Radiosta tuossa kuului kannatus prosenttilukuja.
Suurimmalta osasta kansaa viedään yhä enemään pois.
Eikö ole jotain outoa meiningissä?
Vaan kuka/ketkä halitsee gallupeja, tietokone systeemejä, tulostenlaskenta ohjelmia yms.
Joten ? Missä mennään suloisessa Suomenmaassa?
Kokoomus voittaa????
8
205
Vastaukset
- Yhteen hiileen puhal
Eihän paljon ääniä tarvitse pineissä kunnissa saahakkaan, kunhan vaan on ehdolla, niin siitä homma lähtee käyntiin.Kaupungeissa on eri jutut ja pitää olla "sopiva".
- voehan nenään
vedettävät!
Etsikää pian ne varjovaalit, niin näette kuka kainuussakin on voittajana!
Kyllä ne persut nyt vetää äänet kaikille! - PERSU
KOKOOMUS ON PORVARIEN PUOLUE
- kalle 70v
niin on
- ei kokoomukselle
Puolangan vaaleissa kokoomus on ja oli katoava luonnonvara. Eipä tällä kylällä porvareita oikeasti olekaan. Kuvittelevat vain.
- KÖYHIEN PUOLESTA
VITUT VOITTAA KOKKOOMUS ON PASKA PUOLUE EI AATTELE MUITA KUIN RIKKAITA
- pessimisti1
Onhansiellä todella viisaita ajattelijoita kuten tämä ex. nuorisopolitikko taas oli esittänyt todella yleviä mielipiteitä.Kolmanteen valtakuntaan ollaan menossa,jos Sekoomukselle ei tule loppua.
- aena huuutaaa
elä huuva !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991