Meidän 5kk seefferipentu murisee koirapuistossa leikkiessään. Murina on ihan vain leikkiä, ei vihaista murinaa, mutta se on ihan kamalan kuuloista. Voiko murinaa kitkeä pois? Minua kun pelottaa, että joku vielä luulee sitä aggressiiviseksi varsinkin sen kasvaessa isoksi. Moni koira leikkii "nätisti" hiljaa sen kanssa, mutta meidän poika kuulostaa painivalta pussipirulta.
Vastaukset 4
monet pennut murisee...ja eikä sun sitä tarvii tressaa mitä muut ajattelee, sellasten ihmisten ei kannata tulla sit puistoon jos ei osaa lukea ja nähdä koiran eleistä mikä on leikkiä ja mikä ei...itse en ainakaa tiedä keinoa millä sen saa kitkettyä pois, ja tarviiko sitä edes?? se kuuluu osana leikkiin se murina...itse olen ainaki sen verran kokenu koirapuistokävijä että tunnistan aggressivisen murinan ja leikkivän koiran murinan eron.. ja voi voi kuule ,ei mene päivääkään etteikö joku murisisi mun koiralle ku alkaa leikkii :) älä sinä nyt ajattele mitää murinoita vaan pidä hauskaa koirasi kanssa puistossa :)
Meidän ihan aikuinen,maailman lempein rottweiler-saku mummeli "murisee" myös telmiessään toisten kanssa , koiran elekieli kertoo hiukan enemmän kuin se mitä koira " sanoo"
- Jäätä hattuun
Olisin huolestunut jos joku koira ei osaisi murista.
- Murise takas
Niinpä, murina saattaa olla innostunutta/iloista ääntelyä, koirathan ne murisevat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1491624Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431413Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak144962- 92888
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja124879- 64819
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt334671Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero160624- 39606
- 7567