Saatanan onnettomat tunkit.! Ford sanoo,, perustelunaan, että tunkki on vain hätätilannetta varten!!! Mutta, kokeilin renkaan vaihtoa ja fordin tunkki ei nostanut autoa ilmaan edes ekalla kertaa.!!!
Miten se tuo paska tunkki nostaa auton hätätilanteessa sitten???
Suksikaa vittuun perusteluinne!!!
Pitäkää PRKELE tunkkinne!
13
319
Vastaukset
- köf
Vaihda hyvä mies jo autoa.. mut älä toiseen foordinkoslaan.
Ettei mene hermot, kuten ny............
hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - RuosteRoope
Kyllä se auto sitten myöhemmin nousee ylös, kun kaikki kitit ovat pudonneet ja ruoste syönyt osan pelleistä.
Näin tapahtui mun Motskulle. - köf
höpö,höpö mun monskus tunkii kestää vaikka panssarivaunun noston mutta ei MUIDEN merkkien tunkeilla.
- opel.
Ostin erillisen saksalaisvalmisteisen saksimallisen nostimen.
- autnet
ainakin mun mondeoan tunkki toiminut erittäin hyvin
- Mondeo -01
Kummasti on 11vuotta renkaan vaihdot oiminu!!
- Mondeojeejee
Provoilijahan tuo "Ford-talli" raukka on. Saa huvia siitä, että edes jotakin vastataan.
Mondeon saksimallinen ( siis tällainen ) tunkki on rakenteellisesti vahva. Minulla se on 2007 mallissa. Vanhemmassa Mondeossa (1997) oli yksivartinen tunkki, se oli totaalinen helvetinkone. Tunkki oli hento ja koko ajan sai pelätä tunkin kaatuvan.
Sikäli autotehtaan varoitus siitä, että tunkki on vain hätätilanteita varten, on perusteltu. Turvallisempaa se on aina nostaa hallinosturilla. Varoituksen syynä ei ole se tunkin ratkeaminen vaan se, että pohja pettää tunkin alla ja tunkki kaatuu.- Mondeojeejee
Vastaanpa itse itselleni. Viisi mölyäjää katsoi tarpeelliseksi vastata viestiini. Kaikkien näiden viestien asiasisältö oli nolla.
Hyvä pojat: Mölyän, siis olen olemassa.
- tunki jalkatilassa
totta,pari vuotta vanhan fordin pohja pettää jokaisen tunkin alla,hitto miten kovia ruostumaan nää fordit on vielä nykyäänkin.
- Tunki tunki
Älä ihmeessä. Pohja pettää mielikuvituksessasi ja laita vaan tunkkia tojosi pohjaa vasten. Vai että kovia ruostumaan...
- köf
Foordi on kieltänyt auton oman tunkin käytön vain hätätapauksessa..
pian ne kieltää koko auton käytön vain hätätapauksessa..
täh..?
Hahhhaaaaaaaaaaaaa....foordi osaa.... - kokemusta löytyy kyl
No, joillain ei kestä edes rautakanki. Turhaa valitusta
- köf
täh!!!!!!!monsku 2004 loistava!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190