Moottoripyöräilemään?

30+ sinkkunainen

Haaveenani on ollut jo pitkään lähteä moottoripyöräilemään jonnekin lämpimään. Olen useamman vuoden vaihtelevasti ajellut kesäisin Suomessa, mutta yksin en uskaltaisi lähteä ajamaan ainakaan ulkomailla. Nyt loppuvuodesta onnistuisi, mahdollisesti alkuvuodestakin. Päivätyöt vähän häiritsee, enkä voisi olla pitkiä aikoja poissa.

Olen 30 vuotias, asiallinen ja rento sinkkunainen, joka ei ole kiinnostunut alkoholilla läträämisestä. Mua ei häiritse muiden juominen, kunhan ei mene jatkuvasti örveltämiseksi. Itse voin ottaa lasillisen tai kaksi joskus harvoin. Viinasta saarnaaminen ei kuulu tyyliini, mutta kaikki matkaehdokkaat ovat olleet ensisijaisesti kiinnostuneita vain nestemäisestä tankkaamisesta etelän lämmössä...

Joulukuussa myös muunlaiset matkat kiinnostavat.

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motoristi 48v

Kiinnostava ajatus.Hankala vain toteuttaa.Pyörän vuokraus ym ja pitäis olla lomaa pitemmästi.Eiköhän odoteta kesää ja lähdetään suomea kiertämään.

• möpolisder

Ajattelin ajella Rovaniemelle kun kelit lämpiää Täällä Muoniossa ei enää ole mitään katelavaa.

• Pari 44748

lähde joulukuussa Intiaan.

• matkailija1

Jos Kanaria tai Egypti kiinnostaisi joulukuussa niin laitappa viestiä ([email protected]). Olen 41v mies.

• ei motoristi

On olemassa myös järjestettyjä motoristi-matkoja. Raisiolainen BP-matkat.

• pagal1

Hmmm.. Lähtiköhän se edellinen viesti..

Mutta Täällä olisi tasan 30v sinkku mies lähdössä joulukuussa matkalle.. Tarkoitus ei olisi paritella tai ryypätä, eli ihan vaan mopoilu seuraa haussa.

Olen huomannut, että mukavinta matkoilla on etsiä etukäteen halpa, rauhallinen, ja just sen verran iso paikka, että just ja just saa pyörän vuokralle. 100cc skootteri on leppoisin vaihtoehto ajella pieniä vuoristo teitä 80kmh. Kotoa lyötyy Fzs1000 Sillä voi sit hurjastella suomessa.

aikaa on, mutta rahaa ei :D matka budjetti olisi vain 2000-3000e lentoineen päivineen. Eli reppu meiningillä halvoista bungaloveista päivä reissuja lähi maastoon, kunnes vaihtaa toiseen halpaan bungaloviin... (eri kaupunkiin, saareen etc)

Thaimaa olisi kaikkein helpoin vaihtoehto tähän, mutta laos, kamboza ja vietnam kiinnostais..

mutta joku nopea ja helppo paketti matkakaan 1-2vko ei ole suljettu pois..

mailaa [email protected]

• Kuulostaa hyvältä, minäkään en tykkää rantalöhöilystä. Joulu on tosin ainut ajankohta, jolloin pääsen lähtemään, enkä pysty viikkoa pidempään olemaan poissa kotimaasta. Viikoksi en vaan viitsi pallon toiselle puolelle lähteä. Tähän mennessä olen arponut laskettelu- ja sukellusreissun välillä, mutta prätkäilykin kuulostaa kivalta. Sitähän voi tehdä melkein missä vaan.

Prätkäloma on mukavinta, kun ottaa vaan lennot jonnekin ja varaa pyörät etukäteen. Sitten voi ajella aikalailla suunnittelematta ja yöpyä sattumanvaraisesti valitusissa paikoissa.

Jos sulla ei oo vielä matkakaveria ja Joulu sopii ajankohdaksi, niin laita viestiä tai mailia tänne suomi24:ään, suunnitellaan sitten lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe