haluasin

kova kiima

olen 19v tyttö haluaisin kovakalusen miehen panemaan mua mahtaisko löytyä täältä

19

6216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä ois..

• batman2

Minkäs ikäinen tarvis olla?

• ympärileikattu kulli

kyllä täälä ollaan mulla on tosi kova kulli, ja se on ympärileikattu :)

• Jäykkäpenis

Mistpäin suomea olet??? Tääl olis satakunnasta kovakaluinen nuorimies! Mun mitat o 180/80 ja se 17,5cm/5cm.

• Anonyymi

Heti on urpot tyrkyllä kun joku trolli hörhö sekoilee

• kova2

haluastko sposti .missä päin oot?

• tässä olisi

kova kiima 19v tyttö täällä olisi mies jolla kovakalunen ja osaava kirjoittele [email protected]

• tepi555
    • biggy123

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

• Anonyymi

Miten saa yhteyden sinuun

• Anonyymi

Löytyy ,,ja taatusti on kivaa.
      Tyydytystä takuu,,

• Anonyymi

Löytyy...

• Anonyymi

Osa täällä feikkejä myös asiallisia miehiä läydät varmasti. Kirjoitit etsit kovakaluista miestä, vastaa vanhemmalle miehelle. Olet nuori joten vanhempi mies paras valinta saat myös kunnon panon. Rva 50

• Anonyymi

U­u­si s­­­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Ilmo­it­­­tau­­tumine­n ry­­hmä­­ämm­­e tä­­­ällä - http://306181.com/H/yB4q 👈

• Anonyymi

Saat jos haluut

• Anonyymi

Missä päin oot

• Anonyymi

mua kyllä panettaisi

• Anonyymi

Aloittajakin on jo 29-vuotias 👍

• Anonyymi

Laukesin viimeksi viime lauantaina. Tällä hetkellä on sietämätön paine ballseissa :O.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13192
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      84
      3648
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2914
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1389
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1319
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      979
    Aihe