Aimolle ääni !

Remes sais ääneni jos asuisin Kärsämäellä.

20

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§§

      Saa ääneni ja asun Kärsämäellä.

      • ei sekundaa

        Mitä jos se ääni auttaakin jotaki kommunistiä?


      • Välikylänen
        ei sekundaa kirjoitti:

        Mitä jos se ääni auttaakin jotaki kommunistiä?

        Pentti pesosta jos äänestää, niin menee oikeaan osoitteeseen.


    • ONNEA

      asun k-mäellä eikä remes saa ääntäni. se meni jo pesoselle.

    • mummeli

      Siis kaksiko ehdokasta koko kunnasta saa vain ääniä? Ei oo sitten kovin äänekästä se porukka valtuustossa kun vain kaksi ehdokasta saa ääniä.. Mitenkähän niiden muiden ehdokkaiden käy.? Kun ehdokaslistojen mukaan siellä on muitakin ehdolla?

    • Välikylänen

      Tuntisit silloin Remeksen ja tuskin äänestäisit. Luulen,ettei oma akkakaan sitä äänestä. Puolue kyllä välttää.

      • Martti 3

        Jäikös välikyläseltä työpalkat maksamatta työmiehelleen, jotka Remes hoiti maksuun, siitäkö viha?


    • 308 win

      Mikä teitä pelotaa Aimossa? ettei sitä voi äänestää.

      • Mataranmies

        Onhan siellä tolokumpiaki ehdokkaita. Kuten esimerkiksi tämä Ranta-Eskola Rauno.


      • Jussi R

        vanha kääkkä ja ihan horopää :D


    • Nuaapur

      Niitä pelottaa tieto ja taito.
      Aimo kun uskaltaa ja taitaa.

    • §§§§§..

      Sehän meitä kepulaisia pelottaa, kun Aimo tuo kuppikuntien ja sisäpiirin suunnitelmat sekä väärin tehdyt päätökset läpinäkyvästi julki.

      Eihän tuomoinen valtuutettu sovi kehittämään Kärsämäkeä ja yhteisiä asioita.

    • SDP 145

      Kaikki perussuomalaisille ehdokkaille annetut äänet edistävät avoimuuden ja rehellisyyden palaamista kunnalliseen päätöksen tekoon ja henkilöstöpolitiikkaan.

    • 308 win

      eikö nikillä §§§§§.
      kepukoilla itse tunto siedä sitä että perussuomalaiset tuovat kepukoiden aihettamat epäselvyydet päivän valoon ja sitä kautta saada rehellinen toiminta kunnallisella tasolla myös Kärsämäelle, ei ihme jos Kärsämäen kunta on konkurssi kypsä ja pitää valtuustossa kierolla ja hukata asiakirjoja niinkuin täällä väitetään.
      Kärsämäki nousee jaloileen kun perussuomalaiset pääsevät ajamaan kunnan asioita, menee siinä aikaa on sen toiminta sen verran retuperällä moisten toilailujen takia

    • se oik kys

      voi hyvät hyssykät täällähän on kovaa keskustelua perussuomalaisen Remeksen äänestyksestä valtuustoon, hyvä Aimo olet juuri se henkilö joka pitäis olla joka ikisessä kunnassa ja kaupungissa, eihän sitä parmpaa kunnan ja kaupungin puollesta puhujaa tekiää olekaan joka ottaa ja selvitää ja uskaltaa tuoda julki kaikki epäselvyydet ja kieroudet mitä kunnissa tehdään päätettäessä kunnan asioista, se on sitä ennalta ehkäisemistä kunnan päättäjiä kohtaan että päätökset tehdään rehellisesti ja parhaalla mahdollisella tavalla kunnan hyvinvoinnin hyväksi ei kunnat muuten selviä kieroilemalla ennen pitkää kunta joutuu maksamaan monin verroin takasin.

    • Nenä kasvo narratesa

      Oliko Aimon isä pinokkio ?

    • arto.lohvansuu

      Onnittelut Aimolle !!!!!

      • sekundaa on

        Pääsikö yhtään persujen kanalokeppi vasemistolaisia valtuustoon?


    • kappas kumma

      AIMO ITSE PÄÄSI.. JA KUN TUO YLLÄ OLEVA PUHUU KAINALOKEPEISTÄ NIIN TIETÄÄKÖ SE KETÄ MUITA EHDOKKAITA AO. LISTALLA OLI.. MM. MINÄ OLIN SIELLÄ.. JA JOKA MINUT TUNNISTAA.. NIIN KYSYNPÄ VAIN MIKSI ET ÄÄNESTÄNYT MINUA VAIKKA NIIN PALJON KÄRSÄMÄEN ETEEN OLEN TEHNYT VIIMEISTEN VUOSIEN AIKANA ASIOITA.. MM. UUSI TERVEYSKESKUS ON NIIDEN PÄÄTÖSTEN JOUKOSSA JA TUO VUODEOSASTO.. ILMAN MINUA NIITÄKÄÄN EI OLIS.. EI KESKUSTA NIITÄ SINNE OLIS SAANUT YKSINÄÄN.. ETTÄ TIEDOKSI VAIN TUOLLE YLLÄ OLEVALLE KIRJOITTAJALLE.. JOKA MEITÄ HAUKKUI..

    • muuvikumi

      Koliseva kainalokeppi vasuri kappas kumma kun kiihyt ja itket ääniä täällä.
      Me ei sinua ainakkaa äänestetä itkupilli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe