Moottoripyöräilemään?

30+ sinkkunainen

Haaveenani on ollut jo pitkään lähteä moottoripyöräilemään jonnekin lämpimään. Olen useamman vuoden vaihtelevasti ajellut kesäisin Suomessa, mutta yksin en uskaltaisi lähteä ajamaan ainakaan ulkomailla. Nyt loppuvuodesta onnistuisi, mahdollisesti alkuvuodestakin. Päivätyöt vähän häiritsee, enkä voisi olla pitkiä aikoja poissa.

Olen 30 vuotias, asiallinen ja rento sinkkunainen, joka ei ole kiinnostunut alkoholilla läträämisestä. Mua ei häiritse muiden juominen, kunhan ei mene jatkuvasti örveltämiseksi. Itse voin ottaa lasillisen tai kaksi joskus harvoin. Viinasta saarnaaminen ei kuulu tyyliini, mutta kaikki matkaehdokkaat ovat olleet ensisijaisesti kiinnostuneita vain nestemäisestä tankkaamisesta etelän lämmössä...

Joulukuussa myös muunlaiset matkat kiinnostavat.

7

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motoristi 48v

Kiinnostava ajatus.Hankala vain toteuttaa.Pyörän vuokraus ym ja pitäis olla lomaa pitemmästi.Eiköhän odoteta kesää ja lähdetään suomea kiertämään.

• möpolisder

Ajattelin ajella Rovaniemelle kun kelit lämpiää Täällä Muoniossa ei enää ole mitään katelavaa.

• Pari 44748

lähde joulukuussa Intiaan.

• matkailija1

Jos Kanaria tai Egypti kiinnostaisi joulukuussa niin laitappa viestiä ([email protected]). Olen 41v mies.

• ei motoristi

On olemassa myös järjestettyjä motoristi-matkoja. Raisiolainen BP-matkat.

• pagal1

Hmmm.. Lähtiköhän se edellinen viesti..

Mutta Täällä olisi tasan 30v sinkku mies lähdössä joulukuussa matkalle.. Tarkoitus ei olisi paritella tai ryypätä, eli ihan vaan mopoilu seuraa haussa.

Olen huomannut, että mukavinta matkoilla on etsiä etukäteen halpa, rauhallinen, ja just sen verran iso paikka, että just ja just saa pyörän vuokralle. 100cc skootteri on leppoisin vaihtoehto ajella pieniä vuoristo teitä 80kmh. Kotoa lyötyy Fzs1000 Sillä voi sit hurjastella suomessa.

aikaa on, mutta rahaa ei :D matka budjetti olisi vain 2000-3000e lentoineen päivineen. Eli reppu meiningillä halvoista bungaloveista päivä reissuja lähi maastoon, kunnes vaihtaa toiseen halpaan bungaloviin... (eri kaupunkiin, saareen etc)

Thaimaa olisi kaikkein helpoin vaihtoehto tähän, mutta laos, kamboza ja vietnam kiinnostais..

mutta joku nopea ja helppo paketti matkakaan 1-2vko ei ole suljettu pois..

mailaa [email protected]

• Kuulostaa hyvältä, minäkään en tykkää rantalöhöilystä. Joulu on tosin ainut ajankohta, jolloin pääsen lähtemään, enkä pysty viikkoa pidempään olemaan poissa kotimaasta. Viikoksi en vaan viitsi pallon toiselle puolelle lähteä. Tähän mennessä olen arponut laskettelu- ja sukellusreissun välillä, mutta prätkäilykin kuulostaa kivalta. Sitähän voi tehdä melkein missä vaan.

Prätkäloma on mukavinta, kun ottaa vaan lennot jonnekin ja varaa pyörät etukäteen. Sitten voi ajella aikalailla suunnittelematta ja yöpyä sattumanvaraisesti valitusissa paikoissa.

Jos sulla ei oo vielä matkakaveria ja Joulu sopii ajankohdaksi, niin laita viestiä tai mailia tänne suomi24:ään, suunnitellaan sitten lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2497
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2018
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1426
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10