olen jumis laivassa.laiva räjäytetty ja helikopteri tulee..miten siitä selviää?olen jumis jo toista viikkoo..
far cry
6
1573
Vastaukset
- Masa Mainio
Moi!
Jostain olen lukenut että joku on sieltä isosta laivasta käsin ampunut helikopteria mutta tämänkin tehtävän voi suorittaa monella eri tavalla.
Minä tein näin:
Minä latasin ekana sieltä laivan hytistä kaikki mahdolliset ammukset ym. tarvikkeet.
Sitten viritin pommin paikoilleen ja hyppäsin laivan perästä ja sukelisin/uin sinne pikkuiselle luodolle jossa oli se veneen hylky ja joku puu.
Sieltä sitten veneen takaa ammuskelin helikopteria raketin-heittimellä (Rocket Launcher) ja viimeinkin se helikopteri poistui savuten paikalta.
Kyllä se kohta piti muutaman kerran uudestaan aloittaa mutta kyllä se sitten viimeinkin onnistui.- Juuzo
Kun kaikki panokset on otettu, kannattaa rynnätä kannelle ja ampua helikopterin asemies jolloi kopteripoistuu.. sitten vaan ammutaan viholliset ja hypätään veneeseen.
- hunter
on jo hieman aikaa kun ton pelasin mut ite tein näin jos oikein muistan. Otin kaikki tarvittavat ammukset ym. sieltä paatista ja sitten menin alas(hyppäämällä veteen?). Menin toiseen päähän ja sieltä ammuin sniperilla pelastuveneen ketjut poikki ja paatti tippui alas, uin siihen, ja nopeesti karkuun.
- Masa Mainio
Sitä pelastusvenetta ei kyllä ole tuossa kentässä. Muistan kyllä kun pelastusvenettä käytin jossain muussa kentässä.
- Joppe
Masa Mainio kirjoitti:
Sitä pelastusvenetta ei kyllä ole tuossa kentässä. Muistan kyllä kun pelastusvenettä käytin jossain muussa kentässä.
Pelastusvene eli lähinnä tässä tapauksessa kumivene oli siellä lentotukikaluksella aivan ensimmäisissä kentissä.
Mutta itse hoidin homman silleen että otin tietty paukut ja sen rakettihärvelin sieltä laivan ohjaamosta. Sen jälkeen viritin pommin ja juoksin keulaan. Pommi kun posahtaa niin siinä ei itse vahingoitu kuten vedessä jos sinne hyppää.
Siinä sitten kun heko tuli niin pyörin ympäri jotain nosturia tai vastaavaa ja lauoin raketteja minkä ehdin. Siinäkin joutuu pientä ennakkoa ottamaan.
Kun heko sai tarpeeksi osumia niin lensi sitten savuten pois.
- Lalli
juu mulla ei onnannu toi tavallinen taktiikka..eli laivasta raketinheittimellä..hermot meni ku ei vaa päässy eteenpäi..alotin pari checkpointtii taaksepäin ja ajoin jeepin siihen rantakaistaleelle lähelle laivaa..(just ja just pääsin jyrkänteeltä alas..) sit ku olin posauttanu laivan ni uin niiden vedestä kohoavien pikkukukkuloiden suojassa rantaan jeepin luo ja räiskin kopterin konekivääreil mäsäks..monimutkasta mutta toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768