Talvi tulee ilmat viilenee, mutta linssin kautta pitäisi päästä luontoa havainnoimaan..Hyviä pientä pakkastakin kestäviä digikameroita?
Millaisissa hintaluokissa pyöritään?
säänkestävä kamera
3
374
Vastaukset 3
- OLyisti
Pokkaripuolella tämä:
Olympus Tough TG-1 iHS ( n 390 €), kestää -10 C.
Järkkäreistä Pentax K-5 tai K-30 ( tässä hintaluokassa ei Canonilta/Nikonilta löydy vastaavaa)- pakkasäijä
Ha. Jokainen nykyaikainen järjestelmäkamera kestää pakkasta. Itse olen kuvannut Nikon D90 rungolla, johon olen kiinnittänyt objektiivin, jopa -20 celsiusasteen pakkasessa eikä tuo ollut siitä moksiskaan. Tärkeintä on vaihe jolloin tuo kameran kylmästä lämpimään. Lämmitys on syytä tehdä hitaasti mieluiten siinä tiiviissä kamerarepussa jossa se kamera on sisään kiikutettu.
- hemmynen
Katse Pentaxin mallistoon. K-5 taisi spekseissa lukea -10C alin käyttölämpötila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660