Neuvokaa mitä tekisin.
Keväällä vaihdettiin renkaat rengasfirmassa ja laskun olen heittänyt pois.
Kun nyt tuli renkaidenvaihtoaika huomattiin että mutterit on menneet ihan sileäksi, koska ne oli kiristetty liika. Ja myös se osa johon se mutteri tulee kiinni on myös mennyt sileäksi.
Kuittia ei siis löydy ja rengaliikkessä eivät löytäneet myöskään mitään tietoa.
Minua harmittaa ihan hirveästi kun ei ole minun syytä tapahtunut ja joudun nyt 4 lapsen yksihuoltajana maksamaan remonttikulut:(
Auttakaa!
5
327
Vastaukset
- mee hoitoon.
Hommaa se auto ensin. Taitaa itselläs olla mutterit kireällä!
- Hilliina
Maksoitko käteisellä paikan päällä? Vai tuliko lasku kotiin/mukaan ja maksoit nettipankissa? Selaa nettipankin tiliotteita tuolta ajalta. Ainakin Nordeassa tiedot löytyvät vuoden ajalta.
- jooo-o3
ei missään nimessä joudu maksamaan oman auton remonttikuluja kun on kerran jopa yksinhuoltaja !
voi prk....sentään - ei voi auttaa
Juttusi kylläkin vaikuttaa hiukan oudolta. Vaikka pulttipyssyssä kovasti voimaa onkin, en silti ole kuullut että sillä saataisiin kierteet ja kulmat pois. Ennemmin pultti katkeaa, sitä kyllä tapahtuu aina silloin tällöin.
Monesti mutterit/pultit ovat kyllä kireällä laiton jäljiltä ja mutterista lähtee kulmat kun niitä yritetään avata kaikenmaailman auton mukana tulevilla vempuloilla joita lipevästi rengasavaimiksi kutsutaan. - ...
Rengasliike yrittää päästä vastuustaan kieltämällä kaiken.Ota kuluttaja-asiamieheen yhteys ja hoida sen kautta homma,menee takuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162