olen 19v tyttö haluaisin kovakalusen miehen panemaan mua mahtaisko löytyä täältä
haluasin
19
6216
Vastaukset
täällä ois..
- batman2
Minkäs ikäinen tarvis olla?
- ympärileikattu kulli
kyllä täälä ollaan mulla on tosi kova kulli, ja se on ympärileikattu :)
- Jäykkäpenis
Mistpäin suomea olet??? Tääl olis satakunnasta kovakaluinen nuorimies! Mun mitat o 180/80 ja se 17,5cm/5cm.
- Anonyymi
Heti on urpot tyrkyllä kun joku trolli hörhö sekoilee
- kova2
haluastko sposti .missä päin oot?
- tässä olisi
kova kiima 19v tyttö täällä olisi mies jolla kovakalunen ja osaava kirjoittele [email protected]
- tepi555
Tottakai on ja löytyy! http://goo.gl/aunWX
- biggy123
mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected] - Anonyymi
Miten saa yhteyden sinuun
- Anonyymi
Löytyy ,,ja taatusti on kivaa.
Tyydytystä takuu,, - Anonyymi
Löytyy...
- Anonyymi
Osa täällä feikkejä myös asiallisia miehiä läydät varmasti. Kirjoitit etsit kovakaluista miestä, vastaa vanhemmalle miehelle. Olet nuori joten vanhempi mies paras valinta saat myös kunnon panon. Rva 50
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://306181.com/H/yB4q 👈
- Anonyymi
Saat jos haluut
- Anonyymi
Missä päin oot
- Anonyymi
mua kyllä panettaisi
- Anonyymi
Aloittajakin on jo 29-vuotias 👍
- Anonyymi
Laukesin viimeksi viime lauantaina. Tällä hetkellä on sietämätön paine ballseissa :O.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979