On se hämeenlinna vaan niin kamala paikka ajaa.
Lähes jokainen katu yksisuuntainen,
ja kamala MUKULAKIVIKATU.
En tiedä yhtäkään yhtä antiikkista paikkaa?
Aivan järkyttävää ajella siellä! Kun tuntuu että koko auto hajoaa tärinästä, vaikka auto vain pari vuotta vanha.
Aivan älytöntä. Niiden kamalien mukulakivikatujen tilalle voisi kyllä laittaa asfalttia..
Hämeenlinna = autoilijan h*lvetti
21
1336
Vastaukset
- 320CDI
Hanki Merzu ja myy se Dacia...ei paljon mukulakivikadut haittaa
- nii joo
No seniileille, sunnutaiajelijoille ja muillekin hidastelijoille pitäs antaa ulkonaliikkumis kieltoa silloin kun ihmiset pääsee töistä.
- Pysy asiassa
Meillä on kylläkin nupukivikatuja, ei mukulakivi-
- Routter
Yksisuuntaiset kadut vähenee ensi vuonna, saas nähdä on parannus vai heikennys...
Mutta mikä niissä yksisuuntaisissa on vaikeaa, paikkakuntalaisten pitäisi osata ne vaikka unissaan ja muiden liikennemerkkejä lukemalla?
Ei minua ainakaan haittaa hesan ja mansen yksisuuntaiset kadut, enemmän on haittaa vasemmalle kääntymiskielloista, mutta siihen taas navit antaa avun.- Yksi vähemmän
Ai niin ja Palokunnankatua ollaan muuttamassa joukkoliikennekaduksi, aina vaan vähenee kivitiet millä voi ajaa...
- Anatsu
Vanajantie on heti korjattava! Vaikka veronkorotuksilla!
- ppkone
Se tie on muuten vanhaa suo-aluetta. Olen samaa mieltä... korjattava se on.
- 12+13
Juuri itse mietin ajaessani pitkästä aikaa autolla keskustassa, että miten ihmeessä täällä selviäisi joku vieraspaikkakuntalainen, joka ei pysty suunnittelemaan reittiä tietäen yksisuuntaiset kadut ja nykyiset muut liikennejärjestelyt.
Nyt pitää jo ennakoida Turuntietä mennessä, lähteekö jo ennen motaria kurvaamaan Kaurialan lukion kulman kautta keskustaan vai mitä kautta menisi, tietäen että siitä ja siitä ei pääse tietöiden takia ja se ja se on sitten yksisuuntainen. Perille toki löytää mutta kiertämään joutuu ellei tiedä. - Kivimies !
Missä on mukulakiviä, olen ajanut vain nupukivikatuja?
- Izkaritkolisee
Mukuloita on! Vekalla ja muilla panssarivaunuilla pyöreeks ajeltuja!
- i477
Asfaltti on tätä päivää!
- Niin joo
On, Vanajantiellä vaan pitää tehdä ensin pohjia pari metriä ja muutakin...
Tosin muutaman niistä pahimmista heitoista voisi tasoitella, ottaa päähän ne nuorisoautot mitkä matelee siellä.
- linna style
Mukula - tai what erver -kivet sopivat hyvin kaupungin miljööseen, kiire vaan pois.
Keskusta on kieltämättä sekava kun en sitä vielä tarkaan tunne. - 1188
Hämeessä kun ollaan, hitaus -teemaa voisi tuoda esiin enemmänkin. Moottoritienkin voisi muuttaa kaduksi. Helpottaisi liittymien rakentamista jokaisen uuden tönön kohdalle.
- Paras kaverisi
Minusta mukulakivet ovat yhteistä kulttuuriperintöä.
Niitä ei ajan hammas rouskuta.
Joten rakas ystävä ajele rauhassa.
Haluaisin lisää mukulakiviä Hämylinnaan.
Joskus öisin asentelen niitä sinne tänne tienoota.
Uskon että autosi huono jos se hajoaa tärinästä, vao onko renkaissa liikaa painetta.
Senkin Höpsöliini - iloinen vasemmisto
Yksityisautoilu saastuttaa ja on epäoikeudenmukaista koska kaikilla ei ole rahaa autoihin. Hämeenlinnassa voitaisiin kansalaisille tarjota ilmaista joukkoliikennettä raitiovaunuilla tai busseilla. Valtiolta saa rahaa tähän. Samalla autoilun voisi kieltää Katumalla, Keskustassa ja Idänpäässä. Ilma raikastuisi samalla ja puut alkaisivat kukkia. Vihreiden Tovereiden ja demareiden avulla saisimme tällaisiakin asioita ajettua pikku hiljaa.
- En halaa
Ainakin koivut kukki kuluneena keväänä ja kesänä liikaakin...
Me yksityisautoilijat maksetaan aika reiskasti veroja ja murto-osa niistä käytetään yksityisautoilijaa hyödyttävästi, eli suuri osa menee muihin rahareikiin, esim. niihin bussien tukemiseen, millä ei edes töihin pääse tai pois...
- Markkistarkkis
Hämeenlinnassa on helppo mennä bussilla esim. Gigantille, mutta koitapa päästä pois sieltä :D Piti sanoo tuo alueen nimi mutta eipä se vuoden täällä asuneena päähän mennyt. Alkoiko T:llä vai millä.
- Tarkkismarkkis
Tiiriöhän se. Sinne kun bussilla pääsee niin pois ei ihan heti pääsekään.
- Jalkaa toisen eteen
Ne on nää harvat vuorovälit..., mutta härkätielle ei ole pitkä matka jalkaisin, siitä sitten menee jo useammin.
- Paikka, paikka ja
Joo rahalle löytyy valmiita läpiä ja ympäri kaupungin, kunhan ne pääsisivät vain pilvilinnojen ohi. Vanhat räsnistyy, mutta uuttaa koohotetaan. Kaikki on rempallaan ja ihanasti kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760