Yks nk

minä

Olin pitkässä vuorossa ja x:n kerran ajanut hälytystehtävään vain nähdäkseni, kuinka laitetaidottomat ihmiset kasasivat rahaa firman kassaan. Painoin raporttivihkoa oikeaan reiteeni saadakseni tarpeelliset kentät täyteen, kun auton sivuikkunaan koputettiin.
-Niin? virkoin ikkunaa avatessani
-Moi! Muistatsä mut, punatukkainen nuori nainen sanoi. Mietin mielessäni, että jos oltaisiin tuttuja niin varmaan ei nimi unohtuisi.
-En, näissä hommissa tuppaa jäämään naama mieleen vasta parin putkaanlennätyksen jälkeen.
-Mä oon Kiia. Nuorempi konstaapeli Kiia, oltiin autoliikkeen murtopaikalla jokunen aika sitten.
-Jaa, voipi olla, muistaakseni en sanonu sulle sanaakaan koko aikana.
-Mä tiedän, sä jäit joteki vaivaamaan mua. Yleensä miehet puhuu mun rinnoille ja rupee ihmeen likasiksi. No, mikäs noille rinnoille oli puhuessa, mietin itsekseni.
-Istu nyt vaikka tohon viereen, sanoin ja avasin hanttimiehen puoleisen oven.

Olin jo kerinnyt unohtaa koko autoliikkeen keikan, ei ollut paljon muistettavaa, veres kiinniotto eikä tarvinnut käydä moikkaamassa varkausmiehiä tämän tiimoilta.
-Mites mä oon sit jääny vaivaamaan sua?
-Yleensä miehet rupee suoraan kuolaamaan mun läsnäollessani. Ja useimmat vartijat on sellasia pikkupoikia. Sä jäit mun mieleen, ku sä näytit ensin ettet huomaa mua ollenkaan. Ja sit ku Antti ja mä lähdettiin sieltä ni sä katsoit mua silmiin ja sanoit moi. Sun katseessa oli jotain miks mä halusin tutustuu suhun lähemmin. Nyt sä sitte olitkin just täälläpäin, sopivasti. Katselin Kiian olemusta, mustia farkkuja ja tavallista yksiväristä t-paitaa. Hyvät muodothan sillä oli.
Olin miltei unohtaa raportinjätön kohteeseen, kun Kiia pyysi minut luokseen.

Olimme saman lähiön yhdessä kerrostalossa, kohtalaisen hyvässä järjestyksessä olevan yksinasuvan tyttöpuolisen nk:n kämpässä. Kiia istui sylissäni, itse olin kaksiosaisessa vormussa, pikeepaita ja reisitaskuhousut päällä. Vyön ja maiharit olin jättänyt eteiseen. Suukottelimme, suikkailimme pikaisen leikkisästi, Kiia miltei arasti. Työntäessäni kieleni hänen suuhunsa annoin käsieni kulkea vapaasti hänen nuorekkaalla vartalollaan. Varmasti Kiia pani kätensä käteeni ja siirryimme yksiön sängylle.

Kiialla oli samaan settiin näkönsä mukaan päätellen kuuluvat sporttirintsikat ja pikkuhousut. Laitoin hänet selinmakuulle. Kun otin pikkuhousut hänen jaloistaan, painaessani käteni Kiian pillulle, tunsin miten hän oli aivan märkä.
Ohjasin hänet mahalleen ja hän nosti perseensä ylös minua kohti. Työntyessäni häneen sisään hän ohjasi hieman oikealla kädellään kyrpääni, kunnes sain sen sisään hänen pilluunsa. Kiia voihki pannessani häntä, ei äänekkäimmästä päästä, mutta kiihottavaa kuitenkin. Kliimaksi tuli miltei yhtäaikaisesti. Yhdynnän jälkeen menin ensimmäisenä pesulle ja hattuhyllyllä olevassa vyössäni käsiradion keltainen selektiivikutsun vilkkuvalo pudotti minut miltei samantien takaisin maanpinnalle. Käytyään pesulla Kiia seisoi vieressäni kimonossaan, kun vedin maihareiden nauhoja kiinni. Halasimme ja suutelimme, kunnes minun piti miltei harppoa hissille tehtävän odottaessa. Kiiassa olin tavannut määrätietoisen ja seksuaalisesti halukkaan naisen. En mitään heikompaa astiaa.
Hän tuntui minusta heti partnerilta, joltain jonka kanssa olin luontevasti samalla aaltopituudella. Olikohan niin ollut jo ensimmäisestä kohtaamisesta asti?

0

4276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        67
        6729
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        28
        4360
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        272
        2783
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        2090
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        31
        1643
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        97
        1437
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        55
        1141
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        304
        1127
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1114
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        39
        1081
      Aihe