Prepaid venäjältä?

Saako tai onko venäjällä myynnissä prepaid liittymiä.
Olisivat käytännöllisempiä kun kalliit suomen roaming hinnat.

16

1719

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+8

Eihän Venäjällä olekaan kun prepaid liittymiä. Puheaikaa voi ladata ihan huoltoasemilla olevilla automaateilla.

Laita joku toveri ostamaan liittymä - turistille ei ainakaan aikaisemmin liittymää myyty.

• Tavallaan ovat prepaideja mutta ei nimettömiä kuten suomessa. Tarkennan sen verran , että nimettömää liittymää tarkoitin.

• robertina

Kyllä olen muutaman kerran ostanut Megafone-liittymän, passi ja rahaa tiskiin vaan, niin homma onnistuu. Arvioisin, että n 300 ruplalla jo jonkinlaisen aikamäärän, ehkä n 40 minuuttia saisi ostettua.
      Mutta ne mystiikkalaatikot joita on nykyään monessa paikassa, ja näyttävät pelikoneilta, ovat siis jonkinlaisia latauslaitteita? En ole koskaan osannut niitä käyttää.

• Kävelet puhelin kauppaan sisään ja pyydät liittymän. Kuten yllä sanottiin että passi, ja mielellään viisumisivu auki koska siinä nimi molemmilla kirjasimilla ja rahat tietenkin. Beeline lienee edullisin mutta toimii huonommin laita-alueilla. Siitä syystä vaihdoin itse Megafon;in . Toimii "lähi-alueiden" maastossakin. Vähän kalliimpi mutta jos puhuu noin 10-20 minuuttia puhelimessa kuukaudessa Venäjällä kuten minä tuskin kaataa taloutta.

• 6+9

Jep ne "mystiikkalaatikot" ovat juurikin sim kortille rahan latausta varten. Niitä löytyy lähes jokaiselta huoltoasemalta ja isompien kauppojen aulatiloista. Sinänsä näppärä systeemi maassa jossa ei posti kunnolla kulje. Täällähän on totuttu laskujen makseluihin käytön perusteella eikä ennakkoon.

Mennävuosina sai huoltoasemilta ostaa latauskortin josta salasanan raaputtamalla sen pääsi lähettämään tekstiviestillä operaattorille ja sitten sai lisää puheaikaa. Kait niitä kortteja on vieläki jossain myynnissä mutta automaateilla on itse tullut hoidettua lataukset.

• reissuska

Voisihan sitä ladata puheaikaa automaatilla, mutta mitenkä sen kanssa operoidaan? Pitäisikö olla tili venäläisessä pankissa (ja katetta tilillä, joka on jo vaikeampi rasti :-(), vai voiko Visa toimia jollakin tavalla. Venäjäksi niissä näkyy kaikki tekstit kuitenkin olevan.

• jaoregladkfg.,

Automaatti syö seteleitä niinkun meillä bensa-automaatit.

• Olen pari kertaa Pietarissa käyttänyt maksuautomaatteja ja MUISTAAKSENI proseduuri meni siten että valit operaattorisi automaatin, näppäilet näytölle oman numerosi ja sitten syötät setelit/ setelin sisään kuin bensapumpulla. Automaatin näytölle tulee esim. syötit 300 ruplaa ok? ja hyväksyt talletuksen. Siinä kaikki. Oli helppoa kuin heinänteko nille jotka ovat joskus heinää seipäille laittaneet.Mutta jos on täysin kielitaidoton eikä uskalla pyytää apua paikallisilta niin helpompi mennä operaattorin liikkeeseen ja pistää ruplat pöytään ja näyttää puhelimesta oma numero.

• timofejus

Osa automaatteja antaa puheakan vasta tuntien jälkeen!

Ostoskeskuksissa on useiden yhtiöiden automaatteja, osa toimii ilman välitusmaksua (provisiota), osasta saa puheajan heti käyttöön. On myös automaatteja josta puheaika tulee käyttöön vasta 24 tunnin kuluessa maksusta.

Operaattoreiden myymälöiden tiloissa olevat automaatiti useimmat toimivat ilman välitysmaksua ja puheaika tulee heti käyttöön.

Eräiden kauppaketjun kassoilta voi myös ostaa puheaikaa, kuten Karusel marketit.

• Ai niin , unohdin kertoa tehotankkareille ja muille viimeisen pennin etsijöille että automaateissa on jonkinmoinen "komissio", oliko 10% tai peräti 15%.

• Niin, mites olikaan se numeron, oman nimittäin katsominen puhelimesta? Kun on unohtunut.

• Suviunski

Ps: Kilauta kaverille

• Ei voi kun saldo loppu!

• Beeline: Oma numero: *110*10# ja luuri Saldo *102# ja luuri
        Megafon Oma numero: *105# ja luuri Saldo *100# ja luuri.
        Muista operaattoreista en tiedä mutta jos sinulla on jompikumpi laita ihmeessä kortin muistiin osoitelistalle.

• Kä-tevä

On,on, on monen hintaista.
      Kysy esim. Be-linen littymää jos nimenomaan prepaidia ilman mitään henkilöpape-
      reita haluat käyttää.Sain tyhjiä liittymäkortteja,jaettiin kadulla Pietarissa.
      Megafonin prepaid-liittymä on hyvä mutta hankkiessa kysyttiin henkkaria.Passin kopio riitti. Lataaminen on tosi helppoa,latauspaikkoja on joka kulmassa.

• 8+2

Svetossa näyttää olevan heti rajan ylitettyä ja pari sataa metirä ajettua oikealla puolella ensimmäisissä kaupoissa mainos että myyvät sim kortteja. Paikka VTK:n huoltoasemaa vastapäätä rahanvaihtokopin vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      913
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      614
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      512
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe