hei! kaveri laitto mun koneelle nero6 alkuperäisen. pystyykö sitä tallentaa cd:lle ja asentaa sieltä koneelle esim. jos vaikka koskus joutuu uusiin käyttöjärjestelmän? jos niin miten olen tällanen vasta-alkaja.
nero6
5
330
Vastaukset
- Andor
niin ei pysty.
- Andor
himassa, ei pysty, mutta jos se cd on siinä kätösies ulottuvilla, pystyy, jos sulla on tarvittavat ohjelmat tehdä esim. siitä image.
- Heh
Jos sinulla on alkuperäinen Nero, niin silloin sinulla on myös se asennus CD. Asennat sitten siltä samalta levyltä. Mutta jos ja kun sinulla ei ole (vaikka niin väität), niin kyllä sekin onnistuu, mutta kun täällä ei rikollista tehdä, niin jätän kertomatta kuin.
- taru
kaveri asuu siis melkosen kaukana ja vei alkuperäsen cd:n siis omansa mukana, tottakai. eli käsitän et mun olis pitäny otattaa siitä cd:stä kopio muuten ei onnistu?
- mää
taru kirjoitti:
kaveri asuu siis melkosen kaukana ja vei alkuperäsen cd:n siis omansa mukana, tottakai. eli käsitän et mun olis pitäny otattaa siitä cd:stä kopio muuten ei onnistu?
neron sivuilta lataat ja käytät. kaikki toiminnot ei voimassa , mutta kyllä sillä polttaa ainakin hetken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827