Arno Kotro

Jukkapoika666667

Luin sattumalta vanhaa ketjua jossa vihjailtiin lapsellisesti, että Arno Kotro olisi "feikki". Pisti niin paljon suututtamaan, että päätin laittaa keskustelun moderniksi ja herttää keskustelua Kotrosta, TODELLISESTA tasa-arvosta kirjallisuudesta, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Ohessa alkuperäinen väite ja minun vastaukseni (kirjoitin omani melko kiukkusena, ja myöhemmin kaduttaa hieman tuo ämmät -sanan käyttö. Ei kuitenkaan paljon :-)

-"Vihdoin se on todistettu mitä olen itse epäillyt jo pitkään: Arno Kotro on huijari. On paljastanut, että Kotron uusin runoteos Musta Morsian on plagioitu julkaisemattomasta käsikirjoituksesta. Tästä oli mm. Ilta-Sanomissa juttu. Kotro yrittää tökerösti kääntää asian vitsiksi, mutta itse olen aina nähnyt hänen lävitseen. Hän on tuntunut aina jotenkin liian julkisuushakuiselta ja lipevältä runoilijaksi. Uskon vakaasti, että myös Kotron edellinen teos Kutsuvat sitä rakkaudeksi on plagiaatti. Ei ole vaikeaa kirjoittaa uskottavankuuloisia runoja, jos käyttää tarpeeksi lähdeteoksia ja lainaa ainoastaan hyvin pieniä osia yhdestä runosta tai teoksesta. Kokeilkaa vaikka. Uskon, että Kotro on koostanut kaikki kirjansa tällä menetelmällä. Hän huomasi voivansa tehdä näin jäämättä kiinni ja hänelle kävi niinkuin kaikille huonoille rikollisille: hän tuli huolimattomaksi. Kotro lainasi pitkiä pätkiä tuntemattoman kirjoittajan käsikirjoituksesta, koska ei halunnut nähdä yhtä paljon vaivaa kuin edellisen teoksen kirjoittamiseen. "

-"Onhan se selvää, kun mies astuu pokkana suoraan naisten 'suojakuvun' lävitse ja käyttää aseinaan samoja keinoja mitkä piti olla ainoastaan naisen suojana ja käytettävissä ainoastaan miesten alentamiseen, henkiseen ylivoimaan ja "naisten ylivertaisen tunne-elämän" suojaamiseen, ja vielä tienaa siitä, niin johan Arno Kotro on feikki ja käsikirjoitus on alun perin naisen.

Ja kuinka joku voi ihan pokkana jopa myöntää, että on myös itse koettanut kirjoitella eikä saanut tekstejään julkaistuksi? Ja sitten tuo kustannusyhtiö on myös läpimätä?

Mitäs ämmät sitten teette, kun miehet osaavat myös kaiken pelaamisen minkä te, eikä enää ole olemassa naisten suojakupua ja äänetöntä ylivaltaa joka kasvatetaan miehiin jo nuorena?

Arno Kotro on kuningas!!!"

1

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti L Leino

      Onko tuo AK nimimerkki vai aito nimi? Onko AK:a olemassakaan? Jos on koko asia ja henkilöllisyys feikkiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe