talomyyjät

harkitsija

Ehtivätköhän talomyyjät myydä yhtäään taloa kun kirjoittajien mukaan he ovat täällä kilvan kehumassa tuotteitaan, tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se että yksikään kehuja ei ole jättänyt yhteystietojaan - jos kerran myyjiä ovat. Myyjäthän ovat provikkapalkalla niin luulisi heidän yrittävän myydä tuotteita juuri omaan piikkiin.

No mutta palstan pikku einsTEINIT taitavat tietää kaiken.

6

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaamieltä

      Juu täällä kun lueskelee noita juttuja ja tarinoita niin kyllä väistämättä tulee ajateltua että onkohan jotkut ihan kaupittelemassa tuotteitaan....

      mutta

      Tuskin kukaan talomyyjä on niin lapsellinen että lähtisi tänne keskustelemaan tai kommentoimaan omia tuotteitaan.

      Tai mistä sitä koskaan tietää!

      • sivusta seurannut

        katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...


      • ihmettelijä
        sivusta seurannut kirjoitti:

        katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...

        Mistä sinä tiedät kuka näitä kirjoittaa. Onko sinulla jokin ohjelma millä saat kirjoittajan selville.Minä olen luullut, että täällä kirjoitetaan nimimerkeillä, joita kukaan muu ei tiedä. Sano nyt kuka Jetan myyjä on asialla, niin minäkin tiedän?


    • Keittiöguru

      Itse siis toimin työssäni talon sisätiloissa ja työni on minulle elämäntapa. Mielestäni tällaisilta palstoilta myyjä voi saada hieman valotusta sille, minkälaiset asiat kiinnostavat asiakkaita ja mitkä asiat eivät merkitse juuri mitään valintoja tehtäessä. Lukiessa (esim. kahvikuppi kädessä) tällaista keskustelupalstaa on vain osattava suodattaa oikeat, vilpittömät viestit joukosta huu-haa viestejä. Ehdottoman tärkeää on myös, ettei itse alennu kommentoimaan viestejä ajamalla suoraan omaa etuaan. Oikea ammattilainen ei lähde tältä palstalta tavoittelemaan myyntinsä kehitystä vaan koittaa tosiaan ottaa opikseen muitten keskusteluita.

      Otetaan tältä palstalta esimerkki: Kun palstalla rakentaja pitää päiväkirjaa rakentamisensa edistymisestä, on aina kyeisen viestin kohdalla vierailujen määrä moninkertainen verrattuna moniin muihin viesteihin. Tästä myyjän tulisi vetää omia johtopäätösiä ja miettiä, miten tällaisen kiinnostuksen voisi hyödyntää omassa työssään...
      Toinen asia, mihin olen kiinnittänyt huomiota juuri tällä palstalla on lukijoitten kiinnostus talotoimittajien käyttäytymiseen jälkihoidossa ja reklamaatioissa. Onhan selvää, että kun virhe tapahtuu, halutaan se oikaistua mahdollisimman kivuttomasti. Jos lukijalla on pöydällään talotehdas A ja B, joista toinen olisi valittava, on varmasti myös merkitystä sillä, mitkä ovat muitten kokemukset esimerkiksi juuri näissä virhetilanteissa. Asiakashan hakee kuitenkin turvallista yhteistyökumppania omaan projektiinsa.

      • epäile kaikkea!

        Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.


      • Keittiöguru
        epäile kaikkea! kirjoitti:

        Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.

        Ammattilainen osaa suodattaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe