Kokemuksia ryhmärakentamisesta?

isäntäX

Design-talo on jo jonkin aikaa markkinoinut ryhmärakentamista josta tulisi myös valmistalonostajille kustannussäästöjä, kun perustukset ja viemäröinnit ym. tehdään useamman perheen taloprojekteihin. Kuulin tuttavalta että pk-seudulle ja myös mm. Porvoon seudulle on tulossa Design-talon ryhmärakennuskohteita. Olen haaveillut talosta läheltä pk-seutua mutta rauhallisesta maalaiskylästä, että lapset pääsisisvät pieneen kyläkouluun, siksi tuo Itä-Uusimaa kiinnostaisi.

Onko kellään kokemuksia miten ryhmärakentaminen on sujunut?
Onko tontti ostettu hallinnanjakosopimuksella vai onko jokainen rakentaja lohhkonut oman tontin?

5

1783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntäX

Eikö kellään ole kokemusta?

• raneXi

rakennusliikkeet koijjaa ihan yhtäpaljon kun tekisit ittekseks?

• isäntäX

Jos joku on ollut mukana ryhmärakennusprojektissa niin kuulisin mielelläni kokemuksista. Design-talo ainakin toistaiseksi kai hyvämaineinen?

• Ryhmärakentaminen

Konsulttiyhtiö Saracon vetämässä ryhmärakennushankkeessa kustannukset nousivat ja aikataulu petti totaalisesti.

• Anonyymi

Hei, voisitko kertoa, että missä Saracon projektissa meni näin pahasti pieleen? Olen itse juuri osallistumassa ryhmärakennuttamishankkeeseen heidän vedolla ja tämä kiinnostaa paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      299
      7397
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      72
      5726
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      146
      3570
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3407
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1766
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1727
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1394
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1361
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      61
      1349
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe