Miltä tuntuu palata kouluun? Tunnetko iloa ja riemua vai ahdistusta? Onko asia snulle samantekevää?
arkielämä-gallup
6
290
Vastaukset
- sSs
on mukavaa kun on sitten taas ihan kunnolla tekemistä (kun työtkään ei koko kesää kestäny), toisaalta en haluaisi nähdä niitä ihmisiä joita koulussa on. meidän koulussa on niin monta sellaista henkilöä jotka osaavat (omasta mielestään) kertoa ihmisestä kaiken pelkän vaatekerran perusteella.
- Mä vaan
kun oon ylioppilas, nykyään töitä, töitä, unta, unta ja kieltämättä tekisi mieli ampua aivot kattoon!
- back to school yeah!
viiminen vuos lukiossa ja kieltämättä ei ehkä koskaan oo ollu yhtä ahdistavaa palata kouluun, on niin monta käymätöntä kurssia ja töitä rastissa että en tiiä mitä käy..
- innokas
back to school yeah! kirjoitti:
viiminen vuos lukiossa ja kieltämättä ei ehkä koskaan oo ollu yhtä ahdistavaa palata kouluun, on niin monta käymätöntä kurssia ja töitä rastissa että en tiiä mitä käy..
Mielellään lähden taas kouluun, opiskelen alaa josta todella pidän ja pääsin hyvän luokkakaverinikin kanssa samalle luokalle kun luokat sekoittuivat. Töitä oon tehnyt 1,5kk ja kiva päästä oppimaan taas uutta välillä.
- Tyttö
innolla... peruskoulu loppui juuri ja nyt pääsen opiskelemaan sinne minne tahdonkin.. joten innolla odotan. :D
- Mifune
On se tosi kivaa oon oottanu koko kesän vaa et koulu alkais..mut mua vähä ahdistaa mennä nyt ekaa kertaa ylä-asteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631