Huonoin numero mitä ootte saannu ? :::D

paskaaa.

ite oon saannu 4 joka oli huonoin mut tähän mennes huonoin on ollu 5puol jonka sain bigest.. uups

159

1546

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someonehere17

      joskus ala-asteella 6½ matikasta :D ei paha, päätössä keskiarvo 8.9

      • en-ole-hikke

        Ysi:D


    • ajottaja

      mitä helvettiä ysi huonoin?:DD mun totaris oli kolme 6 matikka hissa ja bige.. Ja k.a oli 7,5 .. ahhahah okei..

    • huh....

      seiska miikka fy-ken kokeesta vitosella

      • en-oo-hikke

        Joo mää oon vast kutosella:)


      • moi moi moi
        en-oo-hikke kirjoitti:

        Joo mää oon vast kutosella:)

        mä ki oon vast kutosell ja kaikki vaan sanoo mulle koko ajan hikkeeeee (: mut ei ne kumminkaa kiusaaa !!


      • Kalakukkolentää
        moi moi moi kirjoitti:

        mä ki oon vast kutosell ja kaikki vaan sanoo mulle koko ajan hikkeeeee (: mut ei ne kumminkaa kiusaaa !!

        mä_________________ki


    • Oikea matikka-nero

      7 :/

      Matikasta tietenkin XD
      Ja oon vast ala-asteella... vitosel.

    • hehe

      hehe sain enkun valtakunnallisesta ja kasilla hissan kokeesta 5 (Y) :DD

    • Keskiarvo 6.9

      4- Sanakokeesta, Ruotsi
      4 Kokeesta, Matikka
      6 Totarista, matikka

    • envitussaolehikke

      8

    • ajottaja

      ahahha saan matikast pelkkii 6 XD oon paska :( ja oon seiskal..

      • Vaa kasiiiiii...

        Ja mä vaa 8-10 (siis matikast). Viime vuonna oli 4 kursii, sain 9 9 10 10. Tänä vuonna sain vaa 8:(
        Huonoin totarinumero on 5 ja koenumero 4...


    • kutone

      oon kutosel ja sain joskus äikänkokeesta 7½ kun en ollut ehtinyt lukemaan olin lomalla ja ikrjat kotona XD

      • moi moi moi

        mun huonoin numero on koko elämän aikana ollu 9½ HUOM!! en oo hikke kumminkaa xD


      • hikke!
        moi moi moi kirjoitti:

        mun huonoin numero on koko elämän aikana ollu 9½ HUOM!! en oo hikke kumminkaa xD

        Joo etpä niin... mun huonoin on 6-...


    • Shakelinflunssa

      Joku 7, kun olin sillon tulos kipeeks eikä oikein pää toiminu. Muuten se on joku 9-.

    • heiheihe

      Kyllä se on nolla lukion pitkän matikan välikokeesta. Arvostelu oli siis 4-10.

    • 11gdfg

      yläasteella puhas 4 0 pistettä ja kokkikoulussa eli ammattikoulussa huonoin 0

    • Kai tohonkin jotain taitoa vaaditaan, että saa ala- tai yläasteella alle seiskan numeroita.

    • qAWEDCTHBMKL,Ö.,MNBV

      kokkeesta 4, ja tokaris vitone käytös, ja enkku, ja bg

    • abc20

      Ite sain 9½ Nelosluokalla

    • koepainajainen

      Huonoin eli hylätty tuli matikan kokeesta...
      paperissa ei ollu se tavallinen nelonen vaa puhdas nolla>0 pistettä eli 0.

    • Barack Osama

      Peruskoulussa huonoin oli 6 ruottista, lukiossa 4 Pitkän matikan ekasta ja tokasta kurssista...

    • im normal`?

      10 of course ;)

    • 1231lukio

      5 1/2 lukion matikan kokeesta

      • 1231lukio

        lisään vielä, että 9/10 osaa puhuu täyttä paskaa


    • hörveltöötti

      5½ kotitalouden kokeesta. _Kaikki_ muut luokkalaiseni saivat vähintäänkin kasin samaisesta kokeesta (mukaanlukien kutosen keskiarvon omaavat).
      Oma keskiarvoni 8,7, tuo numeroni aiheutti tuolloin hieman hämmennystä =).

    • hikke and proud

      7,5 äikän kokeesta

    • Unohin lukea

      9- :'(

      • 9lkköhöhö

        4puol äikästä kasilla


    • Pahizzs

      4- :--D

      • joup (:

        Mun surkein numero: 5-


    • asdfghjklöä

      4 matikasta
      5- ruotsista
      5½ äikäst
      tälläst se o ku kiinnostusta ei vaa oo..

    • lolzz ..

      4 muutamiakin, sanareista tullut nollia lukemattomia kertoja :D
      Ja silti kaikki luulee et oon joku kiltti hikke xD

    • paulavanukas1

      huonoin 8-

      • LiigaLove

        Varmaan tais ysi olla kokeesta mut kasi todistuksessa:(


    • joopjuup

      matikan pistari 6- ja silti sain kokeesta 9 XD

    • SPURDOSPÄRDES

      5 puoli mut yks kaveri sai 4- :ddd

      • DrJyyrgenTomegIe

        Niin miten helevetissä voi saada kokeesta 4-? Sama asia kun 3,75.


    • aksu 01

      olisko 7

    • nononononom

      5 ruotsista, kemmasta, fyssasta jees onneks en tartte noita mihinkään

      • typerälapsi!

        Ruottia tarvii kyllä!
        Tuut sen kyll huomaamaan sitte...


      • Fiksu lapsi
        typerälapsi! kirjoitti:

        Ruottia tarvii kyllä!
        Tuut sen kyll huomaamaan sitte...

        Eikä tarvitse... Kaikki ruotsalaiset pitäis muutenkin ampua ;D


      • Se kaikista fiksuin
        Fiksu lapsi kirjoitti:

        Eikä tarvitse... Kaikki ruotsalaiset pitäis muutenkin ampua ;D

        Et saa kuule kovin helpolla töitä jos et ruotsia osaa, että ITSE ASIASSA.


      • Fiksu lapsi
        Se kaikista fiksuin kirjoitti:

        Et saa kuule kovin helpolla töitä jos et ruotsia osaa, että ITSE ASIASSA.

        Tota mutsikin sanoo... Mutta jos työpaikka jää ruotsinkielen taidon takia saamatta nii sitten saa haistaa minulta pitkän ketun. :DD


    • asdasdasdasdads

      7½ matikasta ja oon ysillä :DD

    • ii..

      6- matematiikasta nelosella ja 6½ fyke kutosel.. :)

    • oijuhg

      5- historiasta...

    • matikkaonpervierssii

      7,5 matikasta normisti tulee 9

    • stpivkf

      4 ruotsista kokeesta
      todistuksessa huonoin on ollut 6

    • ruotsi on paha

      4 ruotsista.. eiköhän se sillä

    • hafegafa

      Ruotti 5 toikkarissa, kokeista saan nelosia

    • JaksaenääElääMunEläm

      en jaksa ja oon paska

    • asd

      Mulla on 8,5 enkusta ja se oli ihan vithun paska numero :P

    • uby

      Huonoin ikinä on ollu 7 ÄIKÄSTÄ!!! :D::DD se on niiku maailman helpoin aine XD mun mielestä siis ja se oli vaa luetunymmärtämis testi ;D,D

    • enosaaTTtäpistekom

      7- joka tuli terveystiedosta reilu pari viikkoo sit Meiän TT-Ope laitto aluks nyrkinkokosen 6½:in mut se oli laskenu liian vähä pisteitä. Sain sit 7-..... Muuten saan hirveesti ysei ja kymppei Mut toisaalta ei toi 7- harmittanu..

    • LOL

      5 1/2 Matikasta (K.A 9,2)

      • niinpäöö

        6 ollu huonoin, en muista onks ollu 6- parhait 10 äikän kokeest (seiskal) ja muut jotaa yleisemmin 8-9, joskus seiskoi jos en osaa..


      • niinpäöö
        niinpäöö kirjoitti:

        6 ollu huonoin, en muista onks ollu 6- parhait 10 äikän kokeest (seiskal) ja muut jotaa yleisemmin 8-9, joskus seiskoi jos en osaa..

        Sori tuli vähä outo vastaus..


    • ka 8,7

      varmaa 6 jostai historian testist seiskal.. muuten huonoin on ollu 7 (en muista mistä)

    • perseoksennus

      6 fysiikasta todistuksessa lukuaineiden keskiarvona 8.6, vaikka matemaattiset aineet kusee.

    • gsdffffffffffffff

      todistus 7 ja kuvis (kolmosel) :DDDDDDDDDDD
      koe 8 ja biologia
      sanakoe 7½ ja ruotsi

      Ja oon kasilla..

    • Matikasta...

      Matikan kokeesta vitosella 7- (oon kasilla).

      • apina

        8- biologiasta


    • tyttö 14v.

      mantsan kokeesta 6½

    • kouuonihaok

      no joskus kakkosella matikankokeest välttävä - :)
      no nyt 7lk 6 matikan ja ussan kokeist:)

      mut keskiarvo kuitenki 8.25 :)(sain tokarin tänää)

    • Minä-Joka-Elän

      Ah, joskus viidennellä 7 historian kokeesta. Todistuksessa taisi kylläkin olla 8 tai 9... Ja sitten ihan, paras tulos ko. luokalla oli 8 ½

      Sen jälkeen huonoin 8- ja uskonto seiskalla.

    • gdfgd

      Mun huonoin numero on 4 lukion ruotsin kokeesta, tarvitiin 30% pisteistä läpi pääsemiseen

    • math sucks

      4 , matematiikka

    • vupsie

      4 enkun kuuntelu..

      • HIKKE

        10:D


      • i'm sexy and i know it
        HIKKE kirjoitti:

        10:D

        Joku tääl sano et 4 ÄIKÄSTÄ?! :D Miten vitussa voi niin huonon numeron saada niin helposta aineesta?! :D // en dissaa, ihmettelen vaan

        Ps. Mun huonoin numero on 8 kemian kokeest ja toikkaris 8 kuviksest ja käsitöist xD

        Oon 9lk tyttö...


      • vupsie
        HIKKE kirjoitti:

        10:D

        Wow, tosi hyvin! :D jotenkin vaan kuuntelut menee ohi kun keskittyy ihan muuhun.. ^^


    • 6lk:lainen

      huonoin numero 8-

      • 6lk:lainen

        ja enkun sanakokeest 5


    • tyttelii96

      6 saksan pistarista joskus nelosella :DD

    • XOXO Kuitti

      Huonoin, 6 1/2, englanti
      Yleessä saan kasin tai ysin, hyvin sinänsä että EN lue kokeisiin...

    • Pikkuhikke kai

      8- uskonto

      • oonks huono vai huonoxd

        Huonoin 0 ::DD koska kirjotin siihen kemian koe lappuun VITTU MITÄ PASKAA koko koe lapun sille alueelle xd


    • Koulu on perseest

      4- ;D

      • oma huonoin 6 1/2

        Kaveri sai äikän kokeesta 4. Ja ollaanki vast vitosel


    • 8. lk poju

      8
      äikän kuulunymmärtämisestä vitosella.

    • enolehikke

      7- jostai ihme kässän silmukka/neulontakokeesta :D mut jos sitä ei lasketa nii 7 matiast

    • matikkaa mä osaan

      Mun huonoin numero on 5 puol matikast :D olin sillo vitos luokal.. :D nyt joulutokaris oli matsku 9 oon siis kutosel..

