Apua kaipaa nuori nainen. Onko tietoa, miten asentaa tervapaperi eli bitumipaperi mökin vintin kattoon? Katossa on vain tiilit ja sen alla pärettä sekä puukoolaus.
Miten kiinnittää tervapaperi/bitumipaperi vintille?
5
2546
Vastaukset
- Naks naks
Nitojalla?
- Timpermanni55
mä voisinkin tulla sua heti auttaan kunoot satakunnan neito;)
No asiaan, onko tullu koolauksesta nauloja läpi, eikä paperia siksi ole helppo suoraan kiinnittää?
Tuolien välit voisi myös koolata laudalla toiseen suuntaan, ja vaikka ruuvikiinnitys, niin et turhaan kolistele vanhaa tiilikattoa. Laudat vaikka 40.50cm jaolla, ja niihin tervapaperi naittajalla kiinni.. - 1112211
siis kattotuolin alapintaan roikkumaan,,,ajat kovalevystö 5cm leveitä soiroja ja naulaat ne kattotuoliin ,,,kunhan olet saanu ensin naittajalla pikipaperin roikkumaan,,,,olisko pikipaperin sijasta tuulensuojalevy kuitenkin parempi
Kiitti kommenteista! :)
Mökki on vanha. Siksi ajattelin etten laita tuulensuojalevyä vaan vanhan ajan malliin.
Laitanko kiinni pitkittäis- vaiko vaakasuunnassa? Kumpi on parempi?- 1112211
mä laittasin aina kattotuolin väillin niin ei jäisi saumoja tyhjänpäälle,,,joskin hukkaprosentti saattaa olla paljon suurempi näin kun tuskin ylettää peittämään kahta väliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514