Sanokaapas omia mielipiteitä Sony experia P:n omistajat millainen puhelin on ollut käytössä. Akun kesto? vikoja? ym.. mulla edessä vaikea valinta puhelimen valinnassa. Vaihtoehtoina olisi edellä mainitun lisäksi sony arc s, sony RAY ja sony Go.
Ennemmin itsellä ei ole ollut kokemusta sonyn käytöstä. Joten kertokaa mikä olisi noista vaihtoehdoista se paras mahdollinen. :)
Sony experia P?
tiedostamaton1
1
174
Vastaukset
- xperia p
itse ottaisin p:n koska(go vs p)
-parempi kamera
-parempi näyttö(isompi ja tarkempi)
-enemmän rammia(512 vs 1024mb)
-Hdmi
-isompi akku
-enemmä sisäistä muistia(16 vs 8gb toisaalta go:ssa mikrosd)
-nfc
go:ssa olis taas
-uudempi bluetooth(3.0 vs 2.1)
-hieman ohuempi(9,8 vs 10,5mm)
-muistikortinpaikka
tuosta voi verrata
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/ViewProductCompare-Show?products=LT22IBLACK@store-gigantti|ST27IWHITE@store-gigantti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776