Onko Tampereella suositusten arvoisia välittäjiä? Tarve olisi löytää 3 sijoitusasunnolle uusi omistaja vielä tämän vuoden puolella. Ketä suosittelette käyttämään?
Tampereen huippuvälittäjät?
9
3623
Vastaukset
- öh höh täh
On niitä, mutta kuka alkaa täällä palstoilla niistä huutelemaan.
- Välittäjä
Tässä muutama Huippu
Pirkko Korpilauri
Eero Konttila
Mikael Riippa
Merita Laitinen
Jorma Ermes
Sami Nyman
Anne Kytömäki
Misa RoitoEli heitä ei ainakaan kannata valita välittäjäkseen.
Soittele ja pyydä arviokäynnille, siitä se lähtee.- MC3
Korpilauri ja Ermes... vai että huippuvälittäjiä! En todellakaan suosittele...
- Anonyymi
Roi(s)to ei ainakaan.
- älä maksa turhasta
Myy suoraan itse, jos kohteet on hyviä, toiset sijoittajat ostavat ne sinulta, ne ei kauaa markkinoilla ole. Itsekin voisin ostaa. On sitten vaativampi juttu välittäjällekin, jos kohteiden sijainti on huono ja isot taloyhtiön remontit tulossa.
- 13+5
Minä ottaisin Topi Salmen.
- Anonyymi
Superikävä kokemus Sami Nymanista. En suosittele.
- Anonyymi
Varo Nymania, myy paskan priimana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52178Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101128Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811123Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783