PhotoFilte & kuvan tallennus

promuokkaaja

Moikka!

Tyhmä kysymys, MUTTA
kun muokkaan kuvaa PhotoFiltressä ja siihen tulee monta kerrosta, layersiä, ja kun yritän tallentaa niin se onnistuu vaan "compression"-muotoon, eli siitä tule PFI-tiedosto.

Ton voi kuitenkin avata vaan PhotoFiltrellä niin miten saan muokkaamani kuvan tallennettua JPEG-kuvaksi?

kiitos!

10

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgsgjk

Ellei valikosta löydy .jpg-muotoa, niin sitten pitää kerrokset ensin yhdistää.
      Jpg ei ymmärrä kerroksia, eikä niitä voi jpg:stä enää palauttaa.

En ole käyttänyt Filtreä miesmuistiin, mutta kyllä se sieltä löytyy.

• Tietämätön

Sama ongelma mutten löydä muuntajaa?

• aghfjoökaök<ah

hei sama täällä!!!

• kkkkkkkkkkkkk

kyllä, sammaa olen miettinyt minäkin

• Biong D

En tunne ohjelmaa, mutta pari arvausta. Ennen tallennusta:
      – valitse muokkaa tms. valikosta liitä (määräten)
      – valitse muokkaa tms. valikosta yhdistä

• Weekkuli

Jos jollain on ongelmia vielä tallenuksessa oikeeseen muotoon. Niin ensiksi menet File osioon vasemmasta yläkulmasta ja valitset "Save as". Ruudulle tulee laatikko, etsi sieltä paikka mihin haluat tallentaa kuvan. Jos haluaa kuvan esim. JPG muotoon, niin ihan alhaalla lukee "Tallennus muoto". Siitä pystyt valitseen esim. JPG. Sitten vaan painat tallenna ja tadaa. Pitäisi toimia. :)

• fjhhefgg

Onkohan Photofiltreenkin iskenyt export tyhmyys.
      Siis jos valitsee Save As ei mitään vaihto-ehtoja anneta, vaan kuva menee ohjelman omaan oletusmuotoon.
      Silloin pitää valita Export "Vie", jolloin voi valita tallennusmuodon.

Sama ongelma on tullut Gimpiinkin ja Export on avainsana.
      Samoin Aftershotin uusi versio ei enää talleta, mutta se vie (Export) ja Lightroomissa lienee aina ollut pakko viedä.

• Weekkuli

Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmaa. Saan tallennettua kuvan niin, kun pitääkin painamalla Save As. :)

• kgjjwhGJHF
        Weekkuli kirjoitti:

Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmaa. Saan tallennettua kuvan niin, kun pitääkin painamalla Save As. :)

Niin, mutta voitko valita talletusmuodon? Useimmissa ohjelmissa ei voi, muutoin kuin exportoimalla. Itse asiassa sama, kuin talleta, mutta antaa valita enemmän vaihtoehtoja.

• Weekkuli
        kgjjwhGJHF kirjoitti:

Niin, mutta voitko valita talletusmuodon? Useimmissa ohjelmissa ei voi, muutoin kuin exportoimalla. Itse asiassa sama, kuin talleta, mutta antaa valita enemmän vaihtoehtoja.

Juu, pystyn valitsemaan tallennusmuodon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6992
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6313
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2502
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      59
      2183
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1502
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe