Löytääkö femme ikinä naisellista naista?

TreFemme

Iltaa! Olen kamppaillut tämän kysymyksen äärellä viimeajat.. Ongelmana on siis se, että minua pidetään aina heterona ulkonäköni vuoksi. Lisäksi olen kiinnostunut muista femmeistä! Kuitenkin tuntuu olevan hankala löytää, sellaista mukavaa ja ihanaa tavallista lesbotyttöä. Kaupungin sykkeestä tuntuu löytyvän kyllä kokeilunhaluisia bi-teinejä, mutta haen jotain vakavampaa. Baareissa juoksentelu ei enää niin nappaa, joten sielläkään ei oikein tapaa ihmisiä.. Enkä mitään bilettäjää haluaisikaan löytää. En pyöri missään lesbopiireissä, joten en oikeastaan edes tunne täältä kaltaisiani.. Mikä avuksi?

15

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

jos sä et tunne lesboja, mistä sä luulet löytäväsi lesbotyttiksen?

• niinkerta...

Sitähän se aloittaja juuri itsekin kysyi, joten mitä sitä kysymystä toistelemaan, jos ei ole hänelle vastausta.

• f4ck
        niinkerta... kirjoitti:

Sitähän se aloittaja juuri itsekin kysyi, joten mitä sitä kysymystä toistelemaan, jos ei ole hänelle vastausta.

jos ei ymmärrä missä ongelma luuraa jos ei tunne ketään lesboa ni miten toista sitten vois auttaa.

• ljnadvlkjn
        f4ck kirjoitti:

jos ei ymmärrä missä ongelma luuraa jos ei tunne ketään lesboa ni miten toista sitten vois auttaa.

Ehkä vaikka ehdottamalla, että missä niihin lesboihin voisi Tampereella tutustua?

• f4ck
        ljnadvlkjn kirjoitti:

Ehkä vaikka ehdottamalla, että missä niihin lesboihin voisi Tampereella tutustua?

jos ei löydä lesbo tampereelta ni sitte vaa ei löydä. Jos on avuton näissä asioissa ni mitä sitten tapahtuu kun se kohtaa sen lesbon?

• zgtageg
        f4ck kirjoitti:

jos ei löydä lesbo tampereelta ni sitte vaa ei löydä. Jos on avuton näissä asioissa ni mitä sitten tapahtuu kun se kohtaa sen lesbon?

Sitten se kohtaa sen lesbon. Ei se oikeasti ole niin monimutkaista. Kaltaistensa ihmisten löytäminen nyt on vain vaikeaa aika monille. Itse sain odotella useita vuosia ennen ensimmäistäkään naiskokemusta, mutta sitten kun tapasin naisen, ei minulle ollut lainkaan epäselvää, mitä sitten tapahtuu. Sulla on nyt taas vaan joku tikku persiissä tän asian suhteen. Ei kaikki ole mitään baariluuhaajia, ja erilaisuutta kannattaa oppia sietämään. Ihminen oppii yleensä asiat parhaiten toisilta ihmisiltä, ja neuvoja ja näkökulmia saa parhaiten kysymällä, aivan niin kuin ap. tekee tässä.

• f4ck
        zgtageg kirjoitti:

Sitten se kohtaa sen lesbon. Ei se oikeasti ole niin monimutkaista. Kaltaistensa ihmisten löytäminen nyt on vain vaikeaa aika monille. Itse sain odotella useita vuosia ennen ensimmäistäkään naiskokemusta, mutta sitten kun tapasin naisen, ei minulle ollut lainkaan epäselvää, mitä sitten tapahtuu. Sulla on nyt taas vaan joku tikku persiissä tän asian suhteen. Ei kaikki ole mitään baariluuhaajia, ja erilaisuutta kannattaa oppia sietämään. Ihminen oppii yleensä asiat parhaiten toisilta ihmisiltä, ja neuvoja ja näkökulmia saa parhaiten kysymällä, aivan niin kuin ap. tekee tässä.

ei mulla ole tikkua, mä vaan kysyn miten se voi sanoo ettei löydä femmelesboo jos ei edes tunne yhtään lesboo.

• winterwonderland
        niinkerta... kirjoitti:

Tämä f4ck on ilmeisestikin ylipainoinen ja siilitukkainen rekkis/butch joka ei sulata femmelesboja. Koska eihän femme voi olla lesbo. Ainakaan se "tosilesbo". What ever that means. Voin toki olla väärässäkin. Senhän luemme kohta. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa......."

• uusavutonta
        winterwonderland kirjoitti:

Tämä f4ck on ilmeisestikin ylipainoinen ja siilitukkainen rekkis/butch joka ei sulata femmelesboja. Koska eihän femme voi olla lesbo. Ainakaan se "tosilesbo". What ever that means. Voin toki olla väärässäkin. Senhän luemme kohta. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa......."

En ole f4ck, mutta kyllä toi musta aika uusavuttomalta kuulostaa. Jos ei pyöri missään paikassa missä lepakoita vois mahdollisesti olla, niin mahikset on vaan sitä pienemmät. Nykyaikana on kaikenmaailman treffipalstat ja Qruiserit, että niistäkin vois lähteä etsimään. Juu ja itsekin olen femme.

Ja tälläkin palstalla on hirveesti näitä samoja femmeketjuja, että voiko femme olla lepakko ja mistä löytää femmen ja miten tunnistaa femmen ja oli sitä femmemiittiä ja vaikka mitä.. Ja sitten kirjoitellaan, että pistäkää femmemiittiä pystyyn.. Niin, siis aina joku toinen. Ihan hyvin sen vois itsekin kirjoittaja laittaa pystyyn. Jos itse haluat jotain sutinaa ja vipinää, niin sitten itse sieltä ylös, ulos ja aktiiviseksi. Harvemmin tulee kukaan hakemaan jos sohvalla kotona vain nyhrää.

• f4ck
        winterwonderland kirjoitti:

talvinenihmemaa, mä olen femme itekki ja en ole ikinä kokenut mitään syrjintää femmeyden takia. Mut mä en ikinä ole istunut ja odottanut asioiden tapahtuvaksi. Tosiasia on että elämä millaiseksi sen muokkaa. Aina on pari muuttujaa mut jos ei osaa ottaa elämäänsä omiin käsiinsä ni sit sitä on niinku ap, miettii missä se elämä on.

• 17+2

En oikein tiedä mitä ap hakee. Yhdessä lauseessa haluaisi löytää mukavan, ihanan tavallisen lesbotytön kuitenkin on ulkonäkökeskeinen siinä mielessä, että femmeistä on kiinnostunut.

• moi nimeni on nana en käy baaris haluan ihanan naisen jokka olisi munka vietämässä iltaa tahtoisin tutustua sinun laise ihmisee olen ollu joskus lesbo se on ihana olla naisen kanssa asun mikkelissä t.nana=)

• 8+17

Mä olen tosi pin up-tyylinen femme, ja hyvin täällä löytää seuraa :) Menet vaan kuule rohkeasti esim. Leimareissa käymään :) Qruiser on yks paikka, minne voi tehdä profiilin, ja siellä on jopa erikseen kohta minkä tyylisiä naisia etsii.

Samaan ongelmaan olen törmännyt, kuin ketjun aloittaja. Naisellisena naisena saa osakseen jotenki vähättelyä, koska seksuaalinen suuntautuminen ei paista kilometrien päähän.

Toisaalta, ois kiva perustaa jonkinlainen femmelesbojen ryhmä, joka kävis vaikka kahvittelemassa! :)

• tytteli trelta

Setan tapaamisistakin saattaisi joku löytyä. http://www.treseta.fi/ryhmatoiminta En ole itse ikinä käynyt, joten en osaa sanoa, kuinka paljon kävijöistä on femmejä, mutta katsomalla selviää :) Ja tuolla ei tarvitse juopotellakaan :) Onnea matkaan! :)

• rairai

Ite iskin ensi kerran silmäni nykyiseen tyttöystävääni juurikin baarissa. Siltä samalta istumalta ei tuttavuutta tehty, minä jänistin. Hän näyttää juuri sellaiselta mitä sanotte, "heteron näköinen", mutta niin ne palaset vaan pari vuotta sitten loksahtivat kohdalleen, kun hän tuli juttusille minun luokseni, vaikka olin ollut aivan varma, että se nainen on kiinnostunut vain miehistä.
      Että ap:lle pieni vinkki: missä vain törmäätkin mielenkiintoiseen ihmiseen, mene ja tee tuttavuutta: et voi koskaan tietää, vaikka tämä samainen ihminen olisikin jo katsellut sinua tietämättäsi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2163
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1147
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe