Jos etsii halpaa tarvikeakkua PS-BLS1 Olympus Pen E-PL1 ja muihin vastaaviin kameroihin, kannattaa tilata tuolta vaikka useampikin. Vaikka akku on tuolla Sony-akkujen osastolla se kyllä käy kyseisiin kameroihin, ja hinta on murto-osa rahala-kauppoihin verrattuna. Puolen vuoden kokemuksen rintaäänellä kys. akusta puheeni todeksi vakuutan.
http://www.mania33.com/webshop/cat/product_details.php?p=1324
Pen E-PL1 akkuvinkki
7
258
Vastaukset
- Oly1
Kiitos vinkistä.. Miten tuo Olympus Pen E-PL1 kamera muuten sietää kylmää ja pakkasta? kun itsellä ollut vähän hankaluuksia sen kanssa. Vaikka akku ladattu täyteen, niin kamera hyytyy pienissäkin pakkaslukemissa.
- Paras vinkki
Osta Canon.
- kerro nyt tämäkin
Mikä canonin akkumalli sopii EPL1:een?
- Ei pelkkää akkua
kerro nyt tämäkin kirjoitti:
Mikä canonin akkumalli sopii EPL1:een?
Vaan osta ihan koko kamera.
- kerro nyt tämäkin
Ei pelkkää akkua kirjoitti:
Vaan osta ihan koko kamera.
Montako noita tarvii, jos kädessä on jo EPL1?
- Toinen vinkki
Pakkasensieto ei ole kameramerkistä kiinni, kysymys on akkuteknologiasta. Kaikki
akut tehdään Kiinassa ja niihin laitetaan kameran nimi, luontokuvaajilla on mukana
2 akkua, joista toista pidetään aina lämpimänä. - Oly1
Mutta kun mulla on semmoinenkin (Canon järjestelmä) =) On se E-PL1 kuitenkin aivan riittävän hyvä kamera, kunhan sitä vain osaa käyttää.. Laitoin tuon Olympuksen kun vanhassa canonissa ei ole mahdollisuutta kuvata videota.. Ja eikä ne kalliit laitteet valokuvaajaa tee..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830