Muutaman kerran on kyseistä firmaa käytetty, viimeksi mallorcalla kuukausi takaperin. Aina on hinta ollut kohdallaan kun on maksanut auton netissä ja luvattu maksun sisältävän kaiken. Kentällä sitten autoa hakiessa hintaa tulee yllättäen melkein tuplat lisää alkuperäiseen kun on pakko ottaa lisä vakuutus. Kumma kun ei tätä lue autoeuropen sivuilla, että varaudu tähän. Jotenkin tuntuu että jatkossa käytämme suoraan esim europcaria koska hinta pitää kutinsa myös autoa haettaessa kentältä eikä tule mitään "ylläri" maksuja.
Auto autoeuropelta?
Huijaustako?
1
119
Vastaukset
- vinkvinkvink
Mallorcalla auto kannattaa vuokrata vasta kohteessa. Siinä naapurista löytyy varmasti jokin pikkuvuokraamo.
Sitten vaan rohkeasti tinkaamaan vaikka viikkohintaa. Takuuvarmasti huokeampaa kuin netin kautta (Ei tule niitä yllärilisiä).
Lisäksi vuokran voit maksaa etukäteen käteisellä, joten luottokorttia ei rokoteta jälkeenpäin. Kuitti talteen.
Toisaalta tuo kulkuneuvo täytyy palauttaa samaan paikkaan, joten lentokentälle ei pääse.........tai kai senkin voi sopia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782