    • alksdhgaslkg

      lol who cares

    • Matikka on paskaa xD

      OLEN VITUN PROOO MATIKKA 5 ja kokeist saan tyylii 5- :o vois petrata xDD ..oon ysil xD ja ihan vaa kommentoin et miks tos pitää aina laskee joku vatun lasku ja miks se ei voi olla 1 1? D:::D::D mitä on 7 15 xDD jooh moi :D

    • dervve

      Uskonto 6-

    • suparrrhhhhhhhhh453

      6- musiikista

    • vihaanruotsinkieltä

      Huonoin numeroni ikinä oli 7- ruotsin sanakokeesta kun en lukenut v*ttuakaan siihen sanikseen...

    • ihansemi

      Öööh.. Vissii 6- fysiikankokeest

    • 14+18=32

      6 Englanti

    • 12121

      Huonoin numeroni ikinä koulussa oli lukion pitkän matikan kurssista 11 arvosana 7 ja biologian 1. kurssista 7.

      Yläasteella huonoin oli muistaakseni uskonnon 9-.

    • näinpä tais käydä

      5 puol hissasta... Oon vasta kutosella ja vielä tyttö.
      Kyseisestä kokeesta sain luokan toiseksi huonoimman numeron. Yleensä hissasta tulee kasi.

    • tgeasrhyjuyi

      4 mantsan karttakokeesta (enn tienny et on koe)

      • joku jostain

        5- enkusta viime vuon, sanaolkeeti meni siölp huonosti. Nytoon sit kasilla


    • ...

      5 musankokeest O.O'

    • iioij1

      Miten helvetissä ihmiset voi saada ala- tai yläasteella kokeista alle seiskoja? Tai vitosia? Miten ihminen voi olla niin tyhmä, ettei saa kokeesta tehtyä lähes mitään?

      Kysynpä vaan... En minäkään täydellinen ole, mutta huonoin numeroni oli yläasteella 9 ja sekin tuli uskonnosta.

      • joku jostain

        Ei se kuule aina ole tyhmyyttä. Mie ainaki tiän mistä mun numerot ( yleensä seiskaa ja kutosta) johtuu. Se on se kun mun moyivaato öähti jo nelosella karkuun


    • julpuu

      7 ½, joskus ala-asteella. Nyt yläasteella meni joku matikankoe pieleen ja tuli 8..

    • ei paha

      Ala-asteella huonoin oli 7½ maantiedosta. Ylä-asteella 8- kotitalouden kokeesta xd

    • heh:D

      4

      • normioppilas

        7


    • Tyttö

      6- matikan kokeesta

    • nojaa2

      5 hissasta

    • blondeasd

      Matikankokeesta 5-
      todistuksessa kuitenkin 8, sillä selitin opettajalle tehneeeni kys. kokeen pahassa kuumeessa (oli pakko tulla kouluun, muuten en olisi kuulemma saanut numeroa ollenkaan) :D

    • SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

      8-, olisko ollu terskan kokeesta, kun en ollu lukenu. En mä kyllä muutenkaan kokeisiin lue, mutta siihen luin vielä tavallistaki vähemmän :D jos nyt kerran luin kappaleet läpi.

      • Sejätkä

        Terska on kyrvän nuppi


    • girl4

      4- Matikka ja hylätyn repäsin bilsasta.. Ei tullu ees numeroo.. :DD

    • Joku...

      Tänään 7½ matikasta.........................=( Keski arvo on 9½

    • kalkaros1

      Kävin itse tylypahkan koulun ja tykkäsin nuolla dumbledoren karvasia kainaloita. Sain kokeista 6,5, mutta taikuus oli aina 10.

    • dasd2

      Ammattikorkeassa ruotsista rapsahti 0 asteikolla 1-5. Kolmannella yrittämällä sain täpärästi sentään 1.

    • laizalove

      Mun huonoin on ollu 5 1/2. Ja se oli matikasta.

    • OK-Oppilas

      Sain siitä ihan ekasta englannin sanakokeesta numeroksi 5- (siinä oli siis se 5-/10 pistettä), seuraavasta kokeesta sainkin jo ysin! :D Matikan kokeesta oon saanut varmankin alimmillaan 7- ala-asteella, mutta nyt yläasteella oon saanu (ainakin vielä) vain ysejä matikasta, ellen nyt sitten saa kasia, siitä äskeisestä kokeesta... Yläasteella alin on ollut maantiedosta... 8½? :)

    • Šéõœōoøôòóō

      7-

    • osaan paljon paremminki

      8puol

    • ranskaonperseestä

      5 ranskan sanakokeesta huonoin ja ranskan kokeesta 6-. Ope tykkää... Oon nyt 8lk

    • dfvvvvvanteeeeeks

      6- matikka....:dd oon ollu AINA surkeee matikas ja kävin kolmosluokast asti tukkaris ja oon nyt seiskal mun enää en oo käyny muuta ku yhe kerran viimeviikol :d paras numero matikankokeesta/testistä on 8- jonka sain testist (y) matikka todistukses 6 :DDDDD ps mun on PAKKOPAKKOPAKKO hehkuttaa et sain joulutodistukses nyt seiskal 10 ruotsista :>>nyt jotku tullee tähä jottai et v*tun ruottalaine (niinku mun veli sanoooo):D:D:D:D::D:D:D:D:mut whatever losersssssssssssss

      • ErNuGirl4ever

        En haluis mitenkään latistaa sun "ruotsi10" -tunnelmaa... Mut seiskalla meijän luokalta kai jokainen sai kympin tokariin... Kukaan ei ees sillei osannu mutta meillä oli niin mielenkiintoinen ope... xD joo oli se jännä... Enää ei oo kymppi^^

        mun huonoin koearvosana 2 ja se tuli ala-asteella... En tiennyt sen olevan mahdollista


      • 16.?

        ensimmäinen ruotsin koe ja kymppi? Ei ihmeellistä. Itse sain ysi puoli ja sain ysin todistukseen ekasta. Olisin saanut kympin. Yks kysymys oli,että vad heter du? Laitoin siihen pelkästään nimeni ja siitä ei tullut lainkaan pisteitä. Piti laittaa jag heter ja toinen oli luokan kysyminen. Piti laittaa jag går på(?) 7 klass(?)... Jotenkin ruotsi pysyi ysinä koko yläasteen. huonoin numero, jonka olen saanut on tasan vitonen yhestä pitkän matikan kurssista. Lukiota ennen huonoin numero oli 6½


    • hikkevvfd

      4 Fysiikan kokeesta joka tuli minulle ihan täysin ylllätyksenä , siis se koe olin ollut kipeä kun koe oli ollut ja kun kokeesta oli kerrottu niin en tiennyt siitä tämä tapahtui 8lk. Ja samoin nyt ysillä sain 5½ enkun kokeesta vaikka luin siihen

    • mmoivaansullekkii

      6 äikän kokeesta -,-''

    • ei paha

      4 seksinharrastamisesta

    • Kouluonperseestä

      Huonoin tuli FyKestä Eilen. 4½ :D

      • hikkeluokka

        Mun luokkalaisen PARAS tulos ikinä on 6-


    • Uskonto on uskoille

      Kahdesta edellisestä ussan kokeesta 5-

    • paskakoulussa

      huonoin on ollu koko kouluvuotenani 3½ eli 4 vielä pykälä alaspäin -.- mikä meni miinuksen puolelle 7lk tyttö kirjoittellee.....KA 6.8 (Y)

    • Kokekokee

      Huonoin muistamani on joku 5½ kutosella hissan kokeesta.
      Tänä vuonna (9.lk kevät) huonoin 9- äikän kokeesta.
      Koko 9-luokan aikana huonoin on 8-, matikan kokeesta.

    • minäääääääähä

      ylipäätään huonoin numero taitaa olla joku 7 1/2.. tänä vuonna kai 8 1/2 :)

    • -----

      7- Ja seki vaa sen takia et luulin et oli koko tunti aikaa tehä koe mut oliki vaa puol tuntii joten puolet jäi tekemättä.... (BG)

    • Jokuvaan98

      4 oon saanu historiasta, ruotsista, fysiikasta ja kemiasta

    • enkuseta

      10

    • Pussplipa

      fänä vuonna lukuaineista huonoin oli 8- äikän tarinasta.

      • julleonparas

        Oon 7lk , huonoin 7 hissa :D... siis seiskan huonoin!


    • 5½ matikasta. nykyään luen enemmän kokeisiin, joten tulee useemmin kasista ylöspäin matikassa

    • Aaaaa

      Mul o kai 8

    • PaskaHelvetti

      8- köksästä

    • swaggggi

      Hylätty mitä ei viititty ees arvostella

    • enluekokeisii

      mun huonoin on ollu: 7- :D

    • runkkumunani

      matikka nelonen nelonen nelonen aina nelosta ainiin yks 4 kun olin yhen tuloksen saanut ilman viitun x y lauseketta saatana ja sitte täs kevääl tulos nelonenen vittututu todistuksee saatana! JOTUTUTUTUU KESÄN PÄNTTÄÄÄ SAAKELI PITÄÄÄ HANKKII SEXY NUORI OPE NIIN VOI OPETTAAA IHMISEN ANOTOMIAAA JA SYNTYMISTÄ KÄYTÄNNÖSSÄ! ;)

    • turhaaa11a

      mun huonoin 6- uskonnosta

    • 5 hissast... :D

    • musa5

      5 musiikista

    • Mursu 14-v

      6½ bilsasta (y)

    • Ger

      9 liikunnasta

    • asdfmoviejonnemanne

      musiikista 6 ;3

      • 8puol

        8puol hissasta. En muistanu koko koetta. Monivalitakysymyksii, melkein kaikki veikkasin :)


    • upsss98

      6 fysiikasta

    • Enoohikke

      Mulla matikka 9- yläasteen kasilla, samalla luokalla äikkä 9

    • luuuuuseri

      Ussasta 1½p/50p :DDD

      • loooooooool

        Ruotsista 3 puol en tiiä miten se mahdollista kai opettajaa vitutti


      • koulu on perseest..
        loooooooool kirjoitti:

        Ruotsista 3 puol en tiiä miten se mahdollista kai opettajaa vitutti

        4 1/2 matikan kokeest:D
        4 musan kokeest
        5- enkun valtakunnallisest.. Eipä kauheest kiinnosta se on vaa kouluu..:)


    • hikkekö

      10- fykestä

      oon 5.luokal

      ps. en oo hikke XDXDxd

    • jag2

      7 matikan kokeest kasil vittu en ymmärrä miten oli mahollista.. yleensä numerot oli yläasteel kuitenki 8½-10

    • Jjssb grsdj g rdbv

      5 sijanmuodoista vitosella. Samasta aiheesta seuraavana vuonna 10

    • Wordssaa

      6 :D Ikinä

    • älykääpiö

      4 matikasta :D

    • Anonyymi

      Oon 5 lk ja huonoin numeroni 9-, jonka sain suomenkielen kokeesta kun vahingossa sekoitin perfektin ja preesensin ja tuli ihan pieni toinenkin virhe. Keskiarvo välitodistuksessa 9.5 ja sain kympin suomenkielestä, matikasta, elämän katsomus tieto,käytös kaikki loput ysejä

    • Anonyymi

      Huonoin numero 5 matikan kokeesta :D paras numero IKINÄ mistään kokeesta on 10+ ruotsin ja ranskan sanakokeesta :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe