miten vois kasvattaa RINTOJA

Niin eli miten vois kasvattaa rintoja auttaako joku vitamiini vai lihotus vai pitäskö syödä jotai lääkkeitä vai eikö muu kuin odottaminen, toivominen ja vituttaminen rintojen kaa auta!
Ilmoita

no en oikein osaa antaa neuvoja, mutta ei ainakaan kannata laihuttaa koska rasva kerääntyy takapuoleen, rintoihin ja reisiin ja joskus vatsaan. ja näin saat muotoja
4 VASTAUSTA:
No on kaikkia pillereitä mutta tulee kalliiksi, jos lopetat käytön -> rinnat katoaa. Paras tapa vaan lihoa. Ja ajattele nyt - jos oot hirveen laiha (niin kuin pienirintaiset usein on) niin etkö näytäkin hieman idiootilta jos sulla ois isot rinnat? Itse olen ihan semiläski C-kupilla ja noin poispäin, mutta näyttäisin silikonoidulta jos kaikkialtamuualta otettaisiin läskit pois.
omgt kirjoitti:
No on kaikkia pillereitä mutta tulee kalliiksi, jos lopetat käytön -> rinnat katoaa. Paras tapa vaan lihoa. Ja ajattele nyt - jos oot hirveen laiha (niin kuin pienirintaiset usein on) niin etkö näytäkin hieman idiootilta jos sulla ois isot rinnat? Itse olen ihan semiläski C-kupilla ja noin poispäin, mutta näyttäisin silikonoidulta jos kaikkialtamuualta otettaisiin läskit pois.
Silikonit luupää!
gguy98 kirjoitti:
Silikonit luupää!
Olen kuullut näin: "Kun laittaa silikonia rintoihin se olisi sama kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kiva hivellä mutta ei se meno siitä parane" :)
jjsksf kirjoitti:
Olen kuullut näin: "Kun laittaa silikonia rintoihin se olisi sama kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kiva hivellä mutta ei se meno siitä parane" :)
Älkää ihmeessä lihoko isompien rintojen takia. Lihavuus ei tee teistä muodokkaita.
+Lisää kommentti
No minäpä kerron sinulle salaisuuden, jota et varmaan ikinä olisi osannut kuvitellakaan: Sinun ei tarvitse kasvattaa rintojasi, koska ne kasvavat ihan itsestään luonnollisesti! Mutta jos eivät kasva mielestäsi tarpeeksi, ja haluat välttämättä pönkittää itsetuntoasi juuri isommilla tisseillä, niin voit täysi-ikäisenä ihan vapaasti tuhlata muutaman tonnin silikonien hankkimiseen.
1
Ilmoita
Minkä painonen/pitunen oot? Voin kertoa kokemuksesta et mun tissit kasvoi b:stä c:hen ku lihoin 3 kg 50:stä 53:een ja oon 163 cm. Tietty toi ei "toimi" kaikilla ja mä en siis lihonut tarkotuksella myöskään noin vaan kävi. :D
Ilmoita
Tähän iänikuiseen kysymykseen on vain yksi oikea vastaus - ei mitenkään.
1
Ilmoita
Rinnat kehittyy vasta sitten kun niitä tarvitaan,eli maidon tuotantoon.
Ilmoita
Älä kuuntele edellä olevia vastaajia! He eivät ole ilmeisesti kuulleet nyt maailmaa mullistavasta HALVASTA rintojenkasvatuskonstista! Ei, en tarkoita ns. "silareita" tai täyteainepistoksia rintoihin, tai edes lihomista, sillä tällä MAHTAVALLA konstilla ei ole huonoja puolia!

Yksinkertaiseen ongelmaan on yksinkertainen vastaus: koska rinnat rakentuvat pääosin rasvasta, miksi ne kasvaisivat muovilla?

Jo vuosia eräällä nimeltä mainetsemattomalla nettisivulla on liikkunut huhuja helposta rintojen kasvatuskonstista. Se keksittiin Venäjällä köyhien pietarilaisnaisten keskuudessa, jotka yrittivät vikitellä rinnoillaan komeita (ja rikkaita) liikemiehiä.

Tatjanalla (nimi on muutettu) oli ennen vain A-kupin rinnat, eikä niillä saanut hurmattua ketään. Kuukauden toimeentulotukikin oli jo tuhlattu, kun Tatjana käveli Pietarin kaduilla "dyykkaamassa". Vakipaikan roskakatoksesta löytyikin makaroonia ja VOITA! Avaamattomassa paketissa, ja käyttöpäiviä jäljellä vielä monta.

Sinä iltana, maha täynnä voimakaroonia, Tatjana meni talonsa yhteissaunaan. Voita oli vielä jäljellä, kun hän (hieman alkoholin vaikutuksen alaisena) sai loistavan idean. Isoäidiltään Tatjana oli kuullut, että jos voita sivelee rintoihin kuumassa lämpötilassa, rasva imeytyy rintoihin ja ne luonnollisesti kasvavat. Koska Tatjanalla ei ollut mitään menetettävää, hän päätti kokeilla tätä ihmekeinoa. Puolen tunnin päästä Tatjana palasi saunasta- täyteläisten c-kuppien kanssa! Monet venäläiset ovat kokeilleet ja todenneet voin toimivaksi.

Kun huhu kantautui Suomeen, kaupat tyhjenivät voista! Kokeile siis sinäkin jos kotipaikkakuntasi kaupassa on vielä voita. Ohjeet ovat helpot: levitä voita rinnoille (muista myös ns ulkosyrjät) ja mene vähintään 60-asteiseen saunaan. Parhaimman lopputuloksen saa toistamalla tätä päivittäin viikon ajan.
2 VASTAUSTA:
Hahhaahhahaha! Viikon naurut XD

"Puolen tunnin päästä Tatjana palasi saunasta täyteläisten c-kuppien kanssa!" Juuh, todella uskottavaa XD
en nytmtiiä tost mut eikö se aika paljon polta ku voi kuumenee? Plus että kun rintoja sitten painaa nii eikö niistä tihku/Valu kaikki voit ulos?
+Lisää kommentti
Juomalla paljon maitoa.
Ilmoita
No, jos olet vielä niin nuori, että sun rinnat ei ole vielä kehittyneet loppuun saakka, niin odota hetki! Naisten rinnat saattaa kehittyä vielä 20 vuotiainakin, mut sitten se loppuu noin niinkun kehittymisellä, mutta sitten rinnat muuttuu, kun esim. hankkii lapsia ja imettää ja näin, tai sitten jos lihoaa, niin rinnat toisilla kasvaa toisilla ei. Ja tämä on fakta. Jos pienet rinnan niin paljon häiritsee, niin kannattaa miettiä, että ei kauheen järkevältä näytä hoilla ihminen valtavalla rintavarustusella, se ei ole luonnollista. Suurissa rinnoissa on myös ne haitat; Nukkuminen vatsallaan on hankalaa, rinnat koko ajan edessä, ne voi myös aiheuttaa selkäsärkyä. Ja näyttääkö teidän mielestä joku 60 vuotias ihanalta silikooneissa?? sillä ne täytteet on sulla laikkauksen jälkeen hautaan asti, joten aika hot...? Ja kannattaa myös miettiä, kenen vuoksi niitä rintoja tahtoo suuremmiksi?? Ja jos se nyt häiritsee niin paljon, niin osta vaikka isommat rintsikat ja laita ihoon liimautuva silikooni täyte siihen rinnan päälle ja vaa sitte isommat liivit kehiin! Tsemppiä! :)
1 VASTAUS:
Lääkäri Helsingistä, cool story bro! Hajosin sille nii pahasti!!! Toi oli nii paras et se tuli ulos c kupin rinnoilla :DDDD Kelatkaa joku a kuppinen menee saunaa voit päällä ja tulee ulos sellasilla Nicki Minaj rinnoilla!! :DD HAHAHhAhAhaH vuoden läppä!!! :D
+Lisää kommentti
eli voitele tissis rypsiöljyllä illalla sit taputtele voita päälle ja sit sokeria tämän pitäs nopeuttaa rinnan kasvua tee päivitttäi ni kuppikoko nousee!
Ilmoita
Laita voita tisseihin ja mee saunaan, mulla ainaki toimi ja mul kasvo päiväs yks kuppi koko ja jos teet päivittäin säännöllisesti i ni tehoo nopeemmin :))
Ilmoita
Raskaudu niin tissit paisuvat maitoistuessaan tai sitten voit panna jotain täytettä tissiliiveihin, mm. kiviä tai jääpaloja; t: terkkaritäti
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

miten vois kasvattaa RINTOJA

Niin eli miten vois kasvattaa rintoja auttaako joku vitamiini vai lihotus vai pitäskö syödä jotai lääkkeitä vai eikö muu kuin odottaminen, toivominen ja vituttaminen rintojen kaa auta!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta