Ehtivätköhän talomyyjät myydä yhtäään taloa kun kirjoittajien mukaan he ovat täällä kilvan kehumassa tuotteitaan, tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se että yksikään kehuja ei ole jättänyt yhteystietojaan - jos kerran myyjiä ovat. Myyjäthän ovat provikkapalkalla niin luulisi heidän yrittävän myydä tuotteita juuri omaan piikkiin.
No mutta palstan pikku einsTEINIT taitavat tietää kaiken.
talomyyjät
6
1100
Vastaukset
- samaamieltä
Juu täällä kun lueskelee noita juttuja ja tarinoita niin kyllä väistämättä tulee ajateltua että onkohan jotkut ihan kaupittelemassa tuotteitaan....
mutta
Tuskin kukaan talomyyjä on niin lapsellinen että lähtisi tänne keskustelemaan tai kommentoimaan omia tuotteitaan.
Tai mistä sitä koskaan tietää!- sivusta seurannut
katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...
- ihmettelijä
sivusta seurannut kirjoitti:
katsoppas Jetta-myyjän tarinoita, siinä ringissä lapsellisuutta löytyy...
Mistä sinä tiedät kuka näitä kirjoittaa. Onko sinulla jokin ohjelma millä saat kirjoittajan selville.Minä olen luullut, että täällä kirjoitetaan nimimerkeillä, joita kukaan muu ei tiedä. Sano nyt kuka Jetan myyjä on asialla, niin minäkin tiedän?
- Keittiöguru
Itse siis toimin työssäni talon sisätiloissa ja työni on minulle elämäntapa. Mielestäni tällaisilta palstoilta myyjä voi saada hieman valotusta sille, minkälaiset asiat kiinnostavat asiakkaita ja mitkä asiat eivät merkitse juuri mitään valintoja tehtäessä. Lukiessa (esim. kahvikuppi kädessä) tällaista keskustelupalstaa on vain osattava suodattaa oikeat, vilpittömät viestit joukosta huu-haa viestejä. Ehdottoman tärkeää on myös, ettei itse alennu kommentoimaan viestejä ajamalla suoraan omaa etuaan. Oikea ammattilainen ei lähde tältä palstalta tavoittelemaan myyntinsä kehitystä vaan koittaa tosiaan ottaa opikseen muitten keskusteluita.
Otetaan tältä palstalta esimerkki: Kun palstalla rakentaja pitää päiväkirjaa rakentamisensa edistymisestä, on aina kyeisen viestin kohdalla vierailujen määrä moninkertainen verrattuna moniin muihin viesteihin. Tästä myyjän tulisi vetää omia johtopäätösiä ja miettiä, miten tällaisen kiinnostuksen voisi hyödyntää omassa työssään...
Toinen asia, mihin olen kiinnittänyt huomiota juuri tällä palstalla on lukijoitten kiinnostus talotoimittajien käyttäytymiseen jälkihoidossa ja reklamaatioissa. Onhan selvää, että kun virhe tapahtuu, halutaan se oikaistua mahdollisimman kivuttomasti. Jos lukijalla on pöydällään talotehdas A ja B, joista toinen olisi valittava, on varmasti myös merkitystä sillä, mitkä ovat muitten kokemukset esimerkiksi juuri näissä virhetilanteissa. Asiakashan hakee kuitenkin turvallista yhteistyökumppania omaan projektiinsa.- epäile kaikkea!
Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.
- Keittiöguru
epäile kaikkea! kirjoitti:
Mihinkään et tällä palstalla voi luottaa! Asiallisen näköinenkin kirjoitus voi olla harhauttamisyritys. Tämäkin.
Ammattilainen osaa suodattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473