Yritys

Ruuneperi

Kirjoitan apuohjelmalla muutaman sanan ja yritän siirtää sen tänne. Onnistui!

Kirjoitatteko muutkin näin?

12

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silloin tällöin.
      Oikeastaan käytän Worksin kirjoitusohjelmaa, koska se huomauttaa tällaisen sanasokean kirjoitusvirheet ja ne voi sitten helposti korjata, ettei jää mitään ihan hassua näkyviin.
      Tosin melkein yhtä hyvä on Googlen työkalupakin Tarkista ohjelma.
      Paras taitaa olla kuitenkin Offisen tekstin käsittely, se kun huomauttaa jo suomenkielen kielioppivirheistäkin, mutta ei kai se täällä ole niin nokonuukaa.

• Katleija

Se on makuasia kirjoittaako ensin tekstinkäsittelyohjelmassa tai vain suoraan tähän, mutta jos pitkiä juttuja kirjoittelisin tekstinkäsittelyä käyttäisin, siinä kun on se korjaustoiminto. Palstallekin kaipaisin esikatselumahdollisuuden.
      Jos on innokas kirjoittelija tekstink.ohjelmalla juttua voi vaikka osissa rakennella ja pistää palstalle vaikka seuraavana päivänä.

Ja ajatelkaa alotteiden tekijät, kun inspiraatio iskee juttuja voi värkätä ihan varastoon. Sehän on ratonalisointia vaan.

• Oi ei,'ex tempore'

ja virheitä vilisee. - Ei ole aikaa. Eläkeläisellä on kiireitä.
        Lapsenlapset odottavat nytkin.

• Jopelkueiviittiny

Jos Sinulla on Googlen tyuökalupakki käytössä, niin sieltä löytyy kirjoitettujen sanojen oikoluku. = Tarkista.

• naisesta mummeliksi

Minä ainakin olen huomannut, että kannattaisi lukea tekstinsä ennen lähettämistä, niin ei tulisi virheitä. Mutta joskus se unohtuu. Ja sitten on virheitä:))

• Entäs kun teksti häipyy keswken kirjoittelun?

• Jopekueiviittiny
        Ruuneperi kirjoitti:

Entäs kun teksti häipyy keswken kirjoittelun?

Et suinkaan vaan nukahda välillä. Mulle käy joskus niin.

• taidat jukstata

että saat naiset liikkeelle.

• joutavoinen

Yritän kirjoittaa tähän jotakin. Kyllästyin lukemaan ja kyllästyin tv.n eduskuntaan. Pilviä on ollut mielen kiintoisen näköisiä koko päivän, varsinkin aamulla olivat värikkäitä.
      Lukea ei viitsi kun kaikki on niin turhanaikaista. Herätys oli aikoinaan myös yleensä turhanaikaista. Suomenkielessä on sellaisia kaksoismerkityksiä. Kirjoittaminen ei tunnu niin turhanaikaiselta. Itse en siirrä tätä mihinkään olkoon puolestani tässä.

• muistiinmuistiin

Itse kirjoitan suoraan tänne, mutta laitan muistiin aina välillä, koska pakkaa joskus teksti poistumaan taivaan tuuliin, hukkaan.

• Ne jotka ovat Kirjautuneet ,voi minun mielestäni lukea profiilista kaikki omat ja ne vieraat jotka haluat säästä (jonkun toisenkin kirkoituksia ) jos olet hänen kanssaan kaveri. . Sieltä usein käyn katsomassa mitä minun Mielikirjoittajat ovat saaneet aikaan tänne. Ja ne säilyy ,jos ei poista-

• Minä luen palstan juttuja, ja jos jokin asia on mieluinen, vastaan suoraan napsauttamalla "Vastaa".
      Siksihän minä olen aina pelkällä ek:lla.
      Keskustelupalstat ovat kuin postikortteja. Lyhyesti ja äkkiä.

Yritän tiivistää jaarittelujani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe