Nissan rimera vm 97.

nissan vm97

olen tässä miettinyt kun on toi p11 rimera alla, kun sillä lähtee kiihyttämään vähän rajummin (sen mitä se lähtee) kun kierrokset on siinä 3-4.5 RPM niin se jäää vähän niin kuin miettimään. tulee kiihytyksessä toppi mutta kun sen yli taas menee niin taas mennään?? ja nokkahan tossa on ketjulla. onko asialle tehtävissä jotakin että se ei tökkisi

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasaisesti

      kaasua painamalla ei kuitenkaan mieti vai? Seos vaan pääsee liian laihalle ilmeisesti. Itselläkin käy usein, jos painaa liian nopeasti, sopivasti painaessa taas kiihtyy ihmeen hyvin ja jossain vaiheessa nykäisee, kuin kaasarissa toinen kurkku aukeaisi. Ilmatkin vaikuttaa ja kylmänä etenkin täytyy painaa varovammin.

      • datsun97v

        se tekee sitä sekä äkäisellä kiihdytyksellä että normi kiidyksellä ja auto on 1.6 suodin on vaihdettu viime kuussa.


    • kone oli?

      Minkä kokoinen kone 1.6 vai 2.0?

      • Lisäys äskeiseen

        Itellä vm99 1.6 P11 Ajettu 182ktm mulla oli varran jakajassa kosteutta ja pyörijä siellä oli muutenkin kulunut loppuun. eli vaihdoin virranjakajan kannen ja pyörimen sillon herkes kuin seinään nykäisyt. tuossa jos vielä Polttoaine suodattimen vaihtaa ennen kovien pakkastenn tuloa nii pelittää sitten varmasti eikä tarvii epäillä että olis vettä kehittäny suodattimeen ja sen tiimoilta jäätyis tai Nykis


      • Minulla taas
        Lisäys äskeiseen kirjoitti:

        Itellä vm99 1.6 P11 Ajettu 182ktm mulla oli varran jakajassa kosteutta ja pyörijä siellä oli muutenkin kulunut loppuun. eli vaihdoin virranjakajan kannen ja pyörimen sillon herkes kuin seinään nykäisyt. tuossa jos vielä Polttoaine suodattimen vaihtaa ennen kovien pakkastenn tuloa nii pelittää sitten varmasti eikä tarvii epäillä että olis vettä kehittäny suodattimeen ja sen tiimoilta jäätyis tai Nykis

        tuo "nykäisy" on ihan mukava kun alkaa kiihtyä entistä kovemmin. Välillä tuntuu kuin urheiluautossa istuisi.

        Luin jostain, ettei nykyään tarvitse lisätä edes jäänestoa tankkiin kun polttoaineissa on lisäaineet mukana, tiedä sitten. Varmaan alkuperäinen suodatin minulla.

        Ilmansuodattimen kotelo oli sisältä todella likainen, putsasin kun kokeilin tehosuodatinta, mutta en huomannut mitään eroa.


    • kurttugee

      Nykyään ei tarvitse lisätä jäänestoa tankkiin, koska autoissa ei enää ole kaasutinta, jonka kurkku voisi ruveta jäätymään. Niin ja nykyään bensassa on vähintään 5% sitä etanolia jo valmiiksi.

      • Nykyään tosiaan

        on jäänesto valmiina, mutta jo sitä ennen ainakin Neste mainosti lisäaineitaan. Joku väittää Masinolissa lukevan, että ruiskutusmoottoreille puolet kaasutinmoottorin annostuksesta. En muista mitä luki, mutta tuntui olevan hyötyä tai sitten kuvittelin.

        Polttoaineen suodattimen voisi kyllä vaihtaa varmuuden vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe