Design-talo on jo jonkin aikaa markkinoinut ryhmärakentamista josta tulisi myös valmistalonostajille kustannussäästöjä, kun perustukset ja viemäröinnit ym. tehdään useamman perheen taloprojekteihin. Kuulin tuttavalta että pk-seudulle ja myös mm. Porvoon seudulle on tulossa Design-talon ryhmärakennuskohteita. Olen haaveillut talosta läheltä pk-seutua mutta rauhallisesta maalaiskylästä, että lapset pääsisisvät pieneen kyläkouluun, siksi tuo Itä-Uusimaa kiinnostaisi.
Onko kellään kokemuksia miten ryhmärakentaminen on sujunut?
Onko tontti ostettu hallinnanjakosopimuksella vai onko jokainen rakentaja lohhkonut oman tontin?
Kokemuksia ryhmärakentamisesta?
isäntäX
5
1753
Vastaukset
- isäntäX
Eikö kellään ole kokemusta?
- raneXi
rakennusliikkeet koijjaa ihan yhtäpaljon kun tekisit ittekseks?
- isäntäX
Jos joku on ollut mukana ryhmärakennusprojektissa niin kuulisin mielelläni kokemuksista. Design-talo ainakin toistaiseksi kai hyvämaineinen?
- Ryhmärakentaminen
Konsulttiyhtiö Saracon vetämässä ryhmärakennushankkeessa kustannukset nousivat ja aikataulu petti totaalisesti.
- Anonyymi
Hei, voisitko kertoa, että missä Saracon projektissa meni näin pahasti pieleen? Olen itse juuri osallistumassa ryhmärakennuttamishankkeeseen heidän vedolla ja tämä kiinnostaa paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737