olen 19v tyttö haluaisin kovakalusen miehen panemaan mua mahtaisko löytyä täältä
haluasin
19
6077
Vastaukset
täällä ois..
- batman2
Minkäs ikäinen tarvis olla?
- ympärileikattu kulli
kyllä täälä ollaan mulla on tosi kova kulli, ja se on ympärileikattu :)
- Jäykkäpenis
Mistpäin suomea olet??? Tääl olis satakunnasta kovakaluinen nuorimies! Mun mitat o 180/80 ja se 17,5cm/5cm.
- Anonyymi
Heti on urpot tyrkyllä kun joku trolli hörhö sekoilee
- kova2
haluastko sposti .missä päin oot?
- tässä olisi
kova kiima 19v tyttö täällä olisi mies jolla kovakalunen ja osaava kirjoittele [email protected]
- tepi555
Tottakai on ja löytyy! http://goo.gl/aunWX
- biggy123
mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected] - Anonyymi
Miten saa yhteyden sinuun
- Anonyymi
Löytyy ,,ja taatusti on kivaa.
Tyydytystä takuu,, - Anonyymi
Löytyy...
- Anonyymi
Osa täällä feikkejä myös asiallisia miehiä läydät varmasti. Kirjoitit etsit kovakaluista miestä, vastaa vanhemmalle miehelle. Olet nuori joten vanhempi mies paras valinta saat myös kunnon panon. Rva 50
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://306181.com/H/yB4q 👈
- Anonyymi
Saat jos haluut
- Anonyymi
Missä päin oot
- Anonyymi
mua kyllä panettaisi
- Anonyymi
Aloittajakin on jo 29-vuotias 👍
- Anonyymi
Laukesin viimeksi viime lauantaina. Tällä hetkellä on sietämätön paine ballseissa :O.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022256- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721151Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834