PhotoFilte & kuvan tallennus

promuokkaaja

Moikka!

Tyhmä kysymys, MUTTA
kun muokkaan kuvaa PhotoFiltressä ja siihen tulee monta kerrosta, layersiä, ja kun yritän tallentaa niin se onnistuu vaan "compression"-muotoon, eli siitä tule PFI-tiedosto.

Ton voi kuitenkin avata vaan PhotoFiltrellä niin miten saan muokkaamani kuvan tallennettua JPEG-kuvaksi?

kiitos!

10

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgsgjk

Ellei valikosta löydy .jpg-muotoa, niin sitten pitää kerrokset ensin yhdistää.
      Jpg ei ymmärrä kerroksia, eikä niitä voi jpg:stä enää palauttaa.

En ole käyttänyt Filtreä miesmuistiin, mutta kyllä se sieltä löytyy.

• Tietämätön

Sama ongelma mutten löydä muuntajaa?

• aghfjoökaök<ah

hei sama täällä!!!

• kkkkkkkkkkkkk

kyllä, sammaa olen miettinyt minäkin

• Biong D

En tunne ohjelmaa, mutta pari arvausta. Ennen tallennusta:
      – valitse muokkaa tms. valikosta liitä (määräten)
      – valitse muokkaa tms. valikosta yhdistä

• Weekkuli

Jos jollain on ongelmia vielä tallenuksessa oikeeseen muotoon. Niin ensiksi menet File osioon vasemmasta yläkulmasta ja valitset "Save as". Ruudulle tulee laatikko, etsi sieltä paikka mihin haluat tallentaa kuvan. Jos haluaa kuvan esim. JPG muotoon, niin ihan alhaalla lukee "Tallennus muoto". Siitä pystyt valitseen esim. JPG. Sitten vaan painat tallenna ja tadaa. Pitäisi toimia. :)

• fjhhefgg

Onkohan Photofiltreenkin iskenyt export tyhmyys.
      Siis jos valitsee Save As ei mitään vaihto-ehtoja anneta, vaan kuva menee ohjelman omaan oletusmuotoon.
      Silloin pitää valita Export "Vie", jolloin voi valita tallennusmuodon.

Sama ongelma on tullut Gimpiinkin ja Export on avainsana.
      Samoin Aftershotin uusi versio ei enää talleta, mutta se vie (Export) ja Lightroomissa lienee aina ollut pakko viedä.

• Weekkuli

Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmaa. Saan tallennettua kuvan niin, kun pitääkin painamalla Save As. :)

• kgjjwhGJHF
        Weekkuli kirjoitti:

Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmaa. Saan tallennettua kuvan niin, kun pitääkin painamalla Save As. :)

Niin, mutta voitko valita talletusmuodon? Useimmissa ohjelmissa ei voi, muutoin kuin exportoimalla. Itse asiassa sama, kuin talleta, mutta antaa valita enemmän vaihtoehtoja.

• Weekkuli
        kgjjwhGJHF kirjoitti:

Niin, mutta voitko valita talletusmuodon? Useimmissa ohjelmissa ei voi, muutoin kuin exportoimalla. Itse asiassa sama, kuin talleta, mutta antaa valita enemmän vaihtoehtoja.

Juu, pystyn valitsemaan tallennusmuodon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2049
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1533
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1376
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1176
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1101
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      922
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      881
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      813
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      779
    Aihe