haluasin

kova kiima

olen 19v tyttö haluaisin kovakalusen miehen panemaan mua mahtaisko löytyä täältä

19

6161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä ois..

• batman2

Minkäs ikäinen tarvis olla?

• ympärileikattu kulli

kyllä täälä ollaan mulla on tosi kova kulli, ja se on ympärileikattu :)

• Jäykkäpenis

Mistpäin suomea olet??? Tääl olis satakunnasta kovakaluinen nuorimies! Mun mitat o 180/80 ja se 17,5cm/5cm.

• Anonyymi

Heti on urpot tyrkyllä kun joku trolli hörhö sekoilee

• kova2

haluastko sposti .missä päin oot?

• tässä olisi

kova kiima 19v tyttö täällä olisi mies jolla kovakalunen ja osaava kirjoittele [email protected]

• tepi555
    • biggy123

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

• Anonyymi

Miten saa yhteyden sinuun

• Anonyymi

Löytyy ,,ja taatusti on kivaa.
      Tyydytystä takuu,,

• Anonyymi

Löytyy...

• Anonyymi

Osa täällä feikkejä myös asiallisia miehiä läydät varmasti. Kirjoitit etsit kovakaluista miestä, vastaa vanhemmalle miehelle. Olet nuori joten vanhempi mies paras valinta saat myös kunnon panon. Rva 50

• Anonyymi

U­u­si s­­­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Ilmo­it­­­tau­­tumine­n ry­­hmä­­ämm­­e tä­­­ällä - http://306181.com/H/yB4q 👈

• Anonyymi

Saat jos haluut

• Anonyymi

Missä päin oot

• Anonyymi

mua kyllä panettaisi

• Anonyymi

Aloittajakin on jo 29-vuotias 👍

• Anonyymi

Laukesin viimeksi viime lauantaina. Tällä hetkellä on sietämätön paine ballseissa :O.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe