Tiatoa spiritismistä.

...

Elikkä nyt kerron spiritismistä eli sen historiasta jne.
Spiritismi kuuluu muinaiseen uskontoon jossa uskotaan metsän-henkiin ja mitä niitä ikinä on. Jokaisen kuka uskoo tähän uskontoon joutuu pelaamaan spiritismiä. Hengeltä pitää kysyä: "henki minä olen?" Ja jos henki vastaa kyllä niin kuulet seuraavassa unessasi mikä henki olet ja jos olet esim. Metsän henki niin voit ehkä osata jokaisessa unessasi muutua eläimeksi joka kerrotaan. Spiritismissä voidaan puhua hyville hengille tai pahoille. Voit myös olla demoni tai piru eli 666. Kun kysyt "henki minä olen?" Ja vastausta ei tule niin näät kohta jossain numerot 666 joka kertoo että olet piru. Seuraavaksi sääntöihin:
Kun pelaat spiritismiä niin ei saa kiroilla tai sanoa saatanan nimeä, tilassa ei saa olla lasia eikä peilejä. Peli lopetetaan vasta kun henki antaa luvan.
Varoitus niile jotka aikoo pelata! Spiritismi on tehny joistain ihmisistä hulluja ja pakottanut heidät tekemään itse murhia! Älä pelaa! Sitten uskontoon johon spiritismi liityy: samaan uskontoon kuuluu piäni woodoo, jos olet vanginut ihmisen hengen kanssa woodoo nukeksi kohteen tiätämättä ja haluat että woodoo nukke tuhotaan niin revi nukelta pää irti! Uskoon kuuluu myös amuletteihin uskominen. Vaaroja mitä spiritismistä tulee: kos käytät sormusta niin hävitä se mahdollisimman nopeasti koska se on kirottu! Eli jos laitat spiritismissä käytetty sormus sormeesi niin olet kirottu. Kaikki alkaa unista ja lopuu todelisiin tapahtumiin! Ja sormusta ei saa ikinä irti ellet polta kolme raamatun sivua 666 ja tuhoa spiritismi lautaa. Jos käytät lasia niin hajoita se koska henki jää siihen asumaan! Ellei se ole sinulle hyvä ystävä!
Huom. Huone jossa olaan pelattu spiritismiä alkaa kummitella ja vanhoissa taloussa koko talo alkaa kummitella! Jos haluat varmasti mennä pelaamaan spiritismiä niin kannataa pelata n.100v talossa jossa asunut on kuollut(enemmän henkiä!).

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tuli viellä mieleen sen uskonnon kimi: toksu lue väärin päin ;) en tiädä onko nimi oikea... Epäilen

• oravanpeppu

Spiritismissä ei saa kysellä saati mainita kuolemaa

• Shaman63

Jees, tuli menestyksekkäästi pelattua spiritismiä hyvässä seurassa 70-luvun lopussa ja innoissamme toisessa ympäristössä kokeilimme sitä (puuttui kaksi vanhusta porukasta) uudestaan, eipä toiminut. Vastaukset kysymyksiimme olivat osuvia mutta just sellaisia kuin porukassa voimme kuvitellakin. Kiinnostaisi kokeilla vielä nykyaikanakin uuden jengin kanssa ja analysoida hieman niitä vastauksia. Kyllä ihmismieli on mielenkiintoinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe