Mistä tauluja suhteellisen edullisesti?

whitelady3

Etsin makkarin seinälle taulua, mutta hirveän vaikea löytää mitään mieluista! EN halua mitään valokuvaa/julistetta, vaan ihan taulun, mutta hinta ei saisi mennä yli 300e. Kenelläkään ideoita mistä noita saisi tai voisi katsella?

73

7374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tremor

      Täällä samanlainen pulma! Ajattelin laittaa värikkäät tapetit niin ei tarvitsisi tauluja :D

    • xfree3

      Esim www.aavahelsinki.com näyttäisi tuollaisia tarjoavan. Tuttavani laittoi eilen yhden tilaukseen.

    • tämmöinen vinkki

      Paikkakunnallani on kaksi antiikki liikettä/huutokauppakamaria , 6 kpl kirpparia . yksi panttilainaamo. Antiikkiliikeiden/huutokauppakamarin kuukausittainen huutokauppa ja siinä myytävät tavarat löytyvät internetistä, samoin panttilainaamon panttihuutokaupat. Kirppareille täytyy mennä paikan päälle katselemaan.
      Googleta haku niin voit löytää hyvinkin läheltä tosi hienoja tauluja pilkkahintaan.

      • Kuvat seinille

        Huutokaupoissa myydään perikuntien roinaa ja sieltä voi bongata mummoja ja vaareja miellyttäneitä "taideteoksia" joita usein saa varsin halvalla kun tekijät ovat melko tuntemattomia taiteilijoita.


    • Taiteen ystävä

      Hyvä kysymys ja tässähän se mainos samalla sivulla näyttää olevankin.
      Tämä Decoart-Sisustustaulut.
      AllPostersilta voi myös tilata kangaspohjaisen taulun ja kehystyttää itse mieleisekseen.

    • Itruas

      Tuo Aava Helsinki oli hesarin Nyt-liitteessäkin viikko tai kaksi takaperin, siinä puhuttiin että taulut olisivat suomalaisten taiteilijoiden suunnittelemia. Ihan kiva idea, jos vaan taulut ovat luonnossakin kauniita.

      • Taidedesigneri

        Jos ne on suomalaisten taiteilijoiden suunnittelemia, kuka ne sitten tekee Thaimaassa tai muualla?


    • Olga

      Kirppareilta tietty!

    • Itetaiteilija

      Keväisin taidekoulut ja harrastajaryhmät pitävät kevätnäyttelyitä, niistä saa töitä edullisesti. Etsi harrastajayhdistyksiä ja heidän jäsenluetteloistaan tekijöitä. Auttaisi jonkin verran tietää, minkälaisesta taiteesta pidät. Kerran joku ehdotti lasten taidetta. Anna lapsille pohja ja värejä ja saat ainutlaatuisen teoksen.

    • sesedr

      En tiiä millasta oot ettimäs, mutta ite törmäsin tähän taiteilijaan Virossa yks kesä ja ihastuin näihi teoksiin. Kannattaa ainaki käydä kattomas tuolta galleriasta :)

      http://hot.ee/a/airbrush/

    • hermanniK

      Aava Helsingissä on kyllä kieltämättä upeita tauluja, etenkin nuo designedby:t. Toimitusaika vaan on vähän pitkä, mutta toisaalta kyllähän sitä telkkareita ja sohviakin odotellaan kuukausikaupalla :)

      • Osta Ikeasta

        Anna naapurin Mustin maalata niin takuulla on halpaa ja kelpaa tuollaiselle esteetikolle kuin olet. Hyvää ja halpaa taidetta EI ole.


    • Täältä.

      www.taidemaalari.net

      • på markku

        Kysyjä puhui suht. edullisista tauluista, hinta alle 300 euroa, voisitko maalari Markku rajata tarjontaa tähän hintaluokkaan?


      • .....
        på markku kirjoitti:

        Kysyjä puhui suht. edullisista tauluista, hinta alle 300 euroa, voisitko maalari Markku rajata tarjontaa tähän hintaluokkaan?

        http://www.taidemaalari.net/kauppa/index.php Hintaluokkia löytyy kyllä joka lähtöön ja minä olen vain yksi Markun fani.


    • Liisa

      Mä maalaan maisemia ja olis seinät täynnä ton hintaluokan töitä. Voin laittaa sähköpostiin kuvia tai voi tulla katsomaan paikanpäälle!
      sähköposti on [email protected]

    • jyssäys-

      mikähän olis aihe/koko,,,, ohan niitä ja lisää tuleeee,,,

    • anne

      hei olen kuulut.että tauluja voi vuokrata ja jos haluat voit myös ostaa sen itsellesi jos on mieleinen

    • Desing

      Laitatko sähköpostisi niin linkitän pari hyvää linkkiä sinulle?

    • hyvä systeemi

      Tauluvuokraamoja todella on, maksat taulusta vuokraa vaikkapa 20 euroa/kk. Useissa paikoissa se lasketaan osamaksuksi, eli jos sitten haluat, voit ottaa taulun itsellesi. Tai vaihtaa toiseen milloin vain. Kyselepä.

    • Tulevaisuudentutkija

      Näyttäisi tosiaan siltä että AAVA Helsingin porukka EI ITSE maalaa noita duuneja vaan ainoastaan suunnittelee ne. Maalaustyö tehdään kaukana kaakossa, veikkaan. Hohhoijaa, taas kusetetaan valistumattomia taiteenostajia ja täytetään ihmisten seinät aikaa kestämättömällä tusinataiteella.

      • taiteilemaan

        Mielestäni nuo ovat sisustustauluja. Sellaisina melko hinnakkaita, tosin ovat näyttäviäkin, triptyykkejä ja muuta sellaista.

        Voisi ostaa kiilakehyksisiä maalauspohjia haluamassaan koossa ja tehdä itse.


    • Jouko

      Eipä se Aavan tekotapa, eli että taiteilija suunnittelee designin poikkea millään tavalla esim. Alvar Aallon kalusteista. Ei se Alvar niitä tuoleja sun muita itse verstaassa veistellyt...Ja kyllä niitä moni taiteena piti ja pitää yhä ;) Tehdäänhän taidegrafiikastakin vedoksia, ja kyllä niitäkin taiteeksi sanotaan.

      • askolainen8

        Alvar Aalto ei ollut puuseppä, joka tekee käsin huonekaluja vaan hän suunnitteli taideTEOLLISIA esineitä. Suunnittelija voi olla käsityöläinen, mutta useimmiten hänellä on apunaan mallipuuseppiä ja tehtaan muut työntekijät.


    • Tästäpä saisi!

      Meillä olisi luoteisessa Helsingissä joutilaana R. Tuomiston signeeraama työ v:lta 1997. Se ostettiin toistakymmentä vuotta sitten erään taidekauppiaan myyntinäyttelystä varta vasten kotimme koristukseksi ja miellyttäisi yhä, mutta on joutunut luovuttamaan paikkansa rakkaalle, perinnöksi saadulle taululle eikä seinillämme ole muualla sopivaa tilaa.

      Levollinen, väreiltään hillitty saaristomaisema, jossa merta, kallioisia rantoja ja ranta-aittoja/venevajoja. Kankaan näkyvän osan koko n. 40 × 31 cm, koko taulu kehyksineen n. 59 × 50 cm. Kauniit ja perinteisen arvokkaan näköiset kullanväriset kehykset.

      Taulu on ollut kertaalleen tarjolla hyvinkin sopuisaan 250 euron hintaan Suomi24:n Torilla, mutta yhteydenottoja ei tullut.

      Koska tämä palsta ei ole mikään myyntifoorumi, en oikein haluaisi tyrkyttää tässä yhteystietoja. Kuinkahan tälle taululle löytäisi parhaiten uuden kodin?

    • Hieno taulu.

      On täysin jokaisen oma makuasia. Itselleen hienon taulun voi löytää, vaikka 20 eurolla. Arvokkaita ja tunnettujen maalareiden tauluja ei saa edullisesti mistään. On arvioitu,että Suomessa ns.arvotauluista noin 20% on väärennöksiä ja sellaisen taulun arvo pyörii siellä 10-50 euroa.

    • Käy katsomassa http://www.apollo.fi menneiden huutokaupojen myyntiluetteloita. Kehystämättömiä grafiikan lehtiä voi saada edullisesti, jolloin kehykset voi valita muuhun sisustukseen sopivaan sävyyn.
      Huutokaupasta on myös saatavilla öljyväritöitä kohtuuhintaan mikäli ne mielyttävät enemmän.

    • kklloo1

      panttilainaamo helsinki.

    • martti721

      Tuolta Aavasta ostin Nytin innoittamana taulu viikko takaperin, noissa on enemmän fiilistä kun pääsee vähän taiteilijoistakin lukemaan. Ja nuoria on hyvä tukea, itsekin joskus olin aloitteleva yrittäjä!

    • www.decoart.fi
      Upeita unikkeja mm. öljyväritöitä! Löytyy kaiken kokoisia eivätkä ole hinnalla pilattuja

      • tessu2

        naapuri oli ostanut tuolta decoartista valtavankokoisen maalauksen ja oli kyllä sen verran vaikuttava että käymme itsekin katsomassa kunhan ehdimme.on kuulemma kiva kauppa, katsastetaan.


      • Älä spämmää
        tessu2 kirjoitti:

        naapuri oli ostanut tuolta decoartista valtavankokoisen maalauksen ja oli kyllä sen verran vaikuttava että käymme itsekin katsomassa kunhan ehdimme.on kuulemma kiva kauppa, katsastetaan.

        Maksoiko alle kolmesataa e, häh?


      • tessu2
        Älä spämmää kirjoitti:

        Maksoiko alle kolmesataa e, häh?

        jaa hinta ei jäänyt mieleen, ei ehkä ollut alle 300, mutta oli edullinen kuulemma. taulu on siis todella iso: 2 m leveä ja melkein samankorkuinen. heidän nettisivuilta varmaan löytyy hintahaarukkaa


    • maallinen taide

      Kyllä hyvä laadukas ja laatu/hinta suhde on omissa hankinnoissani kohdannut parhaiten taulukauppiaan kanssa. Sellaisen joka pitää myyntinäyttelyitä eri paikkakunnilla viikonloppuisin .
      Tällaisen kauppiaan kanssa olen jopa päässyt vaihtamaan tuollaisen 300 talun myöhemmin 1500 tauluun. Kaikista puheista huolimatta nämä kaverit eivät ole huijareita yleensä vaan hienoakin taulua ihastellessa saattavat todeta "olis 6000 € taulu mutta kun on jäljennös niin on 250 vaikka onkin hyvin tehty".
      Olen taulufriikki ja itselläni on tauluja jo varastossakin muutama, mutta en oikein raaski myydä vaikka pitäisi (ainakin niitä vaatehuoneessa olevia) . Kallein taulu on se joka silmää eniten miellyttää, mutta sanoisin ettei aivan halvimpia tauluja kannata ostaa. Kyllä tuolla 300llakin voi löydön tehdä.

    • Nepnutus

      Voithan ostaa minulta !! Sopuhintaan vanhoja...50v tauluja.

    • Veikko51.

      Malmilta, Kirkonkyläntie 4 näyttäisi löytyvän satoja mistä valita ja edullisia.

    • molari69

      Kun ei ole kerran varaa aitoon, hanki väärentäjältä. Tollot tuttavat jne ei tajua koko juttua, ellet mene lörpöttelemään ympärikännissä! Mutta älä sentään pyydä kopiota Mona Lisasta tms. you know.

      Nimim. Ei maalari (edes lankku-)

    • Kannattaa kysellä löytyykö paikkakunnalta tai lähistöltä taiteilijaa joka tekee töitä tilauksella tai myy teoksiaan.
      Itse tunnen parikin ihmistä lähistöltä jotka eivät mainosta itseään taiteilijoina vaan maalailevat omaksi huvikseen ja heidän tekemiä tauluja nähnyt ystävien ja paikallisten tilojen seinilllä.

    • vernisache

      Moskovan Vernisache kirpparilla (tosi iso alue) oli paljon ns. vielä "nimettömiä" taiteilijoita. Olipa hienoja töitä ja tekijät itse niitä kauppasivat. Hinnatkin oli aika kohtuulliset. Muutenkin olen ostellut maailmalta kirpputoreilta öljyväri ja muitakin töitä. Jos 500 taulua näkee niin yksi saattaa olla sellanen, että voi ostaa, mutta siellä venäjällä oli kyllä enempi niitä hyviä.. Thaimaahan kun joku menee niin sieltä nyt voi tilata vaikka "mitä" Maalata ne kyllä osaa siellä.

    • Helviä

      Aava Helsingin idea on kyllä mainio, jos itse taulua tarvitsisin niin varmaan sinne suuntaisin, sen verran persoonallisempia ja näyttävämpiä nuo on kuin ne iänikuiset isoäidin perintötaulut laivoista ja hevosista!

    • Raikuli poika

      Kyllä Kepu tietää mistä tauluja saa

    • leenamaija2
    • Entäs Huuto.net? Itse löytänyt halvalla hienoja teoksia, kun jaksaa etsiä ja kytätä.

      • tessu2

        huuto.netistä löysin muutaman kivan minäkin. oliskohan myös tori.fi:ssä, pitää tutkia


    • diy3
    • taulutori
    • upeita värejä

      Etsi tai siis googlaa netistä akvarellimaalauksia. Suomalaisilta akvarellimaalareilta saat edullisia mutta aitoja taideteoksia kotiisi.

    • hurt1985
    • ansku2013

      Itse löysin makkarin seinälle upean taulun aava helsingiltä (www.aavahelsinki.com). Siellä on ihania tauluja vaikka kuinka paljon, valinta oli vaikea ja voisin ottaa pari muutakin jos vaan tilaa olisi seinillä :)

      • leo371

        aavalta ei löytänyt sopivaa minulle, mutta kauppakartanonkadulla hesassa on puoti josta löysin, deko art, oli puoleen hintaan tarjous. teetin siellä vähän aikaa sitten toisen öljyvärityön erkkerinurkkaan ja lahjaksi suunnittelen toista. voin suositella, heidän taulut netissäkin. asiallinen palvelu puhevammaiselle, ei aina niin selviö...


