Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tiibetinmastiffi, sakemanni seropi sisaruksia etsitään

rähinä rakki

jos sinulla tai tutullasi on noin 3vuotias tiibetinmastiffi, sakemannin sekotus. kertokaa miltä koiranne näyttää? etsin koirani sisaruksia ja tahtoisin tietää muutenkin kuulumisia. omani näyttää melkein sakemannilta, mutta ylisuuret korvat, mutta suoraselkä ja valkonen rinta.

13

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna6

      Hei! Minulla on Virosta tuotu tiibetinmastiffi sakemanni-mix, uros, syntynyt 1.12.2009 eli viestisi kirjoittamisen aikoihin lähes 3v.

      • Rähinä rakki

        Mun koira on syntynyt 3.10. 2009


    • nala2

      Täällä on tiibetinmastiffi sakemanni mix narttu syntynyt 18.3.2010. Tuotu virosta :)

    • gateways

      mullakin tiibetinmastiffi/sakemanni uros, 3-4v, virosta kotoisin. Ostin 1-vuotiaana.
      Kuvia löytyy pari osoitteesta hittekattdagbok.blogg.se

    • Olkaa ylpeitä
      • Lopettakaa tuonti

        Luulisi suomessa riittävän koiria kaikkien tarpeisiin !! Ei kun pitää tuoda ulkomailta, siitä saa niin hyvän mielen kun on auttanut jotain ulkomailla kärsivää koiraa. Jokaisen tuodun koiran tilalle tulee kolme uutta, jotka odottavat pääsyä tänne !


    • gateways

      Mä ainakin ostin koirani eläinsuojeluyhdistyksen kautta kun sen "alkuperäinen" perhe ei voinu pitää sitä enää. Just 1v silloin jolla ongelmakäyttäytymistä..Nyt maailman paras koira!

      • gateways

        En edes tiennyt sen alkuperää ennenkuin se tuotiin mulle ja annettiin sen EU-passi..


      • Ei paljon auta
        gateways kirjoitti:

        En edes tiennyt sen alkuperää ennenkuin se tuotiin mulle ja annettiin sen EU-passi..

        Mikähän "gateways" oli syy koiran hankkimiseen eläinsuojeluyhdistyksen kautta ja ulkomailta? Miten ihmeessä voit ottaa koiran ilman että on mitään tietoa sen alkuperästä, luonteesta, terveydestä, käyttötarkoituksesta jne? Luuletko että yhden koiran pelastaminen muuttaa mitään? Ehkä saat itsellesi hyvän tunteen, kun olet sitä yhtä auttanut, mitään muutosta et kuitenkaan varsinaiseen ongelmaan ole saanut.


      • gateways
        Ei paljon auta kirjoitti:

        Mikähän "gateways" oli syy koiran hankkimiseen eläinsuojeluyhdistyksen kautta ja ulkomailta? Miten ihmeessä voit ottaa koiran ilman että on mitään tietoa sen alkuperästä, luonteesta, terveydestä, käyttötarkoituksesta jne? Luuletko että yhden koiran pelastaminen muuttaa mitään? Ehkä saat itsellesi hyvän tunteen, kun olet sitä yhtä auttanut, mitään muutosta et kuitenkaan varsinaiseen ongelmaan ole saanut.

        Siis ostin sen SUOMALAISEN eläinsuojeluyhdistyksen kautta, koira oli ollut SUOMESSA jo vuoden. En tiennyt että sillä oli käytösongelmia, se pimitettiin multa ihan täysin!! Enkä tiennyt että se on tuontikoira!! ANTEEKSI NYT HIRVEESTI, että löysin koiran kuvan netistä ja ihastuin!! Halusin vahtiviettisen koiran ja tiesin että nämä rodut ovat sellaisia. PISTE!


    • gateways

      Lukekaa nyt hyvät ihmiset ensin kunnolla mitä se toinen on kirjoittanut ettei tartte turhaan aloittaa syyllistämistä ja tappelua. Vai onko lukemisen ymmärtämisessä jotain häikkää täällä kun joka palstalla on näitä vikisijöitä?

      • Ei paljon auta

        Heittipäs nimimerkillä "gateways" sitten ratas melkoisen ympyrän. Itse kuuluttaa vielä että lukekaa kunnolla mitä toinen kirjoittaa. Minäpä olen lukenut, enkä yhdestäkään viestistäsi saa selville että ostit koiran suomalaisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta, eikä niistä saa selville, että koira oli ollut jo vuoden suomessa.

        Olet kuitenkin ostanut koiran, jolla et edes tiennyt olevan käytösongelmia, ne sinulta pimitettiin, mitä ihmettä?? Onpas siinä todellinen eläinSUOJELUyhdistys kun välittää koiria, joista ei edes kerro että on käytösongelmia. Luulisi myös yhdistyksen kertovan mistä koira alunperin on tullut. Mistähän yhdistyksestä on kyse?? Siinäpä muuten onkin se paras peruste ostaa koira: LÖYSIN KOIRAN KUVAN NETISTÄ JA IHASTUIN ;-) joopa joo.


    • gateways

      Jos vähän viittii ajatella niin ehkä ymmärtää siitä etten tiennyt että koira oli ulkomailta ennenkuin sain EU-passin käteeni, kuten kirjoitin?

      Sen kuva oli yhdistyksen sivuilla mutta myymisen hoiti sen silloinen omistaja. Käytösongelmat olivat sitä luokkaa ettei tullu selville ennenkuin jätin sen hetkeksi yksin kotiin. Eroahdistusta.

      Siis kuten sanoin että halusin vahtiviettisen koiran (ja olen muuten aina tykänny mastiffeista) niin tämä rotuyhdistelmä kuulosti hyvältä. Sitten kun näin sen niin ihastuin myös ulkonäköön. Eiköhän ne muutkin koiranostajat sitä ulkonäköäkin kattele, vai ostaisitko sinä koiran ilman kuvaa? Yleensä kun mennään ostamaan koiraa niin se pentu pitää siitä pentueesta valita ja siinä sillä ulkonäöllä on myös tekemistä valinnan kanssa. Mikä ihme se on että ihmisillä on tarve valittaa, syyllistää ja aloittaa tappelu ihan joka asiasta? En kommentoi täällä enää mitään, ihan tyhjäpäistä sakkia jotka oman alemmuuden-, tai olemattoman ylemmyydentunteensa takia kokevat tarpeelliseksi tällaisen lapsellisen käyttäytymisen. Heipparallaa te jotka "tiedätte" paremmin ja olette parempia ihmisiä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe