Ehtivätköhän talomyyjät myydä yhtäään taloa kun kirjoittajien mukaan he ovat täällä kilvan kehumassa tuotteitaan, tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se että yksikään kehuja ei ole jättänyt yhteystietojaan - jos kerran myyjiä ovat. Myyjäthän ovat provikkapalkalla niin luulisi heidän yrittävän myydä tuotteita juuri omaan piikkiin.
No mutta palstan pikku einsTEINIT taitavat tietää kaiken.
talomyyjät
6
1099
Vastaukset
- samaamieltä
Juu täällä kun lueskelee noita juttuja ja tarinoita niin kyllä väistämättä tulee ajateltua että onkohan jotkut ihan kaupittelemassa tuotteitaan....
mutta
Tuskin kukaan talomyyjä on niin lapsellinen että lähtisi tänne keskustelemaan tai kommentoimaan omia tuotteitaan.
Tai mistä sitä koskaan tietää!- sivusta seurannut
katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...
- ihmettelijä
sivusta seurannut kirjoitti:
katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...
Mistä sinä tiedät kuka näitä kirjoittaa. Onko sinulla jokin ohjelma millä saat kirjoittajan selville.Minä olen luullut, että täällä kirjoitetaan nimimerkeillä, joita kukaan muu ei tiedä. Sano nyt kuka Jetan myyjä on asialla, niin minäkin tiedän?
- Keittiöguru
Itse siis toimin työssäni talon sisätiloissa ja työni on minulle elämäntapa. Mielestäni tällaisilta palstoilta myyjä voi saada hieman valotusta sille, minkälaiset asiat kiinnostavat asiakkaita ja mitkä asiat eivät merkitse juuri mitään valintoja tehtäessä. Lukiessa (esim. kahvikuppi kädessä) tällaista keskustelupalstaa on vain osattava suodattaa oikeat, vilpittömät viestit joukosta huu-haa viestejä. Ehdottoman tärkeää on myös, ettei itse alennu kommentoimaan viestejä ajamalla suoraan omaa etuaan. Oikea ammattilainen ei lähde tältä palstalta tavoittelemaan myyntinsä kehitystä vaan koittaa tosiaan ottaa opikseen muitten keskusteluita.
Otetaan tältä palstalta esimerkki: Kun palstalla rakentaja pitää päiväkirjaa rakentamisensa edistymisestä, on aina kyeisen viestin kohdalla vierailujen määrä moninkertainen verrattuna moniin muihin viesteihin. Tästä myyjän tulisi vetää omia johtopäätösiä ja miettiä, miten tällaisen kiinnostuksen voisi hyödyntää omassa työssään...
Toinen asia, mihin olen kiinnittänyt huomiota juuri tällä palstalla on lukijoitten kiinnostus talotoimittajien käyttäytymiseen jälkihoidossa ja reklamaatioissa. Onhan selvää, että kun virhe tapahtuu, halutaan se oikaistua mahdollisimman kivuttomasti. Jos lukijalla on pöydällään talotehdas A ja B, joista toinen olisi valittava, on varmasti myös merkitystä sillä, mitkä ovat muitten kokemukset esimerkiksi juuri näissä virhetilanteissa. Asiakashan hakee kuitenkin turvallista yhteistyökumppania omaan projektiinsa.- epäile kaikkea!
Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.
- Keittiöguru
epäile kaikkea! kirjoitti:
Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.
Ammattilainen osaa suodattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1323256IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652300Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1702230Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al712034- 1471524
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden31128Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241036- 100946
- 109934
- 57853