    • kamera

      Täysin omien toiveiden mukaan räätälöityjä maalauksia saa tilattua www.ArtTailor.com -palvelusta. Oma tilaukseni saapui kotiovelle neljän viikon sisällä. Harrastan valokuvausta ja kuvankäsittelyä ja öljyvärimaalausten teettäminen niistä on onnistunut tosi hyvin. Tuolta saa myös hiilipiirroksia yms. samalla periaatteella.

    • tauluja2

      Hei tuollainen kuin www.ParaTi.fi siellä verkkokaupassa noin 400 öljyväritaulun valikoima eri kokoja ja muotoja myös kehyksiä. Hinnat näytti pyörivän jossain 40€-400€ rajoilla.

    • Sisustustauluja

      Hienoja öljymaalauksia löytyy www.bondas.fi, valmistavat myös tauluja omasta aiheesta (kuvasta).

    • Pertti H.

      Löysin superedullisen ja hienon modernin taulun Itäkeskuksesta, Decoart. Oikeita maalauksia, ei teollisesti valmistettuja. Heillä netissä enemmänkin tarjontaa: www.decoart.fi

    • Taulufriikki

      www.decoart.fi heillä on valtava valikoima tauluja netissä ja myymälässä..tuolla budjetilla saa jo ison taulun

    • taulukaupustelija

      myyn taulun! 70€

    • Sisustutstaulut

      Hienoja öljymaalauksia myös jälkennöksiä tunnetuista taideteoksista, tutustu laajaan valikoimaan www.bondas.fi
      Edulliset hinnat alkaen 89 €. Myös öljymaalauksia omasta kuvasta, nopea toimitus!

    • qwerty

      Taidelainaamot on tosiaan kaikki loistavia. Aava Helsinki on ok, jos ei niin kotimaisuudesta välitä tai uniikkia halua. Karusoma on myös varteenotettava vaihtoehto - kotimainen, uniikki ja edullinen.
      www.aavahelsinki.fi
      www.karusoma.com

      • Sisustaja

        Miksen ole aiemmin kuullut tästä? Karusoma on aivan LOISTAVA! Kotimainen ja ihan toista kun noi dekon ja Aavan aasialaiset hikipajamaalaukset. Kiitos vinkistä! :)


    • valokuvasta taulu
    • miikav

      www.suvimalek.blogspot.fi

    • kaunista kotiin

      Todella kauniita tauluja tekee väritaiteilija Naomi Mesin, kävin näyttelyssään ja ei voinut ensin kuin hämmästyneenä hetken aikaa ovella seisoa ja ihmetellä; upeita värejä ja aiheet jostakin Aasian tropiikista. Olin hänestä aiemmin lukenut jostakin lehdestä ja luulin että tekee vain enkelimaalauksia. Upeita nuorekkaita töitä kun en halua mitään mummomaalauksia ja mökinkuvia seinilleni laittaa kun haluan sisustaa kotini trendikkäästi ja nuorekkaasti sellaiseen sinkkuelämää- tunnelmaan. Hinnat ei ole pahoja, tietty osa töistä oli hintavampia kun oli suuria mutta ihan mahtavan löydön tein olkkariini kun vastaavia ei ole tielleni osunut.

    • tilattu

      Minulla on Naomilta tilauksessa suuri tilataidemaalaus meidän aulaan. Pitäisi valmistua ensi kevääksi, kun saamme remontin valmiiksi. Siitä on tarkoitus tulla sellainen ei-niin-esittävä, ikäänkuin väriryöpsähdys, mihin tulee samoja värejä kuin kotiimme muutoinkin.

    • alumiinitaulut

      Minä pidän kevyistä alumiinitauluista. Sopivat kevyempiinkin seiniin. Ne ovat edullisempia kuin akryylitaulut ja niitä olen ostanut Fine Art America - nettiliikkeestä. Alumiinitaulut ovat tulleet Euroopan puolelta joten ei tullia ja lähetyskulut ovat keveyden vuoksi alemmat kuin akryylitauluilla.

    • taulukis
    • NissanpascaI
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taikosta (www.taiko.art).

    • Anonyymi

      Hei!

      Oletko miettinyt koristelevasi seinäsi taulun sijaan seinäkoristeella?

      Metallinen seinäkoriste on hieno sisustuselementti, tuossa yksi verkkokauppa jossa kattava valikoima erilaisia taideteoksia seinälle:

      https://www.uniikitputiikit.fi/

    • Anonyymi

      Taidekauppa verkossa: www.galleriagumse.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe