Talvi tulee ilmat viilenee, mutta linssin kautta pitäisi päästä luontoa havainnoimaan..Hyviä pientä pakkastakin kestäviä digikameroita?
Millaisissa hintaluokissa pyöritään?
säänkestävä kamera
3
313
Vastaukset
- OLyisti
Pokkaripuolella tämä:
Olympus Tough TG-1 iHS ( n 390 €), kestää -10 C.
Järkkäreistä Pentax K-5 tai K-30 ( tässä hintaluokassa ei Canonilta/Nikonilta löydy vastaavaa)- pakkasäijä
Ha. Jokainen nykyaikainen järjestelmäkamera kestää pakkasta. Itse olen kuvannut Nikon D90 rungolla, johon olen kiinnittänyt objektiivin, jopa -20 celsiusasteen pakkasessa eikä tuo ollut siitä moksiskaan. Tärkeintä on vaihe jolloin tuo kameran kylmästä lämpimään. Lämmitys on syytä tehdä hitaasti mieluiten siinä tiiviissä kamerarepussa jossa se kamera on sisään kiikutettu.
- hemmynen
Katse Pentaxin mallistoon. K-5 taisi spekseissa lukea -10C alin käyttölämpötila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775