamiseksi. Olivat myös kyselleet monenlaisia kysymyksiä sekä minusta että tapaamisistamme belgiassa... Että mihinköhän voi tämä viisumin saaminen yleensä kaatua..? Tuntuu omasta mielestä hassulta että ystävää ei voi kutsua pariksi viikoksi lomalle suomeen.. No, toivottavasti on onnea matkassa tällä kertaa..


    • Juli_<3

      Älä välitä noista, jotka haukkuu turkkilaisia. Niillä ei oo omaa elämää, niin pitää puuttuu muiden asioihin.
      Oliko se sun turkkilainen ystävä kylässä? Mitenkö meni? Saitteko kaiken järjestykseen?
      Itselläni on turkkilainen poikaystävä, jonka tapasin Turkissa. Ollaan oltu kohta puolitoista vuotta yhdessä. Oon käyny sen luona kolme kertaa ja nyt hän tulee tammikuussa sitte mun luo kuukaudeks. Hän on aivan ihana. En oo viel ikinä ollu näin rakastunu ku nyt. Ollaan suunniteltu häitäkin, mutta ei me kyl viel haluta naimisiin. Onhan meillä aikaa. Ei mitää hoppua. =)
      Mutta onnea teille! Äläkä luovuta helpolla! Kaikkeen tarvitaan vain hieman kärsivällisyyttä! (ja joskus vähän enemmän)!;)

    • matkamuisti

      hei vaan pyydän anteksi että mun suomenkielen taidosta. olen ite turkkilainen mutt haavette muaki että kun suomalaisia aloitaa puhuman turkkin rantaleijonista..mulla nii paljo tuttuja joka tuli suomalaisen kaa meni naimisin ja pääsi tanne..välitetevasti %80 ero muutama vuosin jälkeen.. sentaki vaan että naised ylänse hölmö,vanha tai lihavia mutt miehet o nuori trendikas ja huora;) naised tiiä että ei ne saa suomessa mitä miehii tai sen arvoisen (ulkonägy)..miehet köyhä ja haluu pääste europaan.mun mielesti se asia o molempin puolesta vaan busnies.. toisen saa kunnon pano ja mies..toisen pääse europan. sitt ku ne eroo heti ne tulee rasisti että ulkomalaiset o paskaa ja hujareita..eikö alussa ne tiiä miten 20 v mies voi rakasta 50v ruuma naisen?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe