Aimolle ääni !

Remes sais ääneni jos asuisin Kärsämäellä.

20

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§§

      Saa ääneni ja asun Kärsämäellä.

      • ei sekundaa

        Mitä jos se ääni auttaakin jotaki kommunistiä?


      • Välikylänen
        ei sekundaa kirjoitti:

        Mitä jos se ääni auttaakin jotaki kommunistiä?

        Pentti pesosta jos äänestää, niin menee oikeaan osoitteeseen.


    • ONNEA

      asun k-mäellä eikä remes saa ääntäni. se meni jo pesoselle.

    • mummeli

      Siis kaksiko ehdokasta koko kunnasta saa vain ääniä? Ei oo sitten kovin äänekästä se porukka valtuustossa kun vain kaksi ehdokasta saa ääniä.. Mitenkähän niiden muiden ehdokkaiden käy.? Kun ehdokaslistojen mukaan siellä on muitakin ehdolla?

    • Välikylänen

      Tuntisit silloin Remeksen ja tuskin äänestäisit. Luulen,ettei oma akkakaan sitä äänestä. Puolue kyllä välttää.

      • Martti 3

        Jäikös välikyläseltä työpalkat maksamatta työmiehelleen, jotka Remes hoiti maksuun, siitäkö viha?


    • 308 win

      Mikä teitä pelotaa Aimossa? ettei sitä voi äänestää.

      • Mataranmies

        Onhan siellä tolokumpiaki ehdokkaita. Kuten esimerkiksi tämä Ranta-Eskola Rauno.


      • Jussi R

        vanha kääkkä ja ihan horopää :D


    • Nuaapur

      Niitä pelottaa tieto ja taito.
      Aimo kun uskaltaa ja taitaa.

    • §§§§§..

      Sehän meitä kepulaisia pelottaa, kun Aimo tuo kuppikuntien ja sisäpiirin suunnitelmat sekä väärin tehdyt päätökset läpinäkyvästi julki.

      Eihän tuomoinen valtuutettu sovi kehittämään Kärsämäkeä ja yhteisiä asioita.

    • SDP 145

      Kaikki perussuomalaisille ehdokkaille annetut äänet edistävät avoimuuden ja rehellisyyden palaamista kunnalliseen päätöksen tekoon ja henkilöstöpolitiikkaan.

    • 308 win

      eikö nikillä §§§§§.
      kepukoilla itse tunto siedä sitä että perussuomalaiset tuovat kepukoiden aihettamat epäselvyydet päivän valoon ja sitä kautta saada rehellinen toiminta kunnallisella tasolla myös Kärsämäelle, ei ihme jos Kärsämäen kunta on konkurssi kypsä ja pitää valtuustossa kierolla ja hukata asiakirjoja niinkuin täällä väitetään.
      Kärsämäki nousee jaloileen kun perussuomalaiset pääsevät ajamaan kunnan asioita, menee siinä aikaa on sen toiminta sen verran retuperällä moisten toilailujen takia

    • se oik kys

      voi hyvät hyssykät täällähän on kovaa keskustelua perussuomalaisen Remeksen äänestyksestä valtuustoon, hyvä Aimo olet juuri se henkilö joka pitäis olla joka ikisessä kunnassa ja kaupungissa, eihän sitä parmpaa kunnan ja kaupungin puollesta puhujaa tekiää olekaan joka ottaa ja selvitää ja uskaltaa tuoda julki kaikki epäselvyydet ja kieroudet mitä kunnissa tehdään päätettäessä kunnan asioista, se on sitä ennalta ehkäisemistä kunnan päättäjiä kohtaan että päätökset tehdään rehellisesti ja parhaalla mahdollisella tavalla kunnan hyvinvoinnin hyväksi ei kunnat muuten selviä kieroilemalla ennen pitkää kunta joutuu maksamaan monin verroin takasin.

    • Nenä kasvo narratesa

      Oliko Aimon isä pinokkio ?

    • Onnittelut Aimolle !!!!!

      • sekundaa on

        Pääsikö yhtään persujen kanalokeppi vasemistolaisia valtuustoon?


    • kappas kumma

      AIMO ITSE PÄÄSI.. JA KUN TUO YLLÄ OLEVA PUHUU KAINALOKEPEISTÄ NIIN TIETÄÄKÖ SE KETÄ MUITA EHDOKKAITA AO. LISTALLA OLI.. MM. MINÄ OLIN SIELLÄ.. JA JOKA MINUT TUNNISTAA.. NIIN KYSYNPÄ VAIN MIKSI ET ÄÄNESTÄNYT MINUA VAIKKA NIIN PALJON KÄRSÄMÄEN ETEEN OLEN TEHNYT VIIMEISTEN VUOSIEN AIKANA ASIOITA.. MM. UUSI TERVEYSKESKUS ON NIIDEN PÄÄTÖSTEN JOUKOSSA JA TUO VUODEOSASTO.. ILMAN MINUA NIITÄKÄÄN EI OLIS.. EI KESKUSTA NIITÄ SINNE OLIS SAANUT YKSINÄÄN.. ETTÄ TIEDOKSI VAIN TUOLLE YLLÄ OLEVALLE KIRJOITTAJALLE.. JOKA MEITÄ HAUKKUI..

    • muuvikumi

      Koliseva kainalokeppi vasuri kappas kumma kun kiihyt ja itket ääniä täällä.
      Me ei sinua ainakkaa äänestetä itkupilli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe