verkkarit rulez

verkkarit

verkkarit parhaat housut eikö?

14

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinq

mukavimmat jalassa, kun ei kiristä mistään.

• diiva

..se kylläkin riippuu verkkareista.. ei mitään nappi-keishejä ;]

• joku vaan(m89)

Verkkarit on ihan hirveitä, rumia, mauttomia, landepaakkujen univormu samoin kuin tuulipuvut!!!!
      Ne ei ees kiristä mistään* ja eikä ees perse näytä hyvältä verskoissa!!!!

*Usein sanotaan, että pitää käyttää sellasii vaatteit, jotka kokee omakseen ja tuntuu hyvältä.
      Mun mielest tiukat ja kiristävät vaatteet tuntuu hyvältä!!Oonko ihan pimee???!!!

• eräs poika

No, olen sitä mieltä että pitää pukeutua tarpeen mukaan eri tavalla. En voisi pitää mitenkään verkkareita koulussa, mutta vapaa-aika onkin sitten asia erikseen! En esim. pidä farkkuja mökillä, eihän siinäkään ole mitään järkeä.

• joku vaan
        eräs poika kirjoitti:

No, olen sitä mieltä että pitää pukeutua tarpeen mukaan eri tavalla. En voisi pitää mitenkään verkkareita koulussa, mutta vapaa-aika onkin sitten asia erikseen! En esim. pidä farkkuja mökillä, eihän siinäkään ole mitään järkeä.

...miten nii ei oo järkee pitää farkkuja mökillä???

• joku vaan

Mikä on verkkarit in english???

• verkkarit aina

Kyllä verkkarit on parhaat, varsinkin adidakset käytän niitä aina paitsi juhlissa. Vihaan farkkuja enkä käytä niitä koskaan.

• tämä on mielipiteeni

Verkkareiden pitäminen vielä teini-iässä antaa lapsellisen kuvan. Lapset yleensä puetaan verkkareihin, koska ne on mukavimmat leikeissä ym. eikä tarvitse taistella nappien ja vetoketjujen kanssa.

Jos siis näen jonkun teinin/aikuisen kaupungilla tai muuten julkisella paikalla verkkareissa, niin ajattelen että hän ei ole vielä kasvanut ulos tuosta vaiheesta ja on kakaramainen.

Sori, mutta näin ajattelen.

• shebaleba2222222222

huvittavan näköistä jos joku kävelee verkkareissa kaupungilla

• jep jep
        shebaleba2222222222 kirjoitti:

huvittavan näköistä jos joku kävelee verkkareissa kaupungilla

Huvittaa se farkkujen käyttökin kaupungilla, katon aina että taas on ihmiset vetäny kaivostyöläisen/maanviljelijän työvaatteet (farkut) päälle lähtiessään kotoa.

• ----

Itse pitäisin mieluummin kollareita kuin verkkareita. Kollarit ovat paljon siistimmät ja asiallisemmat esim. julkisella paikalla kuin verkkarit.

• abcdaa

AAAAARGH vihaan verkkareita, ne on rumia, ällöjä, haisee pahalle ja hyhyhyhyhyi muuteni. kollarit on NIIIIIIIIIIN paljo paremmat ku verkkarit. IHMISET, ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ VERKKAREITA !

• Anonyymi

Niin älkää! Vihaan verkkareita ja ne on ihan ***** ******

• Anonyymi

Eikä ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9351
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      35
      3918
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2544
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      126
      2509
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      101
      2497
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1967
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1645
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1447
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1277
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178