haluasin

kova kiima

olen 19v tyttö haluaisin kovakalusen miehen panemaan mua mahtaisko löytyä täältä

19

6111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä ois..

• batman2

Minkäs ikäinen tarvis olla?

• ympärileikattu kulli

kyllä täälä ollaan mulla on tosi kova kulli, ja se on ympärileikattu :)

• Jäykkäpenis

Mistpäin suomea olet??? Tääl olis satakunnasta kovakaluinen nuorimies! Mun mitat o 180/80 ja se 17,5cm/5cm.

• Anonyymi

Heti on urpot tyrkyllä kun joku trolli hörhö sekoilee

• kova2

haluastko sposti .missä päin oot?

• tässä olisi

kova kiima 19v tyttö täällä olisi mies jolla kovakalunen ja osaava kirjoittele [email protected]

• tepi555
    • biggy123

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

• Anonyymi

Miten saa yhteyden sinuun

• Anonyymi

Löytyy ,,ja taatusti on kivaa.
      Tyydytystä takuu,,

• Anonyymi

Löytyy...

• Anonyymi

Osa täällä feikkejä myös asiallisia miehiä läydät varmasti. Kirjoitit etsit kovakaluista miestä, vastaa vanhemmalle miehelle. Olet nuori joten vanhempi mies paras valinta saat myös kunnon panon. Rva 50

• Anonyymi

U­u­si s­­­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Ilmo­it­­­tau­­tumine­n ry­­hmä­­ämm­­e tä­­­ällä - http://306181.com/H/yB4q 👈

• Anonyymi

Saat jos haluut

• Anonyymi

Missä päin oot

• Anonyymi

mua kyllä panettaisi

• Anonyymi

Aloittajakin on jo 29-vuotias 👍

• Anonyymi

Laukesin viimeksi viime lauantaina. Tällä hetkellä on sietämätön paine ballseissa :O.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5327
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3282
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3196
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1607
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1590
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1576
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      141
      1276
